Dr. Stribor Ruža & argan hranjiva krema za suhu kožu lica

Otkako se Dr. Stribor kozmetika pojavila na tržištu (početkom 2015. godine), imala sam strašnu želju isprobati njihove proizvode, pogotovo Serum Ag-Au/CP, no nisam se nikako mogla natjerati dati +200 kn za jedan proizvod koji bi bio sam dio široke palete proizvoda koje svakodnevno koristim. Krajem prošle godine, dočekalo me sniženje u Kemigu na cjelokupni asortiman pa sam odlučila isprobati jedan od povoljnijih Dr. Stribor proizvoda - hranjivu kremu za suhu kožu Ruža & Argan. Iako imam mješovitu kožu, u rutini mi je nedostajala hranjiva ali i relativno lagana krema za noćnu njegu kože pošto sam htjela napraviti pauzu sa uljima za lice iako ih moja koža beskrajno voli.


O proizvodu (sa Dr. Stribor web stranice):
"Stvaranje ove kreme bio je veliki izazov. Kako napraviti kremu s više nego daškom luksuza, a istovremeno zadržati sasvim prihvatljivu cijenu? Kako napraviti ugodnu i laganu, ali iznimno hranjivu kremu za suhu kožu ? Oko jedne stvari nije bilo kompromisa : to mora biti ruža. To moraju biti luksuzni sastojci poput ulja pulpe pasjeg trna i jedan fini prirodni emulgator koji štiti suhu kožu. Dodajmo tome i inovativni gel sustav koji vlaži kožu i dobijemo kraljevski proizvod kojeg si možete priuštiti."

 Otisnuto na pakiranju:
" Namjena: Krema za intezivnu njegu suhe kože lica. Formulacija sadrži visokovrijedne sastojke kao štto su ulje argana, ulje marelice, ulje pulpe pasjeg trna koji hrane i štite kožu lica u kombinaciji s hijaluronskom kiselinom i biljnim ekstraktom ružičastog žednjaka."

Proizvod je upakiran u neprozirnu bočicu od 50 ml na pumpicu od bijele plastike, a dizajn kutije je zanimljiv a opet jednostavan, kao i ostali proizvodi brenda. Naljepnica na bočici nije najbolje kvalitete jer se nakon manje od mjesec dana pošteno izlizala što nije čudno pošto sam kremu koristila skoro svakodnevno. Pakiranje je pomalo glomazno i često sam morala dekantirati kremu u manju posudicu za putovanja.


Što se tiče sastava, krema sadrži odlične korisne sastojke poput ulje sjemenki marelice, ulje sjemenki argana, coco-caprylate (daje svilenkast osjećaj i ubrzava apsorpciju kreme), ulje sjemenki pasjeg trna, estere jojobe (jojobino ulje je poznato kao ulje najsličnije ljudskom sebumu), vosak mimoze, vosak sjemenki suncokreta, pantenol (provitamin B5 - humektant koji privlači vlagu iz zraka i veže ga za sebe, čest u proizvodima namjenjim hidrataciji kože i kose), tokoferol (vitamin E - antioksidans), ekstrakt ružičastog žednjaka/rodiole (adoptogen -  tvar koja harmonizira i vitalizira brojne vitalne funkcije organizma te štiti od stresa), hijaluronsku kiselinu, ulje sjemenki suncokreta, ekstrakt ružmarina te eterično ulje ruže. Iako me proizvod privukao ovim sastavom, na kupnju sam se ipak odlučila nakon isprobanog testera.

Krema je srednje gusta, žute boje i jako se lako razmazuje. Brzina upijanja ovisi o prethodno nanesenim slojevima, a poprilično se dobro uklapa u moju korejsku rutinu njege kože (metoda "duplog čišćenja" kože, tonik, esencija, serum, ampule, sheet maske i ostalo). Navečer sam ju koristila pretežito kao zadnji korak njege kože (sa ili bez uljnih ampula), a najbolje je djelovala samostalno odnosno bez primjene ampula. Za dan ju nisam koristila jer ne sadrži UVA i UVB filtere.

Ova bi krema najbolje odgovarala onima koji imaju normalnu kožu jer meni, unatoč dobrom "slaganju" sa ostalim koracima njege, bila prelagana. Za ljeto bi vjerojatno bila više nego odgovarajuća, no ukratko - nije me oborila sa nogu. Opisala bih ju ukratko: OK, ali ništa posebno.
Jako mi se sviđa higijensko pakiranje, miris (u kojem prevladava ruža), brzina upijanja i činjenica što se lako razmazuje, sastav i razumna cijena (89 kn). Doduše, smatram da bi dizajn pakiranja mogao biti zanimljiviji a kremu neću opet kupiti jer me u konačnici nije zadovoljila razinom njege, barem trenutno tijekom hladnih zimskih mjeseci. Bi li ju preporučila? Da, ukoliko imate normalnu ili mješovitu kožu, tražite proizvod sa hvalevrijednim sastavom od domaćeg brenda i koristite dodatne proizvode za njegu poput seruma ili ampula.

Dr. Stribor proizvodi i sastojci nisu testirani na životinjama, a sastav ove kreme je veganski (ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla). Prodajna mjesta možete pronaći na njihovoj web stranici, a na Facebook stranici brend često objavljuje termine i lokacije promocija i aktualnih popusta.

4 komentara:

  1. Već sam čitala sa su cure sa masnom/mješovitom kožom koristile ovu kremu i da je ne preporučuju za njegu suhe kože jer je prelagana za masnu. I ja već dugo želim isprobati Ag-Au serum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakle nisam jedina koja misli da je krema prelagana. Najkomičniji mi je detalj da sam isprobala tester prije kupnje i bila jako zadovoljna,ali nakon kupnje full size proizvoda i korištenja sam promijenila mišljenje... Kvaliteta kreme je na mjestu no ne bih ju izreklamirala da je za suhu kožu. :/

      Delete
  2. Ja imam valjda mješovitu kožu :D i meni je ova krema odlična tokom zime. Mislila sam probati onu njihovu s vanilijom i narančom preko ljeta kao noćnu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Štajaznam, možda sam ja imala turbo visoka očekivanja od nje zbog hype-a oko imena, a i tester je bio odličan, no nakon mjesec+ dana isprobavanja zaključila da si mi je stvarno ništa posebno. Sad sam namazala ruke s njom i za tu svrhu mi je odlična :)

      Delete

 

Newsletter pretplata