What's in my bag - izdanje "Bijeg van grada"


Već duže vrijeme nisam "recenzirala" sadržaj svoje torbe i proizvode koje nosim svakodnevno sa sobom (ozbiljno, pola slobodnog vremena provodim kod sebe u stanu a pola kod bradate polovice na drugom dijelu grada pa sam stalno "on the go"). Trenutno planiram dvodnevni izlet u Istru sljedeći tjedan, pa bi bio red da zavirite u arsenal koju nosim sa sobom.

Preparativa: uistinu se svaki put trudim ponjeti jako malo stvari sa sobom, ali uvijek se desi da zgrabim neseser i počnem samo trpati stvari u njega, a svaka stvar će mi KAO sigurno trebati. Budimo realni, treba mi: četkica za zube iz očitih razloga (za pastu se lako snađete, pogotovo ako ste u gostima kod nekoga), četka za kosu da ne odam okolo izgledajući kao hodajući stog stijena, dezić iz (opet) očitih razloga i nešto za hidratizirati lice, tijelo i ruke, što može biti bočica od 10 ml sa bilo kojim uljem (u zadnje vrijeme obožavam Khadi ulja, o kojima sam već nešto tipkala). Kako god bilo, sa sobom nosim:


Cattier Perle D'Eau mini micelarna otopina za čišćenje lica (blazinice nisu prikazane), Blum Naturals maramice za čišćenje lica (za normalnu kožu, sa mirisom krastavca) i DIY uljna emulzija za skidanje šminke. Ove maramice su jedne od najboljih koje sam probala u životu, mirišu fenomenalno, jako su čvrste i nisu ni prevlažne ni presuhe. Jedina mana - znaju isušiti lice iako u sastavu nema isušujućih sastojaka, čak ni alkohola. Ovo pakiranje je ogromno i trajati će jako dugo, no planiram naručiti verzije za zrelu i za osjetljivu kožu u odvojenim paketićima (10 komada) za probu i s njima će biti lakše putovati.
Salt of The Earth dezić, Acure Organics Cell Stimulating Body Wash (umjesto gela za umivanje) i  Cattier Lair Corps mlijeko za tijelo sa geranijem i shea maslacem. SOTE dezić je izvrstan i niti jednom me nije razočarao do sad, a primjetila sam da mi je s njim koža manje iziritirana i isušena. Acure Organics mini gel smrdi užasno na ljepilo/bademe no zato fino čisti i ne isušuje lice, pa ga zbog zgodnom pakiranja koristim za putovanja. Odličan je i za tuširanje pa razmišljam da isprobam i full-size verziju no s drugim mirisom jer je ovaj gadan. Cattier losion je jako lagan i brzo se upija, a već vidim da će biti odličan za ljeto - i za lice i tijelo. Miris je malo bezveze (više kao svježe odlomljena stabljika ruže nego geranij).
Kiss My Face SPF30 Sensitive Side krema, Tangel Teezer Original četka za kosu, RADIUS Source četkica za zube, Skin Watchers papirići od konopljine pulpe za matiranje, Miyu SOS Stick i prazna ambalaža e.l.f. St Lucia bronzera/rumenila kojeg sam prenamijenila u džepno ogledalo. Pošto idem na more sljedeći tjedan i najavljuju sunčano vrijeme, SPF kremu ne smijem izostaviti a uvijek biram ovu jer mi je najdraža do sad, plus služi i kao klasični losion/krema za lice i tijelo. Mislim da ću ju morati prebaciti u manju tubicu. Papirići za matiranje su itekako bitni jer mi se T-zona masti kao luda tijekom putovanja zbog stresa i promjene klime, no s ovima neću izgledati kao disko kugla. RADIUS četkica je izvrsna (o njoj sam pisala u zadnjem postu), a za buduća putovanja ću naručiti putno pakiranje.

Blum Naturals, Kiss My Face, RADIUS i Acure Organics proizvodi kupljeni na www.iherb.com, SOTE dezić na www.naturisimo.com, Cattier proizvodi u Kemig-u (Bauerova 5, ZG) i Skin Watchers papirići za matiranje na eBayu.


Ostalo: BPA-free bočica za vodu (ova ima trakicu na poklopcu za lakše nošenje, jako je kvalitetna posebice ako uzmete u obzir da me koštala samo 20 kn na Ebayu. Zadnjih dana u nju stavljam kriške svježeg krastavca za bolji okus i osvježenje), Ray Ban Wayfarer naočale (poklon od mame, ne skidam ih s glave), Lavera Classic Lipbalm (koliko god masna T-zona, toliko su suhe usnice a ovaj balzam je moj favorit zauvijek), Prestigio tablet (nemam pojma koji model, ugl nije neko čudo tehnologije, no spašava tijekom dugih putovanja od dosade), Sony Xperia M2 (ja ne znam kako je vama, no meni je Android teški "meh". No putovanje bez mobitela je besmisleno a svoj uglavnom koristim, osim za pozive i poruke, za guglanje adresa i karti, izradu bilježaka i podsjetnika, konverziju valuta, alarm, itd.) i mp3 player. Zaboravih koji je točno model/brend, ali sam ga dobila od starog i dušu je dao za ikakva putovanja duža od 15 min, posebice javnim prometom.

Trenutno na mojoj playlisti:  

0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata