TanOrganic Self Tanning Oil (ulje za samotamnjenje)

TanOrganic Self Tanning Oil ili ulje za samotamnjenje je proizvod koji sam nedavno imala priliku isprobati jednokratno, u vidu uzorka sa Naturisimo stranice. Uzorak je pozamašan za ovu vrstu proizvoda – čak 5 ml. Nažalost, ova recenzija će biti lišena fotki „prije“ i „poslije“ jer sam slučajno izbrisala fotku „prije“ sa mobitela tijekom prebacivanja na laptop. Zato ćete mi morati vjerovati na riječ, a s obzirom da sam uvijek 100% iskrena i beskopromisna sa proizvodima, nemate brige.

Kao što napisah, uzorak sa Naturisima sadrži 5 ml dok cijela (fullsize) boca drži 100 ml proizvoda a cijena mu je 25 funti ili oko 220 kn na Naturisimo, Lookfantastic i Feelunique stranicama. Na Naturisimu se isplati naručiti ga vikendima kad nude 10% popusta na sve pa mu je cijena bliža 200 kn okruglo dok na ove druge dvije možete iskoristiti kodove koji se često nude preko newslettera i društvenih medija.

Što TanOrganic ulje za samotamnjenje obećava? „Svilenkasto suho ulje sa nježnim citrusnim mirisom se brzo upija i daje ujednačen, blistav preplanuli ten koji traje do 4 dana.“ Po meni, skroman opis u svakom slučaju. Cijena je 220 kn a količina 100 ml što znači da svaki mililitar košta cca 2 kn, što je skupo u svakom slučaju, posebice ako koristite samo drogerijske proizvode ili pokušavate dobiti dobru kvalitetu za povoljniju cijenu.
Reklamiraju ga kao proizvod 99% prirodan i 16% organskog podrijetla, na temelju sastava i porijekla. Proizvod posjeduje Ecocert i PETA certifikate, bez glutena je i veganski (ne sadrži proizvode životinjskog podrijetla). Napravljeno u Irskoj, a bočica je izrađena od stakla koji se može reciklirati i dolazi u kartonskoj kutiji. Nažalost, rok trajanja mu je samo 6 mjeseci nakon otvaranja pa ga nećete moći ostaviti za sljedeće ljeto.


Sastav: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice (aloe vera gel), Dihydroxyacetone (dihidroksiaceton  - sastojak koji potiče samotamnjenje kože), Alcohol Denat (za brže upijanje iako može isušiti kožuu veim količinama – tu naveden kao sastojak dobiven koristeći organske sastojke), Borage Officinalis Seed Oil (boražino ulje), Argania Spinosa Kernel Oil (ulje argana), Citrus Sinensis Peel Oil (ulje naranče), Gluconolactone & Sodium Benzoate, Cellulose Gum, Decyl Glucoside, Caramel (također dobiven koristeći organske sastojke), D-Limonene. Kao problematične sastojke istaknula bih alkohol visoko na listi sastojaka koji bi mogao iritirati reaktivnu ili osjetljivu kožu (iako sama nisam imala negativnih reakcija na ovaj proizvod pa pretpostavljam da ga nisu koristili u velikim količinama) i ulje naranče koje su lako mogli zamijeniti za neko manje reaktivno ulje koje je posebno loše koristiti ljeti.

Tekstura i djelovanje: ulje je nevjerojatno lagano, klasične konzistencije ulja, jako se brzo upija i lako se raspoređuje po koži. Prije nanošenja sam napravila piling „italy towel“ krpicom pa sam dobro pripremila kožu i koža mu je prije nanošenja bila suha, no ovo ulje ga je dobro nahranilo. Ne ostavlja tragove na odjeći i aplikacija je jako lagana, savršena za sve početnike. Nanosila sam ga od glave do pete, dakle i na lice i nisam imala nikakve negativne reakcije u vidu prištića, crvenila ili osipa. Opis proizvoda navodi da boji treba 6-8 sati da se potpuno „razvije“ a nakon aplikacije treba oprati ruku s kojim se proizvod nanosio ili obrisati vlažnom maramicom. Sljedeće jutro sam se probudila vidno preplanula, ali koža nije izgledala narančasto, već jako prirodno. Do sad mi je ovo najpozitivnije iskustvo sa proizvodima za samotamnjenje jer je aplikacija bila jako lagana i brza, ten se razvio preko noći i sljedeći dan sam bila preplanula kao da sam na moru barem 5 dana. Nisam primijetila fleke ili linije što mi je pokazalo da se proizvod stvarno lako nanosi, raspoređuje i upija. Preplanulost je postepeno bljedila 4 dana nakon aplikacije.


Konačni dojam: jako dobar, a kao mane bih navela: nekoliko problematičnih sastojaka poput alkohola i fotoreaktivnog ulja naranče, manjak korisnih sastojaka poput vitamina A ili E, više laganih i brzo upijajućih ulja, kratkog roka trajanja nakon otvaranja poprilično visoke cijene i dostupnosti samo preko interneta. Hoću li ga kupiti npr. Sljedeće godine? Možda, imati ću ovaj proizvod na umu ali će me vjerojatno odbiti visoka cijena, ravnodušnost prema popisu sastojaka i kratkog roka trajanja nakon otvaranja bočice jer nema šanse da ovaj proizvod skroz „slistim“ tijekom lipnja i srpnja kad inače koristim ovakve losione…


0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata