Trenutna opsesija: Narukvica od aluminija by B.M.Dekoracije


Danas sam se na Sajmu tradicijskih obrta i suvenira koji se održao na Trgu bana Josipa Jelačića upoznala sa unikatnih dizajnerskim dekoracijama zagorske dizajnerice Branke Iveković, kreatorice brojnih rukotvorina koje okuplja pod imenom "B. M. Dekoracije". Oduševio me materijal koji je dizajnerica koristila za izradu nakita (ogrlica, privjesaka, prstenja i naušnica) jer se do sad nisam puno susretala s njim, čak ni kod domaćih dizajnera. Iako sam više tip za ogrlice i privjeske, koji čine velik dio moje kolekcije nakita (od čega većinu izrađujem sama), prstenje, narukvice i naušnice rijetko nosim. Čak ih niti ne gledam kada kupujem nakit, no ako ih ugledam odmah i onda kupim bez puno premišljanja, onda znate da mi se taj komad JAKO svidio.
 
To je danas bio slučaj sa ovom prekrasnom narukvicom od aluminija koja me oduševila svojom neprimjetnom težinom, zanimljivim i kompleksnim mutnim sjajem ispresjecanim brojnim potezima alata za obradu te minimalizmom. Ovo je jedini komad nakita koji vam treba uz bilo koju modnu kombinaciju, posebice crnu od glave do pete.

Platih ju 80 kn, a slični odnosno tanji modeli narukvica (svi unikati, naravno) dođu 60 kn. Iako je aluminij povoljan materijal, u tu cijenu svakako morate uključiti i vrijeme, vještinu, iskustvo i strast uloženo u izradu ovog komada. Kupnjom ovakvog komada nakita pomažete lokalnim kreativcima (vlastitim susjedima, sugrađanima i sunarodnjacima) te posjedujete nešto istinski originalno čega itekako nedostaje u današnje doba.

Nisam si poprilično dugo kupila ovako konkretan komad nakita i trenutno sam potpuno zaluđena s njim. Unikatan je, zanimljiv, napravljen od nekonvencionalnog materijala, lako se održava (očisti se sa medicinskim alkoholom ili odstranjivačem laka za nokte pošto može potamniti nakon nekog vremena), ne hrđa pa ga možete nositi bilo gdje sa sobom po svim vremenskim uvjetima i ne izaziva alergije.

Branka često izlaže na sajmovima otvorenog tipa na Trgu bana J.J. u Zagrebu, a uskoro će izlagati na još nekolicini sajmovima koji se tamo održavaju tijekom proljeća i ljeta. Osim nakita, nudi usluge grafičkog dizajna i usluge uređenja interijera.  Njezina službena stranica je www.bm-dekoracije.site11.com, kontakt mail: branka.ivekovic22@kr.t-com.hr i nalazi se u Klanjcu.

Sljedeći put kad ju sretnem kupiti ću još jedan komad za vjerne čitatelje, pa očekujte nagradnjaču u narednim mjesecima pošto je prošlo poprilično dugo od zadnje jer ste zaslužili.

P.S. Sviđaju li vam se ovi kraći nasumični postovi nevezani za kozmetiku ili da se radije držim isključivo kozmetike? ;)

12 komentara:

  1. Prekrasna je a i cijena joj je odlicna (mislila sam da ce biti skuplja) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad sam ju ugledala rekla sam frendici do sebe: Ovo bi vilenjaci iz Gospodara prstenova nosili u 2016.godini haha :D Cijene su fkt dobre, koliko sam skužila sve je do max 80 kn, potpuno fer kad si čovjek želi priuštiti ovako nešto s vremena na vrijeme.

      Delete
  2. Predivno :) Može li se naručiti preko mejla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da može definitivno no računaj da ćeš vjerojatno trebati platiti poštarinu. Najbolje da joj se javiš kad opet izlaže u ZG na Trgu (ako si iz Zagreba) pa da obavite primopredaju u dogovoreni datum. :) Barem bih ja tako ukoliko mi se ne žuri :)

      Delete
    2. Nažalost, nisam u Zagrebu pa zato i pitam.

      Delete
    3. Ovaj mejl ne funkcionira, možeš li možda provjeriti je li dobro zapisan:/

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. Jel ovaj radi? branka@bm-dekoracije.site11.com taj sam c/p sa stranice, a ovaj pretipkala sa brošure, možda ga je promijenila u međuvremenu.

      Delete
    6. Ne, našla sam u čemu je problem, nije 22 nego 2. Narukvice su uspješno naručene preko mejla, plaćanje pouzećem pa ako nekoga zanima...

      Hvala ti što si podijelila ovu divotu ;)

      Delete
    7. Ajme pobogu.. sad gledam ovu njenu brošuru koju sam dobila uz narukvicu i zbilja jest jedna dvojka u mailu. Stvarno se ispričavam, još sam gledala par puta jesam li dobro prepisala, očito nisam. Drago mi je da si uspjela kontaktirati Branku, uživaj u svojoj narukvici :) nema na čemu ;)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata