Trenutno najdraže sitnice


Sitnice nas čine sretnima, a upravo to i čine ove trenutno najdraže stvari i proizvodi koje svakodnevno koristim u posljednje vrijeme i koje obožavam. O čemu se radi, pročitajte u nastavku posta.

Ogrlica sa privjeskom od halkopirita - ovu ogrlicu sa prekrasnim kamenom halkopiritom (znanim još pod imenom Paunova ruda) sam ugrabila na stranici mojekrpice.hr na kojima često "visim" zadnjih par tjedana i na kojima sam pronašla odlične ulove (najviše odjeću) po niskoj cijeni. Osim ove ogrlice, istaknula bih i dva para širokih lepršavih hlača za ljeto koje sam platila ukupno 80 kn (40 kn po komadu). Komunikacija je brza i jednostavna, sa curama se možete dogovoriti o svim detaljima kupnje ili prodaje a cijene su odlične jer većina stvari koje sam kupovala nisu premašile cifru od 60 kn (poput ove ogrlice). Kakva su vaša iskustva sa tom stranicom? Da se vratim na halkopirit, ovog sam kupila za dekorativne svrhe (nošenje isključivo kao nakit) a ne za kristaloterapiju, a pošto sam ga jako dugo željela, ovaj ulov me jako razveselio. Na oglasniku sam pronašla još i ametist, Petrovo uho i gorski kristal, no halkopirit je presudio zbog svoje jedinstvene ljepote.

Essence 2in1 Eyeshadow & Liner (2u1 sjenilo za kapke i tuš u stiku) u nijansi 02 Peach Perfect je odličan ljetni dekorativni ulov za malo love. Ova nijansa je savršen miks breskvaste i brončane, a možete ju koristiti kao sjenilo za kapke, kao tuš ili čak kao kremasti higlighter ako ste tamnije puti ili pocrnite ljeti. Ja ga najčešće koristim kao sjenilo preko oba kapka i zakon je jer: a) stoji na mjestu cijeli dan pa je zbilja vodootporan kako obećaje i b) djeluje jako lijepo sa malo crne maskare na plave oči (mada mislim da bi super izgledao na svaku boju očiju). Brzo se nanosi i blenda, pa ne moram provoditi jutri po pola sata pred ogledalom da budem sigurna jesu li sve nijanse i proizvodi stopili i zblendali dobro. Već vidim da ću cijelo ljeto posezati za ovom nijansom. Cijena: oko 20 kn, kupljen u Muller-u. Napomena: proizvod nije veganski zbog pčelinjeg voska (što sam prekasno shvatila kad sam stigla kući i naknadno provjerila sastojke -.-).


Essence 2in1 Eyeshadow & Liner - 02 Peach Perfect

I zadnje ali ništa manje bitno: hladno prešano ulje chia sjemenki (u staroj bočici od Mad Hippie Antiox seruma koju sam sačuvala zbog dobre kvalitete dozatora i čepa). Ovo ulje bi mogli zavoljeti svi koji inače ne vole ulja. Nevjerojatno je lagano i upija se jako brzo, bez obzira gdje ga nanjeli, nema mirisa pa vas neće tako lako odbiti od korištenja (posebice ako imate osjetljiv nos) i nevjerojatno hidratizira. Ja ga koristim svaki dan za puno toga, npr: za ruke, nokte i zanoktice, za vrhove kose kao serum, za lice (suha područja poput obraza i oko očiju, nakon laganije kreme), na noge i bikini zonu nakon brijanja, itd. Bočica od 30 ml sa dozatorom olakšava nošenje u kozmetičkoj torbici koju stalno nosim sa sobom, a ulje mi je dobro došlo kao zamjena kremama za ruke, maslacima za njegu noktiju i zanoktica, čak i balzamu za usne jer dobro hidrira i suhe usne, posebice nakon uklanjanja tekućih mat ruževa koji lako isušuju usne. Svoju bočicu od 250 ml sam platila 35 kn u Lavanda Mia ljekarni (brend se zove Nutrimedica), no mislim da sam ovo ulje vidjela i na bio odjelima drogerija poput dm-a i Bipe. Online je dostupno preko Terra Organica stranice.

0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata