Sneak peek: Me Luna menstrualna čašica


Zahvaljujući čitateljici iz Njemačke napokon sam se dočepala svoje prve menstrualne čašice (hvala Marta! :D). Me Luna je njemački brend, a sama čašica je poprilično povoljnija od najpoznatije Mooncup koja se može kupiti i u domaćim dućanima. Fun fact: Me Luna se može kupiti u njemačkim dm-ovima uz brojne druge poznate proizvode i brendove koji su nama još uvijek nedostupni.
Mene su konkretno dojmili i slovački dm-ovi koji imaju mnogo bolju ponudu brendova organske kozmetike a proizvodi poput čiste ružine vodice su često viđeni na njihovim policama dok se kod nas to još uvijek može kupiti samo u specijalno opremljenim dućanima i drogerijama.

No dosta vajnanja - vratimo se Me Luna čašici. Iskreno ne znam jesam li pozitivno uzbuđena ili blago isprepadana što ću ju probati. Mensturalne čašice su mi do nedavno bile potpuna nepoznanica, no uzimajući u obzir njihovu praktičnosti, ekonomičnost i ekološki aspekt, definitivno joj svatko može dati šansu. Morat ćete mi dati koji mjesec da se "sprijateljim" s njom i isprobam kak' spada jer inače neću moći napisati dvije suvisle rečenice.

Došla me 120 kn, bez ikakve poštarine, jer sam imala sreću da obavimo primopredaju preko treće osobe. Curkama još jednom od srca hvala, uštedjele su mi novce i živce. :) Veličina koju sam naručila je S i iskreno se nadam da će mi odgovarati.

Javite u komentarima mišljenja, iskustva, savjete i preporuke. ;)

10 komentara:

  1. Prvi put čujem za to.
    Bas me zanimaju detalji kada isprobas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javim detalje u posebnom postu, no planiram pričekati barem par mjeseci da mogu napisati nešto konkretniji tj. opširniji tekst o njoj.

      Delete
  2. Jedno vrijeme sam ih i ja gledala pa odustala, ne sjecam se ni zbog cega, davno je to bilo. Bas me zanimaju dojmovi pa cekam recenziju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitam kako je puno ljudi čulo za čašice već odavno, no meni su do nedavno bile potpuna nepoznanica. Pošto me nerviraju i ulošci i tamponi skoro jednako, a uvijek biram ekološkiji proizvod, ovo me totalno osvojilo idejom. Nadam se da će me osvojiti i primjenom. :D

      Delete
  3. Imam ba MeLuna casice i to dve. Zivot su mi promenile. Najbolja stvar na svetu. Nikada u zivotuuuu vise necu koristiti nista drugo. Nadam se da ces se i ti oduseviti koliko i ja. Neverovatno olaksanje u zivotu. Prosto...neverovatno. Pisala sam odavno o njima na blogu i komentari su raznoliki. Uvek ima ljudi koji se gade ali sta ces, svi koji su ok sa sopstvenim telom imali su pozitivne i znatizeljne komentare. Mnoge drugarice su narucile zbog mog odusevljenja i svidela im se jako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je gađenje nepoznanica. :D Mislim, to je naše tijelo i ukoliko je zdravo i funkcionira pravilno nema ljepšeg dara od njega. Nagađam da su se ženama i tamponi gadili prije nego što su postali normalni, posebice jer ulaze u tijelo i riskantniji su proizvod no pogledaj danas, milijuni žena ne mogu bez njega. Pitam se što će izmisliti za 20-30 godina. :D

      Delete
  4. najbolja stvar ikada :) vć nekoliko godina koristim mooncup, jer sam jedino to našla kod nas za kupiti, ali svakako preporod, a da ne govorim o ekološkom aspektu i na koncu uštedi novcica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj ekološki aspekt i ušteda novca su odlike čašice zbog čega sam ju i kupila. Plus, iritantno hopsanje u dućan svaki mjesec po uloške i briga jesam ih kupila/ponjela sa sobom dovoljno, što ako prokrvarim na odjeću okolo (čak i sa ulošcima sa najjačim faktorom upijanja), pa žicanje kolegica ako zaboravim, pa taj neugodni osjećaj "pelene" na genitalijama brrr... A tampone ne koristim preko godinu dana zbog zdravstvenih razloga (imala sam bakteriju na mokraćovodu pa mi je doktor preporučio da izbjegavam) i plus jednom sam ga predugo držala i doživila šok. Bilo je svega, ali plave usne nikad neću zaboravit. :(

      Delete
  5. Ovo bi me spasilo na moru i u teretani! Nabavljam što prije.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata