Proizvodi za osjetljivu kožu lica i tijela

Skupljajući fotke za ovaj post, pomislila sam kako bi bilo najbolje početi ovaj post sa definicijom osjetljivosti odnosno osjetljive kože, ali sam na kraju to procjenila suvišnih. Zatim sam počela pisati naslov u stilu "Neiritirajući proizvodi za lice i tijelo" no opet sam se predomislila zbog nejasnog izraza "neiritirajući" pošto ovi proizvodi su izrazito blagi za MOJU kožu, a nekom drugome bi neki sastojak u njima mogao biti potencijalno iritativan. Ukratko - ako reagirate na sastojke kao što su SLS i umjetni mirisi (sintetički parfemi) ili pak preferirate proizvode bez ikakvih mirisa, imate (seboreični) dermatitis poput mene i tražite proizvode blagih formulacija, onda je ovaj izbor za vas. Sve proizvode koristim cca dva mjeseca, a Biobazine koristim od prošle zime i vjerno ih se držim.


Alverde Baby Waschlotion & Shampoo Kopf  Bis Fuss - blagi gel za čišćenje SVEGA. Dok nisam otkrila ovaj dragulj, strogo sam razdvajala šampon, gel za tuširanje i gel za umivanje. Do sad nisam pronašla učinkovit 3-u-1 proizvod koji bi zamijenio sve navedeno i pritom poštedio novčanik. Osim što je blage formule (sadrži shea maslac i ekstrakt kamilice), ne sadrži sintetičke sulfate, parabene, umjetna bojila i mirise, veganski je i mogu ga koristiti i bebe (što se dalo zaključiti po "Baby" u naslovu). Kao šampon učinkovito čisti moju normalu kosu sa masnim vlasištem, ne isušuje ga a kosa je mekana i jako sjajna od njega (što mogu pripisati kamilici u sastavu). Miris je jako blag pa ako ne volite intezivne, posebice sintetičke mirise to će biti veliki plus ovom proizvodu. U svim dm prodavaonicama - 200 ml će vas koštati 17 kn.


Biobaza Kids Hipoalergena krema je idealna bazna ili "nulta" krema od glave do pete i za velike i male. Često ju koristim nakon brijanja kako bi umirila iziritiranu kožu te sprečila crvenilo i urasle dlačice. Krema je potpuno bez mirisa, hidratacija joj je negdje "na pola" (neće dubinski hidratizirati niti ostaviti kožu suhu kao barut) i ne ostavlja mastan ili kreč bijeli trag. Jedina mana koju sam uočila je naljepnica koja nije najbolje kvalitete pa nakon nekog vremena počinje blijediti, ali to mi ne igra presudnu ulogu, koliko god iritantno bilo. Cijena u svim drogerijama za 100 ml je 39 kn, što i nije turbo jeftino s obzirom na količinu ali će vam ova količina (ako se odlučite na mazanje kože i lica i tijela) trajati barem mjesec dana zbog gustoće same kreme. Unatoč konzistenciji, lako se razmazuje i brzo upija. ;)


Biobaza Mama krema za njegu tijela u trudnoći i majčinstvu je vjerojatno moj najdraži losion za tijelo do sada. Osim što je omjer cijene i količine odličan (59 kn za 530 ml - što će vam trajati bez problema pola godine, ovisno koliko ju često koristite), ova krema je krcata prirodnih i učinkovitim sastojcima za njegu kože (bili vi trudni ili ne): uz moj najdraži shea maslac, sadrži i ulje badema,  maslinovo ulje, ricinusovo ulje i avokadovo ulje (koje mi je također jedno od najdražih ulja za njegu kože tijela, posebice zimi). Iako su na poleđini istaknuli da je ovaj proizvod bez parabena, bojila i PARFEMA, na popisu sastojaka upada u oči ulje geranija koje je parfemski sastojak. Možda su mislili na umjetne (sintetičke) parfeme, no svejedno je po meni glupasto isticati kako je proizvod bez parfema, pritom misleći samo na umjetne mirise dok su svejedno prisutni neki prirodni. Da skratim priču - proizvod ima mirisnu komponentu, dakle nije potpuno bez mirisa no nije pretjerano jak. Svejedno mislim da bi Biobaza trebala proraditi na etiketama i prestati zbunjivati ljude. Bilo kako bilo, obožavam ovaj losion tj. kremu i nastaviti ću je kupovati. Veliki plus je praktična ambalaža sa pumpicom.


Ako imate vječito masno vlasište poput mene, onda ste vjerojatno u jednom trenutku posegnuli za šamponima za suho pranje. Ja sam godinama bila vjerna popularnim Batiste šamponima koje ste često viđali u mojim Empties postovima no zbog sve naprednijeg stadija seboreičnog dermatitisa i pripadajućim iritacijama, odustala sam od njega i nastavila koristiti najobičnijih Gustin (kukuruzni škrob). Prije par mjeseci u lokalnom dm-u sam ugledala ovaj Alverde Trocken-Shampoo i odlučila ga isprobati zbog simpatičnog mini pakiranja koji mi se činio idealan za putovanja i nošenje u torbici, veganske formule i povoljne cijene (20ak kuna za 25 grama). Iako se zbog količine čini da neće dugo trajati, ovaj proizvod imam već 2 mjeseca i preostalo ga je tek trećina. Ne ostavlja bijeli trag i dobro se upija u kosu a kao najveće prednosti bih istaknula ugodan miris (nešto između limunske trave i metvice), dodatni volumen, potpuno upijanje masnoća bez efekta slame (koji sam imala sa Batiste šamponima, posebice kad bih pretjerala s količinom) i potpunog izostanka iritacija na vlasištu. Meni je ovo jedno od najdražih otkrića 2017. godine i toplo ga preporučujem svima koji muku muče sa masnim vlasištem a žele nešto prirodnije, pogodnije osjetljivoj koži i kosi te povoljno i lako dostupno.

2 komentara:

  1. Sve nesto mama, baby... jel ti nama nesto presucujes? Salim se. Naravno da su proizvodi za djecju kozu puno bolji i njezniji od drugih proizvoda. Biobazinu kremu sam koristila u trudnoci i nemam ni jednu striju, a ostalo kupujem sljedeci put u dm jer sve od reda mi svida.

    ReplyDelete
  2. https://shiningstar333.blogspot.hr/

    Please check out my new blog and feel free to answer the survey! :)

    Thank you <3

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata