ROP vol. 4 - Dr. Woods, Biobaza & J.R.Liggett's


Za ovo izdanje ROP rubrike (Recenzije organskih proizvoda) na redu su: Dr. Woods Castile Soap - Lavender, Biobaza Men Face & Shave sapun sa ugljenom i J.R.Liggett's kruti šampon sa kokosovim i arganovim uljem.


Dr. Woods "kastilj" (kako su ga preveli rezultati google.com na hrvatskom jeziku) sapun sam htjela probati dugo vremena prije nego što sam ga naručila preko iHerb stranice zbog njegove svestranosti i prirodnog sastava. Bočica od 236 ml dođe 27 kn, a postoji i varijanta od skoro jednu litru (946 ml) za 81 kn. Koristi se u razvodnjenom obliku (pomiješan sa vodom) za njegu kože i kose, no nije mi se svidio za tu namjenu jer ne čisti dovoljno dobro (u tom slučaju bi ga trebala koristit koncentriranijeg tj. manje razvodnjenog, no kao i ostali kastilni sapuni može isušiti kožu. Zato sam ga odlučila isprobati na najnekonvencionalniji način - za strojno pranje rublja. I ne samo da za tu svrhu djeluje bez problema, odjeća ostaje čista (čak i ona srednje zapraljanja) i mirisna, pa uz njega nije potreban (sintetički) omekšivač. Ovo je postao moj top prirodni proizvod za pranje rublja i nastaviti ću ga koristit za to. Smatram da su cijena, količina i kvaliteta u dobrom omjeru. Osim na iHerbu, Dr. Woods možete naručiti i preko Vitacost stranice, gdje su cijene mrvicu niže a u ponudi imaju i srednju bocu od skoro pola litre.

Sastav (skinut sa vitacost.com):

Purified water, saponified coconut, hemp & olive oils (with retained glycerin), organic shea butter (butyrospermum parkii), tocopherol (vitamin E), lavender and lavandin essential oils, sea salt, citric acid, rosemary (rosemarinus officinalis) extract.


Biobaza Men Face & Shave sapun sa ugljenom za umivanje i brijanje lica je neobičan proizvod povoljne cijene iz lokalnih drogerija (ja ga kupujem u dm-u po cijeni od 19.90 kn). Za tu cijenu  dobiti ćete količinu od 100 grama što bi svakodnevnim korištenjem (umivanje, tuširanje i eventualno pranje kose) trebalo trajati par tjedana do mjesec dana. Za umivanje i tuširanje ovaj sapun je dobar jer ne isušuje kožu a opet ju temeljito čisti. Primjetila sam da su mi se povremeni zalutali prištići na ramenima i leđima potpuno povukli dok sam ga koristila. Nespretan je za korištenje jer se topi pod vodom (na početku to nije problem, posebice ako ga držite na suhom), a nakon pola potrošenog sapuna pretvara se u ljigavu crnu masu iz noćnih mora, koja se sve teže i teže koristi. Voljela bih isprobati tekuću verziju ovog sapuna i navijam da Biobaza lansira takav proizvod. Što se tiče sastava, tu nemam puno zamjerki - posebice mi se sviđaju eterična ulja pačulija i lovora koja ovom sapunu daju prepoznatljiv i ugodan miris, te nedostatak agresivnih sastojaka poput SLS-a, sintetičkih bojila i mirisa. A što se tiče ambalaže, nisam bila oduševljena kad sam vidjela da sapun dolazi u plastičnoj posudici, koja se naspram kartonske kutijice ne da lako reciklirati no omogućuje lakše skladištenje i korištenje sapuna. Do sad sam potrošila nekoliko ovih sapuna, a jedino bih ga opet kupila za umivanje lica no brinem se o dugotrajnim efektima ugljena koji bi mogao previše isušiti lice.

Sastav (prepisan sa ambalaže):

Hydrogenated Palm Oil, Helianthus Annus Seed oil, Olea Europaea Leaf Extract, Aqua, Sodium Hydroxide, Olea Europaea Fruit Oil, Activated Charcoal Powder, Coco-Betaine, Pogostemon Cablin Leaf Oil, Laurus Nobilis Leaf Oil, Mentha Piperita Oil, Eugenol, Limonene i Linalool.


J. R. Liggett's kruti šampon sa kokosovim i arganovim uljem je praktično rješenje za sve koji teže živjeti "zero waster" stilom života. Malen i kompaktan, idealan za putovanja, težak samo 99 grama ovaj šampon bi dobro došao svima sa tankom kosom jer je napravio apsolutno ludi volumen mojoj (inače gustoj i već voluminoznoj) kosi. Solidno čisti, iako zahtjeva navikavanje pošto ne ostavlja svilenkastu, zaglađenu i lepršavu kosu kao konvencionalni šamponi sa nešto agresivnijim sastavom. Ne topi se lako pod tušem i dugo zadržava oblik i tvrdoću (do samog kraja korištenja). Poprilično se pjeni, a pjena zna biti toliko bogata da ju mogu iskoristiti i za tuširanje kad sam u stisci sa vremenom. Meni je sa pranjem svaki drugi dan trajao nešto više od mjesec dana, što znači da ga možete koristiti 20ak puta. U opisu proizvoda na iHerb-u (odakle ga i naručih) stoji navedeno da traje jednako kao i boca šampona od 700 ml (ako sam dobro izračunala) što nema šanse, ali dobro. Sastav je minimalan, ne samo za šampon već većinu proizvoda za njegu općenito (nešto o čemu bi se dalo raspravljati jest o održivosti kokosovog i palminog ulja);

Saponified olive oil, coconut oil, castor oil, sunflower oil, and organic palm kernel oil, virgin coconut oil, argan oil, vitamin E.
No fragrance added - GMO Free

Svi proizvodi iz posta su potpuno lišeni testiranja na životinjama i veganski, te kupljeni vlastitim novcem, kao i uvijek. ;)

1 komentara:

  1. Sampon sa kokosovim i arganovim uljem mi se cini izuzetno zanimljivim :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata