Korejska kozmetika: COSRX proizvodi

Nakon uvodnog posta o korejskog kozmetici, nastavljam u revijalnom tonu sa recenzijom dva proizvoda popularnog korejskog brenda - COSRX. COSRX je složenica riječi "cosmetics" i "RX" - izraz za "recept" (eng. prescription), koji se često koristi u farmaceutskim krugovima. Njihov slogan je "Expecting tomorrow" ("U iščekivanju sutrašnjice"), a na Soko Glam stranici su ovaj brend opisali riječima: "The moment your skin meets COSRX, you can expect more tomorrow." Osim što imaju fora uređenu web stranicu, brend me privukao minimalističnim dizajnom proizvoda, razumnim cijenama i kraćim popisom sastojaka. Iako su poznati po korištenju puževe sluzi u proizvodima, osobno ju izbjegavam kao i ostale sastojke životinjskog porijekla, pa sam zato odabrala dva proizvoda koji imaju veganski sastav: Hyaluronic Acid Hydra Power Essence i Galactomyces Alcohol-Free Toner.


Esencija sa hijaluronskom kiselinom - Hyaluronic Acid Hydra Power Essence dolazi u bočici od 100 ml i cijena na eBayu je 18 $ (125 kn). S obzirom na količinu, uvjerila sam se da je to odlična cijena jer većina esencija od ostalih brendova poput It's Skin dolazi u pakiranjima od 30 ml, što lako potrošim za mjesec dana. Pakiranje je kvalitetno; bočica od tvrde plastike imitira izgled mutnog stakla, a dozira se pristiskom na pumpicu. Čep ne ispada lako, već se drži bočice kao pijan plota što je odlično tijekom putovanja, selidbi i slično. I naravno, naljepnica na samoj bočici je odlične kvalitete pa neće otpasti lako nakon nekoliko korištenja ili se izlizati (mrzim kad naljepnice to rade), no primjetila sam da su im kutije proizvoda ekstra osjetljive te se lako trgaju i lome.


Sastav ovog proizvoda je: Hippophae Rhamnoides Water (vodica/hidrolat pasjeg trna), Butylene Glycol (organski alkohol koji služi kao otapalo), Glycerin (ovlaživač), 1,2-Hexanedoil (tvar koja pospješuje vlažnost i ublažava trenje kako bi proizvod bolje klizio po koži), Sodium Hyaluronate (hijaluronska kiselina, i to u koncentraciji od 4000 ppm (parts per million), Panthenol (provitamin B5 koji je na Paula's Choice beautypediji ocijenjen pod "best" zbog privlačenja i zadržavanja vlage) i Ethyl Hexanediol (pospješivač teksture proizvoda koji se smatra sigurnim u koncentracijama do 5%). Po sastavu se da zaključiti da COSRX stvarno izbjegava nepotrebne sastojke poput mirisa pa su pogodni i za one sa osjetljivom kožom. Tekstura proizvoda je slična viskoznijim azijskim tonicima te nešto rjeđa od prosječnih seruma, prozirne je boje i bez mirisa. Jako se brzo upija u kožu čak i nakon toniziranja što je veliki plus, pogotovo ako ste u žurbi. ph vrijednost mu je 6.5.

Izvor slike: Jolse.com

Sviđa mi se što nisu namijenili ovaj proizvod određenom tipu kože, već hijaluronsku kiselinu opisuju kao idealnu za hidratizaciju suhe grube kože i poboljšavanju teksture. Kako je djelovao na mojoj dehidriranoj mješovitoj koži? Nažalost, nije me oduševio. No ne zato jer nije dobar proizvod već nisam osjetila bogzna kakve napretke tijekom 2 tjedna koliko sam ga koristila. Ostavio me potpuno ravnodušnom (tzv. "meh" efekt) i nisam osjetila željeni stupanj hidratizacije s njim. Inače više volim malo snažnije formule koje pružaju više hidratizacije (po tome bi se moglo zaključiti da mi koža naginje prema "suhoj" a ne "mješovitoj"), makar ih kombinirala sa još 5-6 proizvoda. Ova esencija bi bila idealna svima koji traže laganu hidratizaciju kao jedan od koraka njege (pošto smatram da bi većini tipova kože bio preslab, osim izrazito masnima) i izbjegavaju nepotrebne sastojke i alergene poput parfema.


Galactomyces Alcohol-Free Toner je tonik bez alkohola, ali i parabena, sintetičkih sufrakanata (tvari koje posješuju teksturu), umjetnih bojila i mirisa, ftalata i trietanolamina (poznatog i kao TEA, koji služi kao emulgator u proizvodima). Ključni sastojak mu je "galactomyces", tip gljivice čiji filtrat dokazano djeluje na blistavost kože i ujednačenost tena. Ovaj tonik ima koncentraciju od 10% filtrata, što uz mineralnu vodu (kao bazu tonika naspram klasične vode ili "Aqua"), ekstrakt sene (Cassia obtusifolia) i hijaluronski kiselinu što bi trebalo biti dobar koktel za umornu, suhu i sivu kožu. Dolazi u identičnom pakiranju kao i esencija - tvrdoj plastičnoj bočici koja imitira izgled bočice od mutnog stakla sa raspršivačem. Na uputama je navedeno da se nanosi nakon čišćenja, ujutro i navečer sa pamučnom blazinicom no ja sam ga samo špricala po licu direktno iz pumpice. Na taj način trošim manje proizvoda i stvaram manje otpada. Količinu od 150 ml sam platila 95 kn preko eBaya. ph vrijednost ovog tonika je 6.2 (mrvicu niža od najobične vode čija je vrijednost od 6 do 8.5).

Izvor slike: Jolse.com

Nakon čišćenja, moja koža očajnički traži visoke doze hidratizacije, pa od tonika očekujem ne samo "resetiranje" ph vrijednosti već i solidnu hidratizaciju kože. Ovaj tonik to ne radi, već samo jako blago umiruje kožu, daje blistavost i priprema kožu za prve korake njege. Doduše, svjesna sam da proizvod nisu namijenjili hidratizaciji kože već blistavosti i ujednačavanju tena no voljela bih da postoji hidratantnija varijanta ovog tonika koja bi bolje odgovarala mojoj koži. Možda nešto sa ružinom vodicom, ekstraktima ruže ili lista aloa vere, većim koncentracijama hijaluronske kiseline ili niacinamida (kojeg moja koža obožava). Jako slične sastojke sam pronašla u već nahvaljenom Neogen Real Flower Cleansing Water - Rose toniku, jednom od mojih najdražih korejskih proizvoda. Ukratko - za blistavost kože ovaj COSRX tonik je jako dobar, ali meni nije omogućio ni h od hidratizacije. Ne znam, možda sam nakon toliko isprobanih proizvoda postala ekstra izbirljiva prema svemu pa me ni ovo nije oduševilo. Daleko od toga da nije kvalitetan proizvod po pitanju ambalaže, sastojaka ili dizajna - mom tipu kože jednostavno nije odgovarao. Tonik je bez mirisa, prozirne boje i upija se brzo u kožu, kao i esencija.

Sastav:

Izvor slike: Jolse.com


Iako me COSRX proizvodi nisu oduševili, ne smatram ih nekvalitetnima. Ukoliko imate dehidriranu i suhu kožu poput mene, radije isprobajte sreću sa nekim drugim anti-age proizvodima i brendovima. Od COSRXa sam dobila dojam da su idealni za mladenačku, problematičnu kožu koja ne traži previše hidratizacije, već balansiranje i smirivanje kože te ujednačenost tena. Militraže proizvoda su odlične naspram cijene - prosječnu bočicu od 100-150 ml ćete platiti stotinjak kuna, što će vam trajati nekoliko mjeseci ako ih koristite dva puta dnevno. Konačni dojam: meh za mene, ali bih ih svejedno preporučila. I prije nego što pitate, da - isprobala sam i njihov Low pH Good Morning Gel Cleanser, kojem spremam poseban post uskoro. :)

Preporuka eBay sellera za COSRX: IamLove-shop

8 komentara:

  1. Ja sam već na 2.bočici [COSRX] OIL-FREE ULTRA-MOISTURIZING LOTION - za suhu i dehidriranu kožu savršeno paše u sklopu ostale njege. Oduševljena sam. Kad već pišeš o korejcima....imaš li preporuku za mist/tonik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spomenula sam ga u tekstu: Neogen Real Flower Cleansing Water - Rose, to mi je "sveti gral" tonika, no ovisi kakvu kožu imaš jer je Neogen najbolji za suhu.

      Delete
    2. Onda Neogenov tonik s ružom toplo preporučujem :)

      Delete
    3. Pozz, a kako i gdje nabavljate taj Neogenov tonik?

      Delete
    4. Na eBayu, samo upišeš pojam u tražilicu i odabereš neki sa najnižom cijenom poštarine (ako ima besplatna) i najnižom cijenom proizvoda. Pazi samo da prodavač ima dobar feedback (preko 97% pozitivnih recenzija). Zadnji put kad sam kupovala bio je oko 100 kn, ako ne više.

      Delete
  2. Htjela sam kupiti nešto od ovog branda, ali sad više ne znam što da uzmem :/ Inače mi je koža čudna, reklo bi se da je mješovita jer ima masnije čelo, a obrazi su mi normalno do suhi. Možda ću čak naručit Neogen da probam ili Misshu First Treatment Essence.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od njih bih ti jedino onda preporučila Low PH gel za umivanje jer je ok za mješovitu kožu sa prištićima (ima salicilne kiseline i niski PH, jel). Doduše, mene nije pretjerano oduševio, a mojoj frendici koja ima osjetljivu kožu i mješovito-dehidriranu je brutalno isušio lice. Više ni sama ne znam što da mislim, kao brend su mi ostavili baš MEH dojam...

      Delete

 

Newsletter pretplata