Flop proizvodi 2016. godine

Sretna Nova svima! Prije objave najboljih proizvoda protekle godine, mislim da vrijedi spomenuti i najgore proizvode koji su svojim djelovanjem/pakiranjem/formulom terorizirali moje lice.


Biobaza Mix micelarnih vodica je puno obečavala ali je malo toga ispunila. Iako solidno čisti lice, nakon mjesec dana korištenja mi je počela bezobrazno isušivati kožu a nisam mogla tako lako pregrmiti ni osjećaj peckanja i zatezanja. Vrijedi i napomenuti kako je pakiranje dobro zamišljeno ali loše izvedeno: čep pušta proizvod van nakon otvaranja i prvog korištenja što čini ovo ogromno pakiranje lošim za putovanja. Detaljno sam recenzirala ovaj proizvod u zadnjem postu.

Derma E BB krema je bila poklon, ali ne tako pogođen jer mi ne odgovara podtonom kože (krema ima rozi podton, a moja koža ima žuti) i uvlačila se u pore što je bilo itekako vidljivo iz bliza, ten nije izgledao ujednačeno te joj je trajnost slaba.

Hurraw! Black Cherry Tinted Lip Balm sam kupila nakon lošeg iskustva sa Hurraw! balzamom sa SPF15 jer sam željela dati još jednu šansu ovom popularnom brendu. Nažalost, i ova me verzija razočarala jer slabo hrani usnice, osjećaj je silikonast iako u sastavu nema silikona a boja se jako slabo vidjela nakon aplikacije čak i za ovakvu vrstu proizvoda.

Essence Matt Matt Matt Lipstick u nijansi 08 It's a statement je 100% mat ruž duuuuboke crvene boje koja pod određenim svjetlom izgleda crna. Čitala sam puno pozitivnih recenzija za ovu liniju ruževa ali me ova tamno crvena nije dojmila jer se teško nanosi i zateže usnice, ima prevoskastu formulu a nijansa izgleda flekavo ("patchy").

Catrice Inside Eye Highlighter Pencil je olovka za waterline čisto solidne kvalitete (dugotrajna, pigmentirana i mekana) ali je ubrzo nakon prvog korištenja pukla u tubici što je itekako otežalo daljnje korištenje jer bi svaki put iskakala van nakon otvaranja čepa zbog pristiska. Još jedan razlog više zašto volim klasične olovke koje se šilje.

I za kraj još jedan Essence proizvod iz (srećom) limitirane kolekcije - Little Eyebrow Monsters Eyebrow Fixing Gel. Do sad nisam imala puno iskustva sa prozirnim gelovima za fiksiranje obrva pa sam ovom odlučila datti šansu zbog niske cijene. Nije mi se svidio jer uopće nije držao obrve na mjestu, ostavljao je mokar izgled obrva koji se sporo sušio i imao je tendenciju da se pomiješa sa svim proizvodima ispod, oko i na sebi (npr puder u kamenu, puder za obrve, itd.) što je svaki put stvorilo jedan veliki nered. Iako sam ga imala u favoritima ovog ljeta, na kraju sam se predomislila posebice kad sam krajem godine otkrila jednu fenomenalnu, povoljnu i jeftinu maskaru za obrve. Essence me ove godine ipak više oduševio nego razočarao sa svojim proizvodima, ali ova dva (ruž i gel za obrve) su bili posebno pamtljivi.

Sreća pa flop proizvoda nije bilo puno prošle godine i što nisu "pojeli" previše novaca, a o mojim najdražim proizvodima za 2016. godinu ćete čitati u sljedećem postu. :)

0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata