Njega od glave do pete do 100 kn

Ne znam jeste li primjetili, ali se ponuda veganskih kozmetičkih proizvoda je u posljednjih godinu dana itekako pojačala, prvenstveno u bolje opremljenim drogerijama poput Mullera. Danas ću vam pokazati svoja top 4 proizvoda koja obožavam u posljednje vrijeme (šampon, regenerator, gel za tuširanje i maslac za tijelo) koje možete kupiti u lokalnim drogerijama za manje od 100 kuna (zajedno).


Jean & Len Leucht Schimmer Shampoo - Jean & Lean proizvodi su stigli u Muller prije manje od 2 godine, no kako sam do sad isprobavala druge brendove i bila donekle vjerna starim favoritima (Desert Essence Coconut Shampoo), shvatila sam da mi sve do sad isprobano ne odgovara 100% pa sam odlučila isprobati J&L šampon sa crnom zobi. Namjenjen je za efekt blistave i glatke kože, a proteini pšenice i ekstrakt crne zobi njeguju kosu, dajući joj divan sjaj. Moram priznati da sam uvijek skeptična s proizvodima koji se reklamiraju za sjaj kose, jer su često krcati sastojcima poput silikona ali ovaj šampon ih ne sadrži, kao ni SLS i parabene. Miriše predivno, a dobro se pjeni i odlično čisti vlasište. Moja kosa je normalna - sa masnim vlasištem koje zahtjeva pranje svaka 2 dana, no sa šamponom za suho pranje rastegnem to na 3 dana. Bočica fino sjeda u ruci zbog bočnih udubljena pa nema straha da će skliznuti iz mokre ruke tijekom tuširanja, a cijena za 230 ml je 39.90 kn, što predviđam za će mi trajati cca 2 mjeseca. Sastav i više informacija (klik).

Daily Defense Macadamia Oil Conditioner - kupljen prije par mjeseci u Kozmu na blef (u biti, tražila sam preporuku za jednu čitateljicu tijekom Kozmo srijede kad je bio popust od 30% na sve proizvode za njegu kose, pa sam pronašla ovaj brend kao jedini sa cruelty-free oznakom u ponudi), no ubrzo mi je postao jedan od najdražih regeneratora ikad. Ogromna bočica od 473 ml će vam (ovisno o dužini kose) trajati godinu dana, a možete ga koristiti i za brijanje (ja osobno uvijek koristim regeneratore za brijanje jer su najučinkovitiji za to, a štedite na ostalim proizvodima). Miriše na kakao maslac, što će sigurno oduševiti sve ljubitelje takvih mirisa, a u sastavu, osim ulja makadamije, sadrži i kokosovo ulje, avokado ulje, aloe vera ekstrakt, ekstrakt bambusa i kakao maslac. Također ne sadrži sulfate, dok šampon iz iste linije se reklamira kao "low sulphate" proizvod, što ih u teoriji čini idealnima za sve sa suhom, oštečenom kosom ili kosom koja se lako mrsi i teško rasčešljava. Redovna cijena mu je 25 kn, no kupljen je s popustom za 17 kn što je genijalno jer za tu cijenu dobijete skoro pola litre regeneratora sa dobrim sastavom koji uz sve nije testiran na životinjama. Made in the UK. ;)

Frühmesner Vegane Kräuter Dusche - Arnika & Wacholden - moram priznati, kad sam ugledala Frühmesner proizvode na policama Mullera, prvo sam pomislila "vau, koje predivno pakiranje", a kad sam shvatila da na njima piše "vegane" i uz to ne sadrže mineralna ulja, SLS, silikone, parabene i umjetna bojila, ostala sam paf. Ovaj gel za tuširanje sadrži ekstrakte cvijeta arnike (Arnica Montana), ekstrakte ploda borovice (Juniperus Communis), ekstrakt cvijeta vrtnog šafrana (Crocus Sativus) i morsku sol. Miriše na Pepsi ili možda čak Dr. Peppers. :) Doduše, taj miris je blag i ugodan, a sam gel za tuširanje ne samo da odlično čisti i ne isušuje, već brutalno zaglađuje kožu i čini ju jako mekanom. Ovo je jedan od rijetkih gelova za tuširanje koji to zbilja radi, pa s njim nemam stalnzu potrebu nanositi losione, ulja ili maslace nakon tuširanja. Količinu od 200 ml ćete platiti malo manje od 20 kn, a u ponudi još imaju i gelove za tuširanje sa limunskom travom i đumbirom te jedan sa konopljom i ginkgom. Sastav i više informacija (klik).

I posljednji proizvod za njegu od glave do pete - Rosal intezivni hidratantni maslac za tijelo sa avokadom i karite maslacom (250 ml, cca 15 kn, ovisno o drogerijama, najjeftiniji je u dm-u po njihovoj trajno niskoj cijeni od 13.90 kn). Kad je ekipa iz Rosala napravila ovaj maslac i nazvala ga "intezivni hidratantni" očito se nisu šalili. Osim ugodnog mirisa kakao maslaca, ovaj proizvod zbilja dubinski hrani kožu, a efekt se dugo zadržava na koži. Lako se razmazuje unatoč gustoj formuli i brzo se upija. Posebno je dobar nakon brijanja ili peelinga, tijekom hladnih dana ili jednostavno ako imate suhu kožu cijele godine. Primjetila sam da mi s njim dlake manje urastaju (prvenstveno na nogama, za što je zaslužan shea maslac jer inače ima taj efekt na meni) i da čuva kožu od isušivanja, stvarajući zaštitni sloj hidratacije, bez neugodnog, masnog filma na koži koji neki drugi proizvodi mogu stvoriti. Za zbilja smješnu cijenu dobijete dovoljno proizvoda za par mjeseci, a kupnjom podupirete domaći brend. Pretpostavljam da će mi biti prehranjiv sad kad dođe proljeće, dani postanu topliji, slojevi odjeće manje debeli a moja koža manje isušena, ali ću ga nastavit koristiti dok ne potrošim sve zalihe. :) Više informacija (klik).

16 komentara:

  1. Hvala na odlicnim preporukama. Rosalovim maslacem sam prezadovoljna, kad ga potrosim prelatim na onaj s jagodom dok jos nije stiglo proljece i toplije vrijeme, tad me maslaci guse i preintenzivni su mi za svakodnevnu njegu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu ;) Slažem se, uskoro ću morati pronalaziti neki odličan drogerijski losion za proljeće i ljeto, ako nađem išta dobro, obavezno ide recenzija. :)

      Delete
  2. Replies
    1. Nažalost, ima. Isprike, nisam to navela u postu jer nisam imala bočicu kraj sebe da prepišem sastojke. Nakon ovog regeneratora bi mogla potražiti neki koji ih nema, pošto nisu dobar sastojak za njegu kože/kose.

      Delete
  3. Odlicni proizvodi,sastav vrh
    p.s pratim te nadam se da ces uzvratiti komentar ?

    ReplyDelete
  4. Ah sad si me baš zainteresirala za isprobavanje :) Zanimaju me regenerator i gel za tuširanje, a o maslacu sam već čitala i mislim da ću i njega uzeti, smiješna je cijena stvarno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Kozmu je do 19.2. maslac bio na akciji za 9 i sitno kuna, to sam tek jučer vidila, da sam znala kupila bih zalihe. :D

      Delete
  5. U BiH imamo samo Rosal od svega navedenog :( Regenerator zvuci savrseno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A šteta :( Ako ikad dođeš u HR,znaš gdje možeš kupiti sve. ;)

      Delete
  6. ajme, ovo je predobro! probat ću sve, osim regeneratora, i ja sam i dalje bezuspješno u potrazi za nekim koji je bez silikona :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam na shopping listi jednu A'Kin masku za kosu bez silikona, pa kad ju naručim preko Naturisima i isprobam javim dojmove :)

      Delete
  7. Ja koristim masku za kosu jasmin&jojoba-exspress vilumen od organic shop,kupila u biobio,relativno novi proizvodi. Kosta 30 kn. 250 ml.a imam i njihov sampon i kremu za tijelo,također 30 kn,pakiranja su jako slatka u posudicama,malo podsjecaju na lush vizualno. Pise da su 99posto prirodni,ja sam jako zadovoljna pa mozda da pokusas nesto od njih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budem pogledala. :) Kakvu kosu imaš i kakvo je djelovanje maske na nju?

      Delete
  8. Imam suhu,lagano valovitu,tanku kosu. Maska ju lijepo nahrani i omeksa,ali bas onako da bude svilenkasta i zdrava i ima volumen. Ne volim kad mi regeneratori naprave kosu mlitavom i bezivotnom. Od ove maske kosa se bas sjaji i ima zivost,pogotovo u kombinaciji sa samponom za volumen od sandalovine i borazine. Pogledaj,mozda bi ti odgovarali a nije neki trosak,po mom misljenju imaju dobar sastav(izbjegavam sulfate,silikone,mineralna ulja,parabene i slicno). I da,ne masti mi se nakon ovih proizvoda brzo,inace mi zna biti masna vec drugi dan.

    ReplyDelete
  9. I da,odlicne su im kreme za tijelo,dosta lagane i ne preintezivne,a lijepo nahrane kozu,taman za ovo nadolazece toplije vrijeme. Bas sam danas kupila kremu za tijelo od kamelije,a imala sam prije mousse od ylang ylanga i kremu od lotusa

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata