Flop proizvodi mjeseca

Favorite za prošli mjesec sam vam recenzirala u prošlom postu, sada slijedi pregled proizvoda koji su me razočarali.

Auromere ayurvedski šampon sa neemom - kupljen kao second hand na mojekrpice, imala sam relativno visoka očekivanja za ovaj šampon zbog sastava, iako moja kosa bollje surađuje sa komercijalnim šamponima bez SLS-a u posljednje vrijeme. To sam si dokazala i sa ovim šamponom, koji je jednostavno isušio kosu od korijena do vrha. Krivim neem u sastavu za to, pa bih ovaj proizvod preporučila onima sa ekstra masnim vlasištem i kosom koji traže šampon prirodnog sastava i povoljnog odnosa cijene i količine (42 kn bez poštarine za skoro pola litre na iHerbu).

Kneipp mlijeko za tijelo sa bademom - kupljen još lani u Bipi tijekom ljeta, kad sam tražila nešto lagano i mirisno, no sjedio je napola potrošen na kraju police u kupaoni. Odlučila sam da je vrijeme da ga isperem i bacim u reciklažu jer me nije oduševio niti mirisom niti djelovanjem. Riječ je o laganom mlijeku za tijelo koje se ne upija brzo (ostavlja tragove) i ima presintetički miris badema. Cijena mu je bila 20 i sitno kuna za 200 ml proizvoda. Dosutpno inače u Mulller drogerijama.


It's Skin Blueberry i Rose sheet maske - izbor cruelty-free korejskih brendova nije bajan no zato It's Skin imaju u svojoj ponudi ogroman broj proizvoda. Ove maske sam naručila jer su jeftine (par dolara sa besplatnom poštarinom) no nakon što sam ih isprobala, ostavile su me ravnodušnom. Djeluju kao jako tanki lagani serum na koži, imaju ugodan miris, kvaliteta maski je ok ali nisam vidjela nikakve promjene na koži nakon korištenja (za razliku od nekih drugih o kojima ću pisati u drugom postu). Neloša cijena za isprobati i zadovoljiti znatiželju, no ništa više od tog.

Kreme za okoloočno područje: Derma E Anti-Wrinkle Vitamin A Eye Cream, Bigood Anti-age Augencreme i It's Skin Hyaluronic Acid Moisture Eye Cream. Kao što vidite, u proteklih par mjeseci sam isprobala manju hrpu raznih krema za okoloočno područje ali su sve ispale meh ili jednostavno grozne. Derma E kremu sa naručila jer je bila vidno jeftinija od kreme sa hijaluronskom kiselinom od istog brenda (85 kn naspram 120 kn na iHerbu), misleći da će im djelovanje biti približno slično pošto me Derma E do sad nije puno razočarala. Nažalost, krema mi nije ublažila bore i ček sam dobila dojam da ih je pogoršala a podočnjaci nisu bili svijetliji. Bigood kremu sa kupila pod pretpostavkom da će biti jednako dobra kao njihov Anti-age serum, no krema je pregusta, ne upija se ravnomjerno, ostavlja crte i packe te ne hidratizira dovoljno. It's Skin krema je vjerojatno najhidratantnija od ove tri no ni ona nije bila dovoljno potentna da sanira vječnu isušenost kože oko očiju. Tekstura joj je gelasta, upija se relativno brzo, dobra je podloga za makeup te joj je omjer cijene i količine odličan (7.5 $ za 25 ml na eBayu) no jednostavno mi nije dovoljno hidratantna. Potraga se nastavlja. ;)

0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata