Najbolji proizvodi 2016. godine

Za maaalim zakašnjenjem, donosim vam pregled najdražih proizvoda u 2016. godini. O nekim proizvodima sam već pisala, dok neke susrećete prvi put. O potonjima ću pisati malo detaljnije, a ako imate ikakvih pitanja, ostavite komentar ili pošaljite mail. ;)


Gelovi za tuširanje: Biobaza & Croski Winter Bath 2u1 gel za tuširanje sa sandalovinom i Natura Siberica gelovi za umivanje - Anti-Stress i Vitamins For Skin. Biobazina zimska kolekcija me oduševila, posebice zbog ugodnog mirisa sandalovine koju tako rijetko susrećem u proizvodima drogerijskog ranga.. Ovaj gel za tuširanje (25 kn, dm drogerije) nije isušio moju kožu (ne sadrži ni SLS), a najviše mi se svidio osjećaj glatke kože nakon korištenja. Također, izvrstan je za brijanje iako za tu svrhu češće koristim regeneratore za kožu. Natura Siberica gelove za tuširanje odlikuje dobar omjer cijene i količine (400 ml za 29 kn u Bio&Bio), kvalitetno i lijepo pakiranje (živjele pumpice!) kojeg planiram reciklirati za buduće DIY projekte i jako ugodan miris. Anti-Stress tuširalica miriše umirujuće i odlična je za navečer za dodatno opuštanje pod tušem, dok Vitamins For Skin sam rado koristila ujutro za podizanje raspoloženja i energije zbog okrepljujućeg voćnog/citrusnog mirisa.


Proizvodi za njegu kože lica: Cattier balansirajući gel za čišćenje lica Vague De Purete sa lješnjakom i aloe verom je jako nježan za kožu lica a opet dobro uklanja sve nečistoće. Pakiranje od 200 ml je bilo nezgodno za putovanja, pa sam ga često prebacivala u manje tubice, a potrošila sam ga za tek 4 mjeseca. Nažalost, Cattier više nije dostupan kod nas, ali srećom sam pronašla zamjene za njega.
Natura Siberica me ugodno iznenadila sa više proizvoda a oni za lice su svakako Vivid Vitamins for Hair & Body (pjenasti gel-esencija za kožu i kosu) te Rhodiola Rosea dnevna krema za lice sa SPF 20. Vitaminsku formulu sam koristila jutri, obavezno prije šminkanja jer djeluje kao odlična podloga za tekući puder (zaglađuje lice i čini ga blistavijim), a kremu sa faktorom sa koristila kao posljednji ili pretposljednji korak njege u kombinaciji sa Vitaminskom formulom. Nažalost, ni nju ne mogu više pronaći kod nas (barem ne u Bio&Bio dućanima, pa ako naletite na nju online, pošaljite mi link).
Cijena joj je bila oko 66 kn.
Biobazina Winter Cream - najsjajniji proizvod iz Biobazine zimske kolekcije - bogata hranjiva krema za ruke, lice ili tijelo koju sam najčešće koristila za njegu ruku. Spasila je moje perutave, suhe kože od pucanja i krvarenja a ugodan miris sandalovine se dugo zadržava na koži. Kvalitetan popis sastojaka krcat je uljima, pa nije ni čudno da se ova guuusta krema skoro instantno topi na koži i upija u roku od keks. (19.90 kn, dm).
Za 2017. godinu predviđam potpunu transformaciju rutine njege kože lica i odabir korejskih brendova o kojima ćete jako često čitati.


Parfem/toaletna vodica: Nature's Muschio D'Acqua Eau De Toilette - ako ste se zapitali na koji parfem sam mirisala posljednjih nekoliko mjeseci 2016. godine onda je odgovor: na svježu ali toplu i utješnu kombinaciju mošusa, vanilije, magnolije, gardenije, madarine, bergamota, frangipanija i vodenog ljiljana. Inače sam sucker za određene note ili kombinacije nota (npr. jasmin ili jasmin sa ylang-ylangom i drugim cvijećem), ali kako Kemig tijekom jesenjskih sniženja nije imao Gelsomino Adorabile EdT (sa najdražim mi jasminom), uzela sam Muschio D'Aqua. Iako nije postojan na koži kao tester u dućanu (jel' se to vama ikad desilo?) nekoliko špriceva ove toaletne vodice po kosi, vratu i šalu mi je mrvicu uljepšalo dan i popravilo raspoloženje. Ja sam poprilično zahtjevan korisnik parfema i nikad ne bih kupila parfem ili t.vodicu koja ne vrišti "ja" kombinacijom nota, a ovaj me pogodio ravno u žilu. Miris nije sezonski, već ga mogu zamisliti na sebi cijele godine pošto kombinira svježinu proljeća i ljeta sa notama vodenog cvijeća i toplinu i utjehu jeseni i zime u toplim notama vanilije i mošusa. Ako želite "ozbiljan" miris koji u sebi ima i nestašnosti i energije, probajte ovu sočnu kombinaciju. Predivno pakiranje je veliki plus ovom proizvodu i gušt mi je posegnuti za njim. Svakako ću ga i dalje koristiti u novoj godini, a sljedeći EDT na popisu želja mi je Korres White Tea, Bergamot & Freesia Edt.


Makeup: tekuće podloge - kao i mnoge, ove godine me oduševila nova Catrice HD Liquid Coverage podloga (moja nijansa je 030 Sand Beige). Osim visoke pokrivnosti, puder "krasi" formula krcata silikonima pa se zato jako lako razmazuje, ne naglašavajući pore i bore (barem ne na mom licu), a efekt koji ostavlja je "photoshop realness". Trenutno mi je preisušujući za lice i naglašava suhe dijelove, pa ću ga ostaviti za malo toplije mjesece. Napomena: vidjela sam da ga neke cure miješaju sa uljima za bolju hidrataciju, ja ga osobno ne bih s uljima miješala jer je na bazi vode, a voda i ulja se ne miješaju. Dodavajući ulja u formulu bi mogli natjerati podlogu da bude nestabilna i nepostojana pa će puder samo "skliznuti" s lica. Također, ako ste osjetljivi na talk u podlogama savjetujem da ju ne koristite. Najdraži alat za nanošenje ove guste i pokrivne formule mi je bio Hello Beauty spužvica bez lateksta iz Bipe (25 kn), a mislim da su joj poboljšali formulu/strukturu jer je mnogo čvršća i kvalitetnija nego 2015. kad sam ju počela koristiti. 
Tekuća podloga za kojom sam najčešće posezala krajem godine, kad sam željela slabije prekrivanje jer mi se ten počeo sve više čistiti i popravljati zbog unošenja proizvoda korejske kozmetike u rutinu je Essence Pure Nude Make-Up u nijansi 10 Pure Beige (najsvijetlija, za referencu ja imam srednje svijetao ten - NC20). Praktično pakiranje na pumpicu omogućava precizno doziranje proizvoda (meni u prosjeku treba nešto manje od jedne pumpice za cijelo lice). Prekrivnost je slaba do srednja, a finish je JAKO prirodan - satenskog sjaja, bez naglašavanja pora ili bora na licu (masnokošcima bi mogla imati presjajan/dewy efekt pa savjetujem korištenjem sa primerom za matiranje ili transparentnim puderom u prahu). Jedini veći minus je miris - ima pomalo alkoholni smrad, iako je pakiranje bilo neotvoreno (zapečačeno naljepnicom u dućanu) a u sastavu nema alkohola. Najbolje izgleda kad se prstima nježno utapka u lice, a otkad sam ga kupila u studenom, koristim ga svakodnevno (onih dana kad nosim makeup). Formula je također kao i Catrice HD na bazi vode, u kombinaciji sa silikonima. Cijena: 33 kn u drogerijama. U 2017. godini ću se okrenuti više prema jako laganim tekućim podlogama kao što je Essence Pure Nude te korejskim BB kremama za "dewy" efekt.


Najdraža rumenila u 2016. su bila: odlično, dugotrajno, kvalitetno po svim značajkama (iako bi se o ambalaži moglo do sutra, ali eto) Essence Matt Touch 10 Peach Me Up! (ljubav prema njemu me podsjeća na romansu koju sam prije par godina imala sa Illamasqua kremastim rumenilom u nijansi Rude a rekla bih da je riječ o jako sličnoj nijansi) te Colourpop Between The Sheets za kojim nešto manje posežem zbog čudne formule - niti u kamenu niti u kremi, trusi se u krupnim kuglicama, teško se hvata za kist ali izgleda genijalno na koži, nijansa u svojoj prirodnosti paše na svaku kombinaciju i jako je dugotrajno). U 2017. godini ću se "okrenuti" više prema kremastim rumenilima koje čine kožu sjajnijom te ne naglašavaju suhu kožu na obrazima i djeluju prirodnije nego rumenila u prahu ili kamenu.


2016. godina je za mene bila godina highlightera, a od svih isprobanih najdraži su mi Essence Pure Nude highlighter i Phee's Makeup Tips Glow Highlight Powder u nijansi Original. Original sam koristila više nego Essenceov highlighter (koji se inače izbacuje iz prodaje, nažalost) a kako mi je jedan od najdražih makeup proizvoda IKAD nastaviti ću ga koristiti i u 2017. godini i to u kompaktnoj formi za lakši prijenos i korištenje.


U 2016. godini sam pred kraj sve manje i manje nosila sjenila i pigmente, a proizvodi koje sam najčešće koristila su bili maskara i tuš. Eveline maskare su me oborile s nogu, posebice zelena Bio Lash Mascara (mislim da je izbačena iz prodaje jer ju ne nalazim u Kozmo drogerijama više) i So Glamour Volume Mascara koju trenutno koristim. Obje su dale dobru definiciju i dužinu trepavicama bez pretjeranog volumena kojeg izbjegavam i bez iritanosti pošto mi oči suze na skoro sve drogerijske maskare osim njihovih. Look By Bipa tekući tuševi su san snova za samo 25 kn jer su: jako pigmentirani, dugotrajni, ne iritiraju oči, lako se nanose unatoč tradicionalnom vrhu (ono tvrdom, zašiljenom) i ne ostavljaju tragove na masnim kapcima. Obrve sam pred kraj godine sve manje ispunjavala sa sjenilom/pigmentom pomoću koso rezanog kista a sve više sa maskarom za obrve. Golden Rose Brow Color Tinted Eyebrow Mascara je prva tonirana maskara za obrve koju sam isprobala i odmah sam se zaljubila u nju. Ispunjava obrve taman da ne izgledaju neuredno i "prazno" i ne ostavlja prestrog, umjetan i napadan dojam kao što to nekad radi sjenilo za obrve i moja teža ruka. Sa maskarom su mi obrve gotove za pet sekundi i uz to dobro drži iste na mjestu. Svakako ću ovim proizvodima ostati vjerna i sljedeće godine.

Ako želite čitati poseban detaljniji post o nekim od spomenutih proizvoda, javite svoje želje u komentarima. ;)

14 komentara:

  1. I ja sam sucker za odredene note, citaj:jasmin. Sve sto ima veze s jasminom kupujem bez razmisljanja (pa se cesto razocaram zbog sintetickog, kemijskog mirisa). Prolaze i ylang-ylang, gardenija, magnolija, bozur... Ali vanilija nikako, ne podnosim ju.
    Mene zanima Natura Siberica pa kad budes imala volje i vremena ispricaj nam nesto vise, moze i skupna recenzija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može, ja osobno volim čitati skupne recenzije jer mi nekako bolje predoče sliku o kvaliteti i filozofiji brenda :)

      Delete
  2. Čim mi Bio&Bio bude usput uzimam ove gelove za tuširanje. Ambalaža mi je zakon i to mi je općenito 'problem' sa NS proizvodima - sve ih želim kupiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je ambalaža zakon, stavljaju naglasak na detalje, bez uskračivanja kvalitete proizvoda, po meni top brend drogerijskog do srednjeg ranga za proteklu godinu. A ove tuširalice su stvarno turbo povoljne (400 ml za 29 kn) i dugotrajne - jedna mi izdrži i 2-3 mjeseca uz normalnu potrošnju. :)

      Delete
  3. Jedva čekam da kreneš pisati o korejskim proizvodima, pogotovo BB kremama :D od tebe sam vidjela onu BB skin79 blemish balm, pa me baš zanima kakva će ti biti nova lista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno i ja jedva čekam, stvarno sam uzbuđena ću vam pokazati proizvode koji su mi transformirali lice u samo mjesec (max. dva) i pomogli koži u izdržavanju ove hladne, suhe zime. Skin79 BB kreme mi izazivaju nostalgiju tešku na bloganje prije 3-4 godine, srećom sam našla dostojne zamjene u CF/veganskoj opciji, do sad nisam ni pomislila o korištenju "korejaca" dok nisam našla takve brendove. Pisati ću o njima čim rješim ove post-zaostatke u Blogger skicama :)

      Delete
  4. Zimski Biobazini proizvodi su odlicni. Jako mi je dobar i balzam za usne.
    Phee's highlightere stalno gledam, jos od kad si ga prvi put spomenula, ali ona stalno stavlja nove nijanse i kako da se odlucim, ja bi ih sve. Jesu li kompaktni panovi bolji od loose verzija?
    NS Vivid Vitamins koristim za kosu,ali nikad se ne bi sjetila probati na licu. Na koji nacin koristis? Kao serum prije kreme?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da, stvarno su pogodili "u sridu" sa ovom kolekcijom. Moram pohvaliti i kreativni tim koji stoji iza dizajna Biobazinih proizvoda od protekle godine, posebice liniju za muškarce (ona retro koja uključuje ulje za bradu, između ostalog).
      Što se tiče Phee's highlightera - kompaktni su ista formula kao oni u prahu, samo su prešani za lakše rukovanje i transport. Ja nemam puno problema sa aplikacijom onih u prahu, ali bih htjela kupiti ovaj kompaktni Original upravo zbog putovanja i lakše/brže aplikacije..
      NS Vivid Vitamins nanosim na 2 načina: nakon čišćenja kože i tonika, nanosim ju kao esenciju ili predserum - čini kožu blistavom i ostavlja tanki sloj vlage pun biljnih ekstrakata (što je navedeno i na popisu sastojaka) koji omogućava bolju asporpciju i djelovanje ostalih proizvoda (barem na mom licu) i drugi način: kao primer/bazu za šminku, prije tekuće podloge jer predivno zagladi kožu i "ispegla" sve suhe i perutave dijelove lica pa podloga doslovno klizi po koži, bolje se raspoređuje i cijeli izgled je mnogo mekši, ravnomjerniji i uravnoteženiji. Najdraži mi je u ovoj drugoj varijanti kao primer za podlogu. :)

      Delete
  5. Da, defitinivno se nešto jako pozitivno kuha u Biobazinoj kuhinji u zadnje vrijeme. Što se tiče baš ovog ulja za bradu, kupila sam ga bratu koji je zadrti bradonja, ali odbija sve moje homemade uljne mješavine jer ne voli uljni osjećaj koji ostavlja. I oduševljen je Biobazom!
    Hvala na detaljnom updateu za Vivid Vitamins, nisam ni znala da imam multifunkcionalni proizvod u kupaonici. Isprobat ću oba načina :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opa, koji točno proizvod? Da i ja mom bradonji uvalim. :D Inače muškarci vole Biobazu, ovo nije prvi put da čujem da muške polovice koriste njihove proizvode. Oni su po meni poporilično uniseks brend i drago mi je da ih imamo na tržištu. A dizajn te muške linije im je fora, jako "clean" a opet štosan i retro. Nema na čemu za VV ;)

      Delete
    2. http://www.biobaza.eu/index.php/en/men-shave/ulje-za-pranje-i-njegu-brade

      miris je odličan intenzitet pačulija.

      (nekad ga i ja malo ukradem jer mi miriši božanstveno :D )

      Delete
    3. Hvala na linku, pogledat ću ovih dana u dm-u ;)

      Delete
  6. Catrice HD puder mi je odlican. Moj je u nijansi 010 i vise ga koristim vecernjoj bazi ili za posebne prilike.
    Hello Beauty spuzvica mi je otkrice ove godine. Odusevljena sam kako je dobra spuzvica. Nisam se dosad susrela s njom ali ovo malo sto je koristim- ima 5+ od mene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je on više za večernje prilike, mada ću ga sigurno opet koristiti kad malo zatoplo, pogotovo ljeti. Šteta što nema SPF-a. :/
      Ma hello beauty spužvica je vrh, zbog nje nisam nikad imala želju kupiti originalni beauty blender. :)

      Delete

 

Newsletter pretplata