Najdraži ruževi SS 2016-2017 (2. dio)


O najdražim ruževima za jesen/zimu sam već nešto tipkala (klik za post), no pošto sam otkrila još hrpicu novih favorita, prvi post danas dobiva nastavak. Ovo su ruževi koje najčešće nosim u posljednje vrijeme a pošto sam dosta nijansi žrtvovala za izradu palete rumenila i ruževa ovi preostali u tubicama su posebno probrani jer su bili prevrijedni za otapanje.

Essence Color & Care Lipstick u nijansi Girls Club je predivan spoj hidratantnog balzama i laganog ruža sa ružičastim tintom. Ne ostavlja debeli neprozirni nanos kao npr. tekući ruževi no zbog svoje hidratatnosti ova linija ruževa je spas za sve sa ultra suhim usnicama (posebice zimi). Ovo je najbliže na što sam naletila na "tinted lipbalm" tip proizvoda u drogerijama a da vrijedi imalo para. Tubica i ruž su uski pa možete precizno nanjeti proizvod, a kao jedinu manu bi mu istaknula nekvalitetno otisnuti natpis na tubici koji se brzo izliže. Pošto se radi o proizvodu za 20ak kuna, izlizanost i nije neka tragedija. Ambalaža nije pukla ili se izdeformirala tijekom mjeseci zbog korištenja, čemu dajem veći plus. U liniji se nalazi 8 nijansi pa bi svatko trebao pronaći nešto za sebe. Formula je veganska, a puni sastav možete pročitati na essence stranici.

Colourpop Ultra Matte tekući ruž u nijansi Viper je moj prvi Colourpop ruž kojeg sam nabavila preko malih oglasa čim sam ga ugledala zbog znatiželje oko brenda i nastalog hypea. Viper nijansu je teško opisati - tamna zagasita mauve sa snažnim ljubičastim tonom bi bio najprecizniji opis koji vam mogu dati. Ultra Matte ruževi su 100% mat - ne ostavljaju nikakav trag no doduše nisam osjetila isušivanje usnica tijekom nošenja. Ambalaža je solidne kvalitete no, opet - kao i kod Essence ruža, holografska naljepnica se lako izliže (što sam čitala na stranim blogovima, pa sam svoju odmah nakon kupnje premazala prozirnim lakom za nokte). Osim Vipera, posjedujem i Ultra Satin ruž u nijansi Dopey (rozo-MLBB sa snažnim sivim tonom što ju čini teško nosivom, barem na meni). Ako bih birala jednu od formula, izabrala bih iskreno Ultra Matte zbog trajnosti, te činjenica da se ne preslikava i ne isušuje jako usnice. Cijena tekućih ruževa je 6 US$ ili 43 kn bez poštarine, a Colourpop proizvodi su dostupni samo online na službenoj stranici. Ako želite, mogu napraviti poseban post o njima sa usporedbom formula i nijansi.

Sleek Makeup True Colour Lipstick u nijansi Russian Roulette je navodno cruelty-free dupe za MACov Russian Red. Pošto nemam MACov ruž, usporedbu ne mogu potvrditi no mogu reći da je Sleek ruž itekako vrijedan pažnje. Nijansa je klasična crvena, bez hladnih ili toplih tonova, a formula je potpuno mat. Upravo zbog takve formule, ne nosim ga često tijekom hladnih zimskih dana jer mu debeli sloj balzama za usne poništava mat formulu koju volim no sa dolaskom toplijih dana, nositi ću ga mnogo češće. Ruž sam dobila na poklon za posljednji rođendan no mislim da mu je cijena oko 60 kn u Muller drogerijama.


O Catrice Matt Lip Artist ruževima sam već pisala, a najdraža nijansa iz meni jedne od najboljih drogerijskih linija ruževa u posljednje vrijeme je Bare Nude's Soul. Iako je riječ o nude nijansi, nije mrtvački/neprirodno svijetla, niti je pretamna da prelazi u MLBB (my lips but better) teritorij. U nijansi primjećujem i ružičaste i breskvasto-smeđe pigmente pa bi ovaj ljepotan pristajao svim podtonovima kože. Formula je odlična - kremasta, pigmentirana i mat iako bi se za trajnost moglo malo prigovoriti. Izdržati će nježne poljupce, jedno piće i dobar dio radnog dana ukoliko ga ne skinete obilnijim jelom ili pićem, no najčešće zahtjeva popravke tijekom dana (a bome i noći, pošto pristaje na svaki look od dnevnog nude do večernjeg smokey eye. Zašiljeni vrh ruža omogućuje precizniju aplikaciju, što je posebno korisno kod tamnijih nijansi i/ili ako stalno jurite i šminkate se u pokretu. 34.90 kn u lokalnim drogerijama.

O Golden Rose Velve Matte ruževima ste sigurni već čitali ili ovdje ili na drugim blogovima u regiji. Ovi ruževi stvarno zaslužuju hvalospjeve koji ima se pišu a meni su toliko dragi da sam zbog njih čak odoljela općom zaluđenosti za njihovim tekućim ruževima koje su lansirali lani. Nijansa koju najviše nosim i obožavam u posljednje vrijeme je #12. Ne sjećam se od koga sam ju ili kad točno dobila, ali sjećam se samo da je bila poklon uz kupnju ili razmjenu testera i od tad mi je jedini MLBB ruž koji nosim. Iako je nijansa poprilično neutralna i itekako nosiva, teško se opisuje: bogata saturirana nijansa mesa sa tračkom ciglene boje i hrpom ružičaste. Ako ste planirali isprobati Velvet Matte ruževe, toplo vam savjetujem da preskočite sve žarke ili trendy nijanse i odmah zgrabite #12 jer ju možete nositi na sve kombinacije, u svim prigodama i jako je office-friendly. Mislim da im je cijena i dalje oko 38 kuna u Golden Rose dućanima i štandovima (Importanne Centar i Avenue Mall u Zagrebu).


I za kraj - look sa Colourpop Ultra Matte tekućim ružem u nijansi Viper.

Pitanje za vas: koja vam je najdraža marka/linija tekućih ruževa (ako ih još nosite :D)?

3 komentara:

  1. Mnogo lijepi ruzevi jako mi se svidaju Zapratila sam te pa bi voljela da to uzvratis
    I kada ces nam prestaviti makeup kolekciju

    ReplyDelete
  2. Ma svi mi se sviđaju! Pogotovo viper, i jako ti lijepo stoji. Baš tip nijanse koje volim. Makar, iznenađuje me razlika boje između tubice i na usnama.
    I btw mislim da sam te pred koji tjedan vidjela IRL :D

    ReplyDelete
  3. Moja vječna i vjerna ljubav su GR velvet mat. Ovu zimu sam najviše koristila 11 i 13, a ljeti biram 04, 08 i 09. Obožavam ih jer su tako trajni i bez olovke za usne, ugodni su i kad ih koristim potpuno sam opuštena koliko povjerenja imam u njih da neće nikud mrdnuti.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata