Flop proizvod mjeseca: Bi Good Natürliches Waschgel Weiße Seerose

Krajem prošle godine počela sam nakon dugih 5 godina koristiti korejsku kozmetiku i postepeno izbacivati zapadnjačke brendove te ih zamijenjivati za korejske. Jedan od proizvoda koji me najviše zaintrigirao nakon stotine pozitivnih recenzija je bio COSRx Good Morning Low PH Gel Cleanser, kao drugi korak "double-cleansing" metode čišćenja lica. Pošto sam ga naručila preko eBaya, u međuvremenu mi je trebala zamjena za dobri stari Lavera Basis Sensitiv gel za umivanje a kako sam željela uštedjeti novce dok čekam COSRx umivalicu, kupila sam Bi Good gel za umivanje sa bijelim lopočem (19.90 kn, Bipa).


"Uklanja pažljivo, ali temeljito ostatke šminke i čestice nečistoće te optimalno priprema osjetljivu kožu lica za redovitu njegu. Sastojci su na biljnoj bazi te se lagano pjene, a njegujući biljni ekstrakti intezivno vlaže. Gel aloe vere i ekstrakt bijelog lopoča čine kožu nježnom i čvrstom.
-prirodni gel za umivanje
- s ekstraktom bijelog lopoča
-certifikat prirodne kozmetike
-tuba od 60% recikliranog materijala"

Sastav:  AQUA, SODIUM COCO-SULFATE, COCO-GLUCOSIDE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, GLYCERYL OLEATE, BENZYL ALCOHOL, CITRIC ACID, PARFUM*, BENZOIC ACID, SORBIC ACID, NYMPHAEA ALBA FLOWER EXTRACT, LIMONENE*, LINALOOL*, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE. PRESERVED WITH: BENZYL ALCOHOL, BENZOIC ACID, SORBIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE *aus natürlichen Duftstoffen (izvor)

Iako ovaj gel za umivanje sa sadrži klasični SLS, već Sodium Coco-Sulfate iz kokosa i nikad nisam imala problema sa tim sastojkom u proizvodima za čišćenje kože poput umivalica ili gelova za tuširanje, ovaj proizvod je opako isušio moju kožu. Neugodan miris alkohola se mogao osjetiti na početku, tijekom prvog korištenja iako na sastavu nije naznačen alkohol. Iskreno ne znam koji je točno sastojak ili kombinacija više njih mogao izazvati tako reakciju. Jedini istaknuti alergen je Benzyl Alcohol ali mislim da sam se već puno puta "susrela" s njim i nisam imala negativnu reakciju, no pripaziti ću ubuduće za svaki slučaj. Prestala sam sa korištenjem nakon 2 tjedna kad sam primjetila perutavost i zatezanje kože nakon jednog večernjeg umivanja, a kako sam koristila iste proizvode u periodu (uključujući i povremene sheet maske i DIY maske za lice) kad i ovaj gel, došla sam do zaključka da je on jedini krivac za isušenost kože. Ne bih ga preporučila nikome posebice tijekom ovih ekstra hladnih i suhih dana, a dok mi ne dođe COSRx Good Morning gel za umivanje koristiti ću uljni balzam za čišćenje lica (post o njemu uskoro).

Jeste li ga isprobali i jel' vam isušio kožu lica kao i meni? Koji su vaši najdraži proizvodi za čišćenje lica?

2 komentara:

  1. Ovaj gel nisam probala,od bee good marke imala sam samo kremu za ruke koja je bila uzasno tekuce konzistencije i odmah se upila,a na ruke kao da nisam nista stavila. Za ciscenje lica inace koristim olivalovo mlijeko sa uljem smilja i ono mi je odlicno,nema suhoce ni zatezanja.

    ReplyDelete
  2. Ajme ja sam ga baš nedavno kupila, gel koji koristim je pri kraju. Nisam ga još isprobala, ali sada se nekako i bojim. Inače volim njihov serum i noćnu kremu od crnog ribiza.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata