Terra Naturi Regeneration uljne kapsule

Ako pratite blog neko duže vrijeme, znate da obožavam ulja za njegu kože od glave do pete. Isprobala sam jako puno baznih ulja i uljnih mješavina u zadnjih nekoliko godina, no proizvod o kojem vam danas tipkam je izniman na više načina. Kao što naslov govori - riječ je o Terra Naturi "Regeneration" uljnim kapsulama.


Proizvod je pakiran u aluminijske "rukave", poput klasičnih tableta ili kapsula. U paketiću se nalazi 7 kapsula, a ukupno sadrže 2.6 ml proizvoda. Sam proizvod (uljna mješavina) je formuliran bez parabena, alkohola i silikona. U sastavu se nalaze: ulja jojobe, badema, argana, šiška i ricinusa, vitamin E (tocopheryl acetat) i ekstrakt vanilije (uz standardne komponentne prirodnih esencijalnih ulja - citral, linalool i geraniol). Opis na ambalaži govori da su kapsule predviđene za intezivnu njegu zahtjevne kože, povećavaju čvrstoću redovitom ubotrebom za 14% (u 4 tjedna sa 20 ispitanika koji su koristili kapsule dva puta dnevno), visoko hvalitetna ulja u sastavu potiču prirodnu regeneraciju kože i štite od isušivanja, te da vitamin E štiti kožu od preuranjenog starenja.

Moje iskustvo: Prvo i osnovno - pakiranje ovih kapsula je odlično jer ne samo da olakšava prijenos i korištenje tijekom putovanja, već i omogućuje lakše praćenje preostalog broja kapsula u paketu, koje su pakirane u posebne "džepiće". Kapsule se mrvicu teže okidaju jer su mekane (ja im zavrnem uži dio dok ne pukne), no iz njih je lako istisnuti proizvod.
Sam proizvod - uljna mješavina ima ugodan voćni miris, tekstura mu je bogata i srednje je gusta, ugodno klizi po koži i lako se razmazuje, bez upotrebe tonika ili hidrolata. U jednoj kapsuli ima dovoljno proizvoda za cijelo lice i vrat, a često trećinu kapsule iskoristim za njegu ruku i zanoktica, pošto ne moram prati ruke nakon nanošenja i jer su mi ulja uvijek zadnji korak njege kože navečer.
Kapsule, odnosno uljna mješavina se odlično nadopunjuje u moju rutinu njege kože, bez obzira koristim li u tom trenutno korejske proizvode ili DIY prirodne pripravke. Od ovog proizvoda nisam imala nikakve negativne reakcije (začepljene pore, milije/gris ispod očiju, prištiće, itd.) već samo baršunasto mekanu i njegovanu kožu. Uživam ga nanositi na lice jer je "svilenkasto" (koliko god ulje može biti) i ostavlja jako luksuzan osjećaj zbog ugodnog mirisa i "plump" osjećaja iza.


Iako mu sastav vidno ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla, nemaju oznaku "Vegan" na pakiranju kao većina Terra Naturi proizvoda. Cijena im je 14,90 kn a ako biste ih koristili svaku večer za njegu kože, mjesečne zalihe bi vas došle 60 kn, što je i dalje stvarno OK cijena za ovako kvalitetan proizvod. Možete ga pronaći u Muller poslovnicama koje imaju "bio" odjel (svi veći Mulleri ga imaju, dok ovi manji ne - ispravite me ako griješim!).

Isprobala sam puno uljnih mješavina do sad, ali ove kapsule su mi visoko na listi najdražih ikad. Toplo ih preporučujem svima koji traže povoljno a kvalitetno rješenje za suhu i zahtjevnu kožu sklonu borama ili za sve one koji vole ulja za njegu kože i žele isprobati nešto novo. Svakako jedno od najboljih otkrića ove godine! Za više informacija o proizvodu, klik na link.

3 komentara:

  1. Kako ide jesen i onda i hladnije vrijeme, baš se okrećem uljima, definitivno ću pogledati ove od Terre. Prošli tjedan sam kupila Khadi ulja koja si recenzirala, da smućkam okoloočnu kremicu :D htjela sam te pitati, kad si radila svoju DIY okoloočnu, jesu ju držala u frižideru, koliku količinu si napravila i koliko je dugo trajala (tj. može trajati). Hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam koristila jednu Khadi okoloočnu kad sam radila svoju kremu (Hibiscus). Držala sam ju u fridžu ali ne radi očuvanja svježine već samo efekta hlađenja. Doduše, zbog kokosovog ulja u sastavu bila je pretvrda pa sam ju ipak čuvala vani, na polici jer se tako lakše razmazivala. :) Može ti trajati sigurno 6 mjeseci, a i duže dok ne primjetiš promjene poput ustajalog mirisa.

      Delete
    2. Napravila sam 100 grama ali sam ju razdvojila u posebne mini posudice od 10-15 grama. Ostatak sam ostavila u većoj posudici pokraj noćnog ormarića za mazanje ruku i stopala prije spavanja. Super djeluje i kao balzam za usne, vrhove kose i zanoktice. :)

      Delete

 

Newsletter pretplata