Budget beauty: Original Source & CD

Ja ne znam gdje vi najviše kupujete kozmetiku, ali ja nemam neku posebnu drogeriju u kojoj pronalazim sve što mi treba, već volim otkrivati nove lokacije po gradu kao i nove brendove koji se kriju u njima (doduše, lako meni u metropoli - vjerujem da nekima od vas u manjim mjestima nije tako lako). No kad bi morala birati jedan trgovački lanac u kojem bi kupovala sve što mi treba, izabrala bih Muller. U ogromnoj ponudi nađu se i jako skupi brendovi ali i oni itekako jeftini. Neki od njih su i Original Source (dobro poznati UK brend koji je, ako se ne varam, ove ili možda krajem prošle godine napokon stigao kod nas) i CD (njemački brend kod nas dostupan samo u Muller trgovinama).


Ovaj dvojac sam ugrabila u prolazu, poprilično impulzivno, u želji da uštedim na preparativi koju trošim kao autopraonica vodu. Za Original Source gel za tuširanje sa mirisom manga (250 ml, 17 kn) sam sigurno znala da će mi isušiti kožu zbog SLS-a u sastavu (na koji sam inače poprilično osjetljiva) ali nisam mogla odoljeti znatiželji. U Mulleru se mogu pronaći razne verzije ovih gelova za tuširanje, sve redom voćnih i jestivih aroma npr. zelena banana i bambus, jabuka i vanilija, trešnja i badem, limera i kokos, menta i čajevac (jedan od najpoznatijih), itd. Original Source također u ponudi imaju i losione i maslace za tijelo, tekuće sapune za ruke i peelinge, no nisam ih vidjela na policama Mullera. Sve su navedene arome gelova za tuširanje bile poprilično užasne ili prejake, pa sam izabrala najblažu verziju - mango. Miriše poprilično vjerno pravom svježe narezanom mangu, no miris je toliko "navijen" intezitetom pa ispada umjetan. I da, isušio mi je kožu strašno pa sam odustala od njega nakon 3-4 pranja. Pakiranje je jeftino, klizi pod mokrim prstima pod tušem, nije pretjerano ergonomsko a čep se teško otvara pa usput pokidati i pokoji nokat. Za cijenu od 17 kn ne možete dobiti nešto bolje rezultate, no ako vam ne smeta jeftina ambalaža, SLS u sastavu i ako volite intezivne voćne mirise, onda je ovaj proizvod za vas. Ja sam s njim zadovoljila znatiželju i nastavila s njim prati kistove i spužvice za šminku (za tu svrhu saka jajca, ali bolje ga potrošiti nego baciti).

CD losion za tijelo sa ekstraktom pasjeg trna i ureom (250 ml, 25 kn) je odličan deal za sve koji vole lagane losione za tijelo koji se brzo upijaju, ne ostavljaju mastan trag na koži, mirišu "čisto" (u nedostatku boljeg opisa) i imaju korektan sastav s obzirom na cijenu, lišen mineralnih ulja, silikona, parabena, umjetnih bojila i životinjskih sastojaka. Losion je srednje gust, jako se lako razmazuje i ostavlja jako blagi miris koji brzo ispari. Sam miris me podsjeća na svježe opran veš + aroma nekog voća poput citrusa, dakle itekako je ugodan. Sastav doduše nije lišen mirisa (Parfum) a na web stranici ne piše radi li se o eteričnim uljima ili sintetičnom spoju (mada naginjem na ovo zadnje s obzirom na cijenu). Razina njege koju ćete dobiti od ovog losiona je slaba do srednja; pretpostavljam da bi odgovarao ljudima sa normalnom kožom i tijekom ljetnih mjeseci kada ne želite nanositi ljepljive, teške i često masnjikave maslace (osim ako imate ekstremnu suhu kožu ili vas sunce i morska voda brutalno isušuju kao mene). S obzirom na cijenu i sastav, zadovoljna sam s njim ali me nije oduševio do te mjere da ću ga opet kupiti. Trenutno trošim sve zalihe losiona za tijelo koje imam, a za hladne dane planiram opet kupiti Sapunotekin Badem/Shea maslac/Vanilija losion kojeg obožavam. :)

Oba proizvoda su lišena testiranja na životinjama i veganska (bez životinjskih sastojaka).  

2 komentara:

  1. Ja si kod gelova za tuširanje dam oduška i tu baš idem više po mirisu, i ovi OS su mi odlični naravno :D uzela sam s bananom, planiram i ovaj mango..što se tiče kreme, nju ću zapamtiti za ljeto, sad preko zime mi ipak treba nešto hranjivije..Mažem se biobazinim losionom i onim afroditinim maslacem, a morat ću probati i taj sapunotekin kad ga toliko hvališ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma taj sapunotekin losion je genijalan a sastav mu je odličan, jedina mana što ga potrošim za cca mjesec dana sa svakodnevnim mazanjem (posebice zimi, pošto mi je koža suha i od grijanja - suhog zraka, barem u mom stanu). Nećeš požaliti ;)

      Delete

 

Newsletter pretplata