Nature's Gate Aqua Vegan Sunscreen SPF50

Odlazak na ljetovanje podrazumijeva i nabavku najosnovnijih stvari: ručnika, japanki, badića (naravno, ako su stari potrgani/izlizani/neodgovarajućih veličina), ali i SPF losiona, krema i balzama za usne. Sa balzamima za usnenemam baš sreće po tom pitanju jer na tržištu skoro kao da ne postoje oni razumne cijene i količine, veganske formule i SPF-a višeg od 15, no sa kremama je barem lako. Ove godine se nisam puno mučila oko izbora kreme sa visokim faktorom (50) jer sam na vrijeme naručila Nature's Gate Aqua Vegan Sunscreen SPF50 koju vam danas recenziram.


Losion (iako bih ga mogla komotno nazvati i "balzamom" zbog gustoće) je bijela srednje gusta tekućina koja se začuđujuće lako i brzo upija i kožu, pod uvjetom da imate suhu kožu poput mene, posebice tijekom ljetnih mjeseci. Bizarna je činjenica da je moža koža suša i zahtjevnija ljeti nego zimi jer ju sunce i more jako izmrcvare pa se moram namati duplo hranjivijim proizvodima nego zimi. Iako mi je za lice bila sasvim dovoljan stari favorit - Kiss My Face Sensitive Side SPF30 krema (doduše, u kombinaciji sa kapljicama vitamina E, koje su mi otkriće odnedavno), za tijelo sam koristila ovaj losion od Nature's Gate.

Dečko i ja smo svijetle puti no on je duplo bljeđi od mene i njegova koža nije osjetila sunce i more duži niz godina. Znala sam da ću na njemu moći testirati djelovanje ovog losiona i pokazao se stvarno odličnim. Nije uopće izgorio, čak ni nakon izlaganja suncu u podne, jedino su mu gornji dijelovi stopala pocrvenili jer smo njih nažalost zaboravili namazati prvi dan.

Proizvod je svakako vodootporan - na pakiranju piše "80 minuta" iako bih rekla da to ovisi o vašem tipu kože i koliko često odlazite u more te se brišete nakon izlaska. Ja sam ga nanosila u prosjeku dva puta tijekom popodnevnih kupanja što se pokazalo sasvim dovoljnim za kontinuiranu zaštitu.

Što se tiče "tehničkih specifikacija", o njima ne bih duljila jer ih sve možete pročitati na iHerb stranici, odakle sam ga i naručila. Samo bih pohvalila blagu formulu koja nam nije izazvala nikakve probleme poput začepljenih pora, teškog/ljepljivog osjećaja na koži, neugodnog mirisa koji se nerijetko nalazi kod ovakvih mirisa, ali i kvalitetnog sastava lišenog oksibenzona, ftalata, parabena i umjetnih mirisa koji mogu izazvati brojne probleme unutar tijela, ukoliko dođe do dugotrajnog izlaganja. Također, proizvod je lišen testiranja na životinjama i životinjskih sastojaka, pa je stoga veganski (što mu i piše na pakiranju).

Ako uskoro planirate ljetovanje i niste pronašli adekvatnu visoku zaštitu, a imate vremena za obaviti narudžbu preko iHerba, toplo vam savjetujem ovaj proizvod. Ja ću ga vrlo vjerojatno koristiti i sljedeće godine iako imam naviku svake godine isprobati novi losion za tijelo sa visokim SPF-om jer se pokazao lagan, brzo upijajući, bez bijelih ili masnih tragova, nekomedogen, blag prema koži i dobrog omjera cijene i količine - 55 kn plus poštarina za 118 ml, što mi je bilo sasvim dovoljno za dvije osobe kroz dva tjedna ljetovanja. Ako naručujete preko Vitacost stranice, proizvod je dostupan i tamo po sličnoj cijeni.

4 komentara:

  1. Paznju su mi privukle kapljice vitamina E. Glasam za recenziju :D

    Svida mi se sto krema nema miris. Je li primjetna zarka bijela boja na koži nakon što se izade iz mora?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit će, ali u obliku usporedbe jer sam ovo ljeto koristila dva različita proizvoda (jedan domaći, jedan strani iz SAD-a). Odgovor na zadnje pitanje je: ne, upije se skroz i ne vidi čak i nakon izlaska iz mora ali ja ju nisam jako gusto nanosila i pričekali bi da se dobro upije (barem 15 min) prije ulaska u more.

      Delete
  2. kakav je u usporedbi sa kiss my face? meni je on odličan, koristimm ga samo za lice i dekolte tako da će mi potrajati dugo, a vidim da su oboje slične militraže i cijene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikakve veze po pitanju formule - KMF je lagan, skoro pjenast, lako se i brzo upija, fino miriše a ovaj je gust, skoro kao balzam, mrvicu rjeđi, malo se teže i sporije upija te nema mirisa, ne bih ih nikako strpala u isti koš, a uz to KMF fino njeguje bez mašćenja dok mi je ova iz posta bila preteška za lice.

      Delete

 

Newsletter pretplata