Trenutni favoriti: Bazni makeup

Često dobivam upit na mail ili FB inbox: koji tekući puder koristim i koji preporučujem za (umetni frazu) tip kože. Moram priznati da sam itekako izbirljiva oko tekućih podloga, a najčešće kupujem one satenskog finisha i srednjeg prekrivanja jer smatram da daju poprilično prirodan izgled lica zbog finiša a daju dovoljno prekrivanja pa mogu preskočiti korektor (osim ako se probudim sa podočnjacima do brade).

Moja koža je mješovita, dakle masna T-zona (čelo, nos i brada koji se maste od najviše do najmanje upravo tim redom), imam mimičke borice ispod očiju pa sve proizvode moram aplicirati ili barem popraviti sa spužvicom (posebice ako je riječ o težim podlogama i korektorima), a većih nepravilnosti osim blage diskoloracije (tamniji ton kože) oko usana i nosa nemam te blagog crvenila na obrazima. Koža mi nije savršena, ali je čista i srećom nemam prištiće, ožiljke i izražene pore a znam da dosta ljudi muku muči s njima.

P.S. Svoju sam diskloraciju poprilično ublažila otkad koristim ulja krcata vitaminom C (ulje sjemenki kupine i ploda divlje ruže) te prirodom AHA maskom iz ovog posta.


A sad nešto o proizvodima. Trenutno vjerno koristim samo tri proizvoda za bazni makeup a to su: Terra Naturi Liquid Make-up u nijansi 04, Alverde Color & Care posvjetljivač tekućih podloga i Alverde kamuflažna krema - zelena (za prekrivanje crvenila).

Rijetko koristim primere/baze te ih nisam puno isprobala no jedini koji se do sad pokazao barem malo funkcionalnim je ovaj Catrice-ov koji ima dobar sastav, količinu, pakiranje i cijenu. Sprečava mi nakupljanje viška proizvoda u boricama ispod očiju no otkad malo više koristim spužvice, taj je problem nepostojeći.

Terra Naturi tekuća podloga je bila impulzivna kupnja a nijansa 04 mi je nažalost za nijansu pretamna. U Mulleru se činila ok pod onim osvjetljenjem, no kad sam došla doma sam shvatila da nije. :/ Ova podloga ima onaj satenski finiš koji sam opisivala na početku posta i daje srednje prekrivanje. Upakiran je u plastičnu bočicu sa pumpicom a ovaj tip ambalaže je totalno praktičan, higijenski i ekonomičan jer potrošite proizvod do zadnje kapi. Nije mi izazvala nikakve probleme na licu a miris je jako blag i ugodan. Skoro svaka podloga koju sam isprobala zadnjih par godina a reklamira se kao "organska" je imala jak miris, no to kod ove nije slučaj. S obzirom da joj je cijena samo 30 kn za 30 ml, a u postoji još nekoliko nijansi (jedna svjetlija i dvije tamnije ako se ne varam) i dostupna je u svim Muller prodavaonicama, svakako ću ju kupiti opet no u svijetlijoj (03) nijansi.

Sastav:

Aqua (Water), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Glycerin, Hydrogenated Vegetable Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Talc, Potassium Cetyl Phosphate, Parfum (Essential Oils), Palmitic Acid, Stearic Acid, Hydrogenated Palm Glycerides, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Euterpe Oleracea Fruit Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Sorbitol, Hydrogenated Lecithin, Sodium Levulinate, Xanthan Gum, Lactic Acid, Lauryl PCA, Sodium Anisate, Galactoarabinan, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides ), CI 77491 (Iron Oxides), [+/- CI 77499 (Iron Oxides)]

Alverde "posvjetljivač" popravlja jedinu manu koju Terra Naturi podloga za sad ima - a to je nijansa. Ovaj sam proizvod kupila prije par mjeseci kad sam naručila e.l.f. Flawless Finish Foundation u nijansi Sand s iHerb-a i shvatila da mi je za nijansu pretaman. Nisam znala što da radim s njom (osim da ju ostavim za ljeto), pa sam nabasala na posvjetljivač u dm-u i riješila sve svoje probleme. Pakiranje odlično, prirodnost nijanse odlična, formula odlična a ideja genijalna. Osim ovog posvjetljivača Alverde u ponudi ima i tamnu verziju za transformiranje svjetlih podloga u tamne. Ovakav nam je proizvod itekako trebao među drogerijskih proizvodima i Alverde ga je dobro spakirao. Nijansa je najsvijetlija boja kože koju možete zamisliti (Dita Von Teese svijetla), finish je neki čudni hibrid satenskog i mat no iz nekog razloga ne narušava originalnu formulu podloge s kojom se miješa, a može poslužiti i kao tekući higlighter ispod očiju, obrva i svugdje gdje želite istaknuti dijelove lice bez hrpetine šljokica ili sjaja. Ima jako uski otvor, pa možete jako lako kontrolirati količinu koju istiskujete. Meni uvijek treba pola Alverde posvjetljivača na ukupnu količinu podloge koju koristim (sa e.l.f. podlogom to je zapravo točno pola, a sa TN podlogom je zapravo negdje oko 1/3). Iako je alkohol visoko u sastavu, nisam primjetila ikakvo isušivanje kože na mjestima gdje sam ga aplicirala. Cijena mu je 25 kn za 20 ml u dm drogerijama i ako ga planirate kupiti, sretno jer gdje god odem, rasprodane su i obje nijanse ovog proizvoda.

Sastav:

Aqua | CI 77891 | Alcohol* | Carthamus Tinctorius Seed Oil* | Helianthus Annuus Hybrid Oil* | Myristyl Myristate | Glyceryl Stearate Citrate | Glycine Soja Oil* | Cetyl Alcohol | Butyrospermum Parkii Butter* | Xanthan Gum | Hydrogenated Palm Glycerides | CI 77492 | Microcrystalline Cellulose | Tricaprylin | Algin | Dehydroxanthan Gum | Hydrogenated Lecithin | Tocopherol | CI 77491 | CI 77499 | Helianthus Annuus Seed Oil | Brassica Campestris Sterols | Ascorbyl Palmitate * ingredients from certified organic agriculture ** from natural essential oils 


Terra Naturi Liquid Foundation 04 pokraj Alverde "posvjetljivača" (1+1/2 proizvoda).


Terra Naturi Liquid Foundation 04 pomiješan s Alverde "posvjetljivačem.

O Alverde zelenoj kamuflaži sam već prije pisala, no od viška glava na boli. Ovo je genijalan proizvod za sve koji imaju bilo kakvo crvenilo na licu koje se vidi čak i nakon aplikacije tekuće podloge - ožiljci, prištići, ispucale kapilare, jače diskoloracije crvenog tona itd. Ja ga apliciram preko cijelih obraza jer su mi oni itekako crveni i na taj način neutraliziram ton kože pa rumenilo izgleda mnogo mnogo bolje. Tekstura je gusta, lako se razmazuje i blenda, prekrivanje je izvrsno i možete ga nadograđivati (iako vam treba jako malo proizvoda čak i kad stavljate preko cijelog obraza). Kupila sam ga lani prije jeseni i do sad nije promijenio miris, boju, teksturu i finiš tako da bi mu samo zbog toga dala +5. Cijena: cca 25 kn za 4 grama u dm-ovima.

Sastav:

Glycine Soja Oil* | Ricinus Communis Seed Oil* | Talc | CI 77891 | Rhus Verniciflua Peel Cera | CI 77163 | Stearic Acid | Hydrogenated Jojoba Oil | Hydrogenated Vegetable Oil | Mica | Hydrogenated Rapeseed Oil | CI 77289 | Lecithin | Silica | Tocopherol | Helianthus Annuus Seed Oil | Parfum** | Linalool** | Limonene** | Geraniol** | Citronellol** | Citral** | Benzyl Benzoate** * ingredients from certified organic agriculture ** from natural essential oils 


e.l.f. Flawless Finish Foundation tekuća podloga (nijansa Sand) - proizvod koji zbilja daje besprijekorni završni izgled. Iako muku mučim s njegovim iznimno jakim žutim podtonom (iako mi je koža žutog podtona, ova podloga kao da je rađena za kanarince) i pretamnim tonom (što dobro korektira Alverde "posvjetljivač"), svakako je jedna od najboljih podloga koju sam koristila. Ne uvlači se toliko jako u borice i pore, ne ističe dodatno suhe dijelove lice i ne masti dodatno one već masnije (što je meni s mješovitom kožom problem bez obzira koju podlogu koristim). Finiš je poprilično prirodan, a postojanost ovisi koliko je jak puder za matiranje koji stavljam preko (najčešće koristim samo gustin) i koliko je glatka koža ispod njega (eksfolijacija je nužna i s ovom podlogom i drugima). 
Prednost su mu: SPF (nizak, ali kombiniran sa SPF 30 kremom za lice dovoljan čak i ljeti), prirodnost finiša (završnog izgleda/efekta na koži), lako maziva formula koja je niti presuha niti premokra pa stignete ju dobro razmazati prije upijanja, pristupačna cijena (40ak kn na webu, plus poštarina), veganska formula i zgodno pakiranje od mutnog prozirnog stakla koje daje više sigurnosti u rukovanju posebice ako ste nespretni i/ili vam često ispadaju stvari iz ruku.
Mane: sastav koji nije najpogodniji za one s osjetljivom. reaktivnom ili problematičnom kožom zbog silikona i talka (između ostalog), klimav čep koji lako ispada u kozmetičkoj torbici i lako se prlja (kao što vidite na fotki koja pokazuje stanje čepa čak i nakon čiščenja) i činjenica što je teško dostupan (samo na rijetkim web shopovima poput iHerba i BeautyJoint stranice). 


Swatchevi (s lijeva na desno): Alverde Color & Care Mix Your Makeup - Hell, Terra Naturi Liquid Foundation - 04 Soft Sand, e.l.f. Flawless Finish Foundation - Sand i Alverde kamuflažna krema protiv crvenila.


e.l.f. Flawless Finish Foundation - Sand + Alverde Color & Care Mix Your Makeup - Hell na koži 3 sata nakon aplikacije.

Svi proizvodi prikazani u postu su veganski i posjeduju Natrue certifikate organske kozmetike (osim e.l.f. tekuće podloge).

5 komentara:

  1. Da li bi preporučila terra naturi ili alverde pure teint za prirodan izgled kože.? Inače imam normalnu kožu i koristim alverde cover and stay ali bih htjela nešto lakše i prirodnije za proljeće/ljeto a da je prirodnijeg sastava i veganski naravno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako Alverde Pure Teint. Ako imaš normalnu kožu, trebao bi biti ok jer ima dosta uljau sastavu pa bi mogao previše mastiti masnu kožu.. Veganski je tako da nemaš problema ;)

      Delete
  2. Nije baš vezano uz ovaj post, ali htjela sam ti reći da sam danas kupila Khadi ulje ružičastog lotusa, prema tvojoj preporuci. Znam da je rano za konkretne dojmove, no ja sam ga danas prvi put stavila na lice i jako sam zadovoljna! Lijepo mi je nahranilo kožu, a nije ju dodatno zamastilo. Hvala ti još jednom na preporuci! :) A što se tiče ovog Alverde posvjetljivača, i za to si me zainteresirala, samo ću ja uzeti onu verziju za potamnjivanje pudera jer ljeti muku mučim s presvijetlim puderima. Zapravo, kad krene proljeće ja pudere i BB kreme prestajem koristiti na dnevnoj bazi, ali opet mi trebaju za neke posebnije prigode. I tada imam problem jer su mi sve zimske nijanse koje posjedujem presvijetle. Tako da će mi to zapravo super doći da ne kupujem poseban puder koji bih ljeti ionako koristila 10-ak puta.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata