Trenutni favoriti (02/16)

Vrijeme je za nove trenutke favorite! U ovom postu ću vam pokazati trenutno najdraže kozmetičke proizvode, klopu, čajeve i još neke stvarčice koje obožavam. Krenimo redom sa kozmetikom:


Do sad sam naletila na samo dva veganska balzama za usne koja su me potpuno oduševila: Crazy Rumors Au naturale Lipbalm i Lavera Classic, prikazan na fotki iznad. Ovaj balzam je JAKO hidratantan i s njim su mi usnice potpuno njegovane. Ima pomalo medastu aromu onih klasičnih Labello balzama (iako ih nisam probala već skoro desetljeće, pa uzmite tu usporedbu sa rezervom), formula je bogata, klizi na usnama poput maslaca a pakiranje je kvalitetno - poklopac neće slučajno ispasti u torbici i mehanizam odvrtanja radi besprijekorno. Otkad sam ga kupila koristim ga svaki dan, posebice ujutro prije šminkanja jer dobro nahrani usne prije nanošenja mat ruževa. Kupljen u Gardenu za 20ak kn.
Salt Of The Earth dezić u spreju koristim već tjednima i prezadovoljna sam s njim. Bila sam itekako skeptična prije korištenja unatoč brojnim i više nego pozitivnim recenzijama, ali sam se itekako ugodno iznenadila. Do sad sam probala mali zilijun "prirodnim" dezića - neki su bili užasni, neki prolazni, neki OK ali niti jedan ovako efektivan i ODLIČAN. Jedina mu je mana malo labaviji čep koji zna iskočiti ali ću ga za putovanja preliti u manju, čvršću bočicu sa raspršivačem. Ovo je originalna tekuća varijanta bez mirisa, a u ponudi imaju i kristalnu formu i neki sa "ženskim" mirisom. 100 ml dođe samo 38 kn na naturisimo.com stranici (paketi mi stižu za 5-6 dana, tako da pohvale za njih) a SOTE dezić vam toplo preporučam. Probala sam ih tone, ovaj je najbolji. Kratko i jasno.
Miyu prirodna kozmetika AquaC fiziološki hidratantni sprej je još jedan best of proizvod. Nisam ga koristila više od godinu dana a u međuvremenu sam probala razne tonike i hidrolate koji nisu bili skroz idealni. Ovaj sprej je lagan a opet fino hidratizira kožu i multipraktik je - možete ga koristiti umjesto micelarne otopine za pred ili post čišćenje lica, ujutro za umivanje namočen na blazinici, prije seruma ili ulja (ja ga pošpricam po licu i vratu i onda nanosim mješavinu seruma i ulja - trenutno koristim BiGood Anti-age serum i ulje sjemenki divlje ruže), kao podloga mineralnoj podlozi ili za osvježavanje kože tijekom dana, što je posebno bitno tijekom vrućih mjeseci. Bočica sa raspršivačem koji "generira" finu maglicu od 200 ml dože 60 kn i mislim da ću se od sad držati isključivo ovog spreja jer ga moja koža OBOŽAVA, a sljedeći put ću naručiti dvije da imam spremljene zalihe.
Khadi ulja su otkriće godine. Ne mogu vam previše reći o njima jer spremam detaljnu recenziju (fotke su već spremne, još samo fali tekst) no ono što vam mogu reći jest da su nevjerojatno lagana a opet hranjiva, mirisi i djelovanje se potpuno razlikuju iako su bazna ulja slična (eterična ulja i ekstrakti su doduše potpuno drugačiji) te su također multipraktik jer s njima njegujem ne samo kožu lica i vrata, već i cijelo tijelo i kosu. Iskreno ne znam za što su bolja, no imam favorite od ova 4 koje sam isprobala. Na fotki su prikazane male (test) bočice koje možete kupiti u Green-u (Maksimirska 116, ZG) ili preko ecco-verde.hr koje su dovoljne za tjedne isprobavanja. Ove uljne mješavine su napravljene po ayurvedskim principima i garantiram vam da ćete se zaljubiti u njih ako ih isprobate. I da citiram svoju izjavu sa Facebook-a: Do sad sam isprobala jako puno uljnih mješavina (domaćih i kupovnih), uljnih seruma, baznih i eteričnih ulja i niti jedan brend (u potpunosti) me do sad nije oduševio kao Khadi. Više o njima uskoro. ;)


Sa dekorativom nisam inovativna u posljednje vrijeme jer se iskreno trudim potrošiti što više starijih proizvoda i ne kupujem ništa novo. Pošto je ljetni semestar već počeo i opet me uhvatio sindrom "oh ne prespavala sam" jer se jedva dižem iz kreveta zbog ovog odurnog slinavog vremena, moja makeup rutina ujutro je minimalna: tekuća podloga satin finisha srednjeg prekrivanja (koristim miks e.l.f. Flawless Finish Foundation SPF15 i Alverde posvjetlivača jer mi je nijansa Sand za jednu nijansu pretamna, gustin za matiranje T-zone, Alverde Blond olovku za obrve (voskasta je pa bolje drži dlačice na mjestu za razliku od praškastih proizvoda - iako mi je jedan od favorita i Terra Naturi Brow Duo, a nijansa mi savršeno paše jer ima dosta sivkaste u sebi), rumenilo (rotiram cijelu kolekciju rumenila i svaki dan koristim drugo jer želim ih iskoristiti do maksimuma) - jedan od trenutnih favorita je Everyday Minerals Snuggle (nijansa koja je, nažalost, izbačena iz prodaje), iako obožavam i Sleek Rose Gold jer mi štedi vrijeme i upotrebu highlightera te paše u kombinaciji sa bilo kojim proizvodom i na kraju mat ruž - u zadnje vrijeme najviše koristim Beauty UK Lips Matter tekući mat ruž u nijansi #1 Bond, Mrs. Bond i dobijam jako puno komplimenata za njega. Riječ je o predivnoj baršunastoj dubokoj crvenoj nijansi a usnice mi s njim izgledaju kao baršunasti jastuk iz baroka. :P Stoji na usnama cijeli dan, JAKO je udoban jer ne isušuje, ne mrvi se ili skida nejednoliko a pakiranje je odlične kvalitete posebice za cijenu od samo 30ak kuna. Kupljen u Kozmu i mislim da oni jedini drže Beauty UK kod nas. Ostale opcije za usne ujutro su mi Wet 'n Wild ruževi - Rose-bud (MLBB nijansa sa malo više roze u sebi), Don't Blink Pink (osvježavajuća bonbon roza - jako vibrantna i vesela, za koju također dobivam puno komplimenata) te Red Velvet (još jedna osvježavajuća svijetla crvena sa mrvicu hladnih tonova u sebi koja odlično "podiže" cijelo lice i umanjava potrebu za gomilom proizvoda na licu).


Sljedeće na listi: hrana. Pošto sam u potpunosti izbacila mlijeko i mlječne proizvode iz prehrane (više o tome u sljedećem Vege talk postu), pronašla sam brojne prefine alternative.
Umjesto običnih i voćnih jogurta jedem ili kašice (od kupovnih obožavam Frutekove, posebice marelicu i krušku, a posudice recikliram za začine i namaze koje su idealne za nositi van kuće, dok domaće pravim sama - najdraža mi je kombinacija avokada, banane i zobenog mlijeka) ili Sojade voćne jogurte. NEVJEROJATNI su. Da, skupi su (8-9 kn komad, iako sam čula da ih neki Konzumi drže po nižoj cijeni no nisam ih vidjela tamo) ali su zasitni, jako ukusni, kremasti i u njima se nalaze komadi pravog voća (što je posebno ugodno iznenađenje bilo kad sam prvi put probala borovnicu i shvatila da se unutra nalaze prefine bobice borovnice). Kupim par komada svaki tjedan, jedem ih uglavnom za doručak uz vege namaz i integralni tost (Klara je moj apsolutni favorit za ovo zadnje) ili popodne uz međubrok.
Što se tiče ostalih alternativa - umjesto kravljeg ili kozjeg mlijeka pijem zobeno mlijeko a prije par dana napokon sam pokrenula lijeno dupe i počela raditi svoje. Recept sam pronašla na Coolinariki i time uštedila hrpetinu love jer me kupovno zobeno mlijeko (Oatly) dođe +20 kn za 1 litru dok me domaće košta (ako sam dobro izračunala) 5 kn. Sve što vam treba su zobene pahuljice i voda. Doduše, meni nije ostalo skoro uopće "nusproizvoda" kao autorici recepta iako sam koristila iste zobene pahuljice kao na fotkama. Za 150 grama pahuljica koristila sam 1 litru vruće vode i dobila 0.6 litara srednje gustog/kremastog "mlijeka". Razliku u okusu i kvaliteti ne vidim, samo razliku u novčaniku. :)
Umjesto mlječnih namaza kupujem biljne namaze, a neki od favorita su: Alnatura Krauter pašteta (dm, skupa ko vrag - 17 kn ali najfinija), Veto Patifu pašteta (najpovoljnija opcija za 11 kn i jednako fina kao Alnaturina), SMID paprike u senfu (SMID-ove namaze kupujem na Malom placu u Branimir centru srijedom, a osim paprika u senfu u ponudi imaju namaze od slanutka, od patlidžana, hrenadu i sl.) te Intersparov humus-trio (natur, curry i korijander-limeta) i Sana humus. Fotke proizvoda su linkane uz imena proizvoda. ;) Također, počela sam opet praviti svoju domaću paštetu od graha: za 300 grama proizvoda treba vam jedna limenka graha, par žlica maslinovog ulja i malo soka od limuna. Začini po želji - ja osobno volim kajenski papar, curry i garam ili tandoori masalu. Harissa ima jako puno začina a masale kupujem isključivo kod njih.   


Čajevi: uf... ako išta na ovom svijetu obožavam to su čajevi. Zeleni, crni, voćni, opuštajući, energizirajući, začinski, mješavine, čisti, domaći, kupovni, u rinfuzi, u vrećicama, strani, lokalni - volim ih SVE. Moji favoriti u posljenje vrijeme su Yogi Tea Sweet Chai (ayurvedska kombinacija anisa, komorača, slatkog korijena, korijandera, crnog papra, cimeta i đumbira) posebice tijekom hladnih i kišnih popodneva i večeri te Pukka Blackcurrant Beauty voćna mješavina crnog ribiza, cikle, komorača, hibiskusa, slatkog korijena i šipka - slatka i voćna ali pomalo i biljna/kiselkasta kombinacija okusa koja mi itekako paše jer ne podnosim preslatke čajeve i pa zato izbjegavam ultra tuti fruti šećerne čajeve i ne zaslađujem ih uopće.


Osim Sweet Chai, u pretincu uvijek držim još tri favorita od Yogi-a: Classic, Green Energy i Bedtime. Green Energy je moja alfa i omega jutri jer strašno "podiže" organizam zahvaljujući kominaciji zelenog čaja, kombuče i guarane (ako ste ikad uzimali kapsule guarane, znate koliko je sama guarana potentna). Bedtime dragi i ja volimo piti prije spavanja i ovo je jedan od onih čajeva koji je jako ukusan i opuštajući a djelovati će i na najokorjelijeg kavopiju da češće posegne sa čajevima ;). Classic je apsolutni hit kod mojih gostiju koji uvijek traže njega kada dođu u stan jer je izrazito aromatičan i ukusan zbog obilja začina u sebi. Mislim da ste već do sad skužili koja mi je najdraža marka čajeva. :D

Nisam ovisna o aplikacijama, ali neke su itekako korisne i zabavne. Zadnjih godinu i pol otkad koristim smarthphone instalirala sam ih hrpu ali ove dvije (besplatne) su se pokazale najboljima za mene - Relax Melodies i ColorNote Notepad Notes.


Notes koristim za sad na tabletu, ali ih moram instalirati i na mobitel. Rade na principu post-ita, samo su mnogo praktičnije i bez nepotrebne potrošnje papira. Idealna su aplikacija za shopping, generiranje liste želja i kao podsjetnik za važne datume poput rođendana, seminara, predaja projekata i ispita. Za ovom aplikacijom posežem više nego što sam mislila, a kako ih inače nemam naviku često koristiti, to puno govori. Na mobitelu sam imala do sad nekoliko sličnih aplikacija ali ova se pokazala najboljom.


Relax Melodies su dar s neba za sve koji muku muče sa nesanicom, anskioznošću, paničnim napadima, ukočenošću a ja sam jedna od njih. Promjene u prehani su mi itekako pomogle da minimaliziram opću napetost organizma, a ova aplikacija mi pomaže da se instantno smirim ili oslobodim od napetosti. Fun fact: kad sam ju pri put upalila, prelistala sam sve tonove i upalila melodiju "Eternity", zaklopila oči, dopustila melodiji da me sjećanjima vrati u djetinjstvo, instiktivno si šapnula "Bit' će sve uredu." i rasplakala se kao kišna godina. To je bio vikend prije bitne predaje projekta, bila sam potpuno izmaltretirana sa brigom i napetošću a ova melodija me pukla u žicu i dopustila mi da sve izlijem van sebe. Prije toga se nisam isplakala pošteno skoro pola godine a prije sam to često koristila za oslobađanje od nakupljene negativne energije. Isokronični tonovi, binauralni tonovi, mogućnosti istovremenog puštanja kombinacija tonova i tajmer su samo od nekih mogućnosti. Besplatna verzija nema otključane sve tonove, ali će vam početni set biti (po mojoj procjeni) više nego dovoljan. :)

Inspirativna osoba: Rob Greenfield.


Avanturist, borac za zaštitu okoliša i autor "Dude Making a Difference" me svojim videima potaknuo na razmišljanje o "3R's": Reduce, Reuse i Recycle ili reduciranje, prenamjena i reciklaža. Nakon što sam pogledala njegove video uratke, zapitala sam se: "OK, prenamjenjujem ponekad i recikliram često, ali koliko reduciram?" Život u ovom neokapitalističkom, konzumerskom društvu je zagađen materijalizmom i svi želimo više svega. Više odjeće, više aparata, više nekretnina, više novaca... I nikad nam nije dovoljno, pa gomilamo stvari ali koliko smo sretni? Rob živi minimalno i "alternativno" a njegove avanture pratim uglavnom preko Facebooka. Divim mu se beskrajno i želim mu svu sreću ovog svijeta dalje u životu. :) Preporuke videa: My Near Zero Waste Lifestyle! i Dumpster Diving Across America!.

U komentarima mi javite svoje trenutne favorite i dojmove ako ste isprobali neki od navedenih proizvoda. 

8 komentara:

  1. Dobro si me podsjetila na Miyu AquaC! Skroz sam zaboravila kako mi je taj proizvod bio odličan. Thanks! :)

    ReplyDelete
  2. Imam Color Note na mobitelu i apsolutno ga obožavam. Uvijek radim neke popise i stvarno je jako praktičan <3
    Gdje kupuješ Yogi tea? Baš si me zainteresirala za njih. A što se tiče mliječnih proizvoda, smetaju mi mlijeko i jogurt pa bih i ja mogla praviti svoje zobeno, no kad je u pitanju prehrana tako sam lijena za neke promjene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yogi imaš u Mulleru i Bio&Bio. Bio&Bio ima čak kafić u Oktogonu u ZG gdje ih možeđ probati. I totalno te razumijem za hranu, ja sam do nedavno bila tako lijena za spremanje i eksperimente s hranom, no pošto sam skužila da mi mlječni proizvodi smetaju (metodom eliminacije), dobila sam novi polet i sad si stalno kuham i spremam hranu s guštom, našla sam hrpetinu recepata koje ću uskoro podijeliti. :)

      Delete
  3. Hi, isprobaj od Yogija Women's Power. Meni je odličan za dizanje energije, bolji od turske kave :) Nemoj probati njihov Skin Detox koji mi je digao želudac. I još preporučujem biljne čajeve od naše firme Tinktura, najbolja menta ikad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporukama! Budem probala Womens Energy svakako. Detox pijem od Ahmad marke, ima je u Konzumu i intersparu, jako je fin i ne diže mi želudac, a zna on biti osjetljiv na svašta... Mentu ne volim doduše, mislim nije da ju ne volim nego mi nije dovoljno kompleksan okus, doduše tata ju voli pa ću mu je preporučiti. ;)

      Delete
    2. P.s. jel sigurno naziv Womens Power? Guglam sad i nalazim samo na Womens Energy i Womens Balance.

      Delete
  4. Upravo sam htjela naručiti dezić & odustala jer vidim da u sastavu ima aluminija. :(

    Uskoro planiram probati i Khadi ulja - Anti aging super miriši!!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata