Khadi ulja za lice i tijelo


Sa Khadi markom sam se upoznala relativno nedavno, u isto vrijeme kad sam otkrila "Green" dućan u Maksimirskoj cesti u Zagrebu. U prvoj kupnji sam osim raznih napitaka i hrane kući ponjela dvije (tester) bočice Khadi ulja od 10 ml i sljedeći dan se vratila po još dvije. Koliko su me oduševila, govori ova recenzija.


Osim u ovim manjim bočicama, dostupna su u verzijama od 100 i 210 ml. Cijene su im itekako razumljive pa ćete bočicu od 10 ml platiti 17 kn, bocu od 100 ml 81 kn a onu od 210 ml oko 118 kn. Pakiranja su jako privlačna i praktična, a ove male bočice imaju kapaljke na otvoru kroz koje je ponekad lakše ponekad teže izvuči proizvod, no vjerujem da su u većim pakiranjima to bolje rješili. Ova ulja su namjenjena njezi lica i tijela, no odlična su i za masažu i njegu kose (ja sam ih koristila isključivo kao serum na vrhovima nakon pranja kose). Sastav im je donekle sličan - u prvom dijelu bazna ulja su uglavnom rižino, sezamovo, suncokretovo i (u slučaju Anti-aging varijante - bademovo i ricinusovo), dok je u drugom dijelu sastava mjesto ustupljeno biljnim ekstraktima i eteričnim uljima koji čine najveći dio "magije".


Viola - za normalnu kožu. "Aromaterapija sa eteričnim uljima vanilije, himalajskog cedra i ylang-ylanga".

Ovu mješavinu sam prvu "bacila pod vagon" jer mi je najmanje pasala za njegu kože (i lica i tijela). Jako je bogato i mirisom i teksturom - nanjušila sam nešto što bih definirala kao spoj ljubičice i čokolade. Ovaj miks bi bio idealan za gurmane, te za sve sa SUHOM kožom (a ne normalnom kako pakiranje govori). Moja koža je mješovita ali još uvijek dehidrana u gornjem sloju zbog ovog idiotnog vremena, pa volim koristiti proizvode za suhu kožu upravo zbog aktivnim tvari. Da mi nije odgovaralo za njegu kože govori činjenica da mi je na obrazu (odmah ispod podočnjaka) iskočila milija, a pore na ostatku tijela (posebice na leđima) su postale zakrčene. Ne, ovo nije dobitna kombinacija, no hajmo dalje. Plus, miris je intezivan, bogat i pomalo težak no sve je to stvar osobnog ukusa. Uvidom u sastav zaključujem da bi ovo ulje itekako bilo pogodno za njegu suhe i oštećene kože zbog vitamin E, ulja pšeničnih klica, ulja mrkve i sandalovine (koju uopće nisam nanjušila).

Sastav (izvor: ecco-verde.hr):

Oryza sativa oil (Reiskeimöl) • Sesamum indicum oil (Sesamöl) • Helianthus annuus oil (Sonnenblumenöl) • Asparagus racemosus (Shatavari) • Hemidesmus indicus (Sarsaparilla) • Glycyrrhiza glabra (Süßholz) • Viola odorata (Duftveilchen) • Vanilla planifolia (Vanille) • Tocopheryl acetate (Vitamin E) • Santalum album (Sandelholz) • Cananga odorata (Ylang Ylang) • Cedrus deodara (Himayala Zeder) • Prunus dulcis (Mandel) • Triticum vulgare (Weizenkeimöl) • Daucus carota sativa (Karotte) • Onosma hispidum • (Geraniol • Farnesol • Linalool • Benzyl Alcohol • Eugenol • Benzyl Salicylate • Benzyl Benzoate)


Ružičasti lotus - za mješovitu kožu. "Eterična ulja reguliraju proizvodnju sebuma. Prištići i crvenilo, masna i suha područja se smanjuju. Kora banjan drveta  podržava prirodni metabolizam kože i balansira prekomjerno lučenje masnoća. Centela ima učvršćujuća i obnavljajuća svojstva. Indijski broć čisti kožu i potiče njezinu prirodnu regeneraciju."

Ovo bi zbilja bila idealna mješavina za mješovitu kožu jer se radi o "laganoj" teksturi i djelovanju. Što se tiče mirisa, prepoznajem mimozu i ylang-ylang, koji su prisutni u obliku eteričnih ulja. Ružičasti lotus je najprozračniji i najlakši miks od ova četri te bih ga mogla mirne duše preporučiti svima koji ne vole bogata teška ulja kojima treba dugo da se upiju i uz to imaju preintezivan miris. Zato je ovaj miks idealan i za ljeto, za masaže a pokazao se i kao dobar igrač u njezi kose. Ima jako zanimljive sastojke koje do sad nisam nigdje susrela: lotus, indijski broć i kora banjan drveta, između ostalog.

Doduše, iako je dobio visoku ocjenu ne bih ga osobno kupila u većem pakiranju jer mi nije sjeo 100%. Miris je ugodan, ali na trenutke podsjeća na komercijalne sprejeve za prostore sa cvjetnim mirisima (ili još gore, one boriće u autima sa nekim kvazi cvjetnim mirisima). Sjedni, 4 ali ajmo dalje.

Sastav:

Oryza sativa oil (Reiskeimöl) • Sesamum indicum oil (Sesamöl) • Helianthus annuus oil (Sonnenblumenöl) • Nelumbo nucifera (Lotusblume) • Rubia cordifolia (indischer Krapp) • Centella asiatica (indischer Wassernabel) •Ficus benghalensis (Banyan-Feige) • Lavandula angustifolia (Lavendel) • Tocopheryl acetate (Vitamin E) • Cananga odorata (Ylang Ylang) • Mimosa pudica (Mimose) • Cedrus deodara (Himayala Zeder) • Azadirachta indica (Neem) • Daucus carota sativa (Karotte)  •   Geraniol • Farnesol • Linalool • Limonene • Benzyl Alcohol • Eugenol • Benzyl Salicylate • Benzyl Benzoate • Coumarin



Anti-aging - "Aromaterapija sa pačulijem, mirom, lavandom i vanilijom, Za umornu kožu, odgađa starenje (pobogu... op.a.), sprečava nastanak bora i ujednačava ten."

Koliko god mi išao na živce ovaj "anti-aging" naziv i razna obećanja u vezi starenja koja su ispisana na pakiranju, moram priznati da tko god je smiksao ovo ulje je čisti genije. Ovo ulje je idealno za sve koji traže poštenu dozu hidratacije za kožu, bilo na licu ili tijelu. Jako je mazivo no ne upija se instantno već mu treba koja minuta (barem na mojoj koži, pa imajte na umu da bi se na suhoj koži vjerojatno brže upijalo). Zato je apsolutni pobjednik za masažu jer ga treba malo zbog slabijeg upijanja, pa možete duže raspoređivati proizvod s rukama po koži. Miris je božanstven - pačuli no ne oni jaki, zagušnjivi pačuli kojeg ste možda susreli u indijskim dućanima u obliku mirisnih štapića, već prozračan no svakako zamjetan. Od svih ovih ulja, ovaj ima najduži popis sastojaka i najkompleksniju kombinaciju istih. Izdvojila bih: shatavari (indijsku divlju šparogu), aswagandhu, pačuli, sandalovinu, slatki korijen, manjisthu, brahmi, arjunu i kurkumu. Ovo toliko vrišti INDIJA, zar ne? :D

Po meni je ovo najluksuznije ulje među ovom četvorkom i rado bih ga poklonila bilo kome, neovisno o tipu kože, rutini njege, mirisnih preferencijama, navikama i rodu. Definitivno moj favorit uz Ružu i do sad se još uvijek nisam odlučila koje od tih ulja bih prvo kupila.

Sastav:

Sesamum Indicum Oil(Sesamöl) • Prunus Amygdalus Dulcis Oil (Mandel Öl) • Oryza Sativa Oil (Reiskeimöl) • Ricinus Communis Oil (Castor Öl) • Asparagus Racemosus (Shatavari, Indischer wilder Spargel) • Withania Somnifera (Ashwagandha, Schlafbeere) • Pogostemon Cablin essential oil (Patchouli) • Rosa Damascena(Rose) • Santalum Album (Sandelholz) • Glycyrrhiza Glabra (Süßholz) • Rubia Cordifolia (Manjistha) • Bacopa Monnieri (Brahmi) • Mimosa Pudica (Mimose) • Lavandula Angustifolia (Lavendel) • Terminalia Arjuna • Centella Asiatica • Triticum Vulgare Oil (Weizenkeimöl) • Tocopherol (Vitamin E) • Daucus Carota Sativa Seed Oil (Karottensamenöl) • Linum Usitatissimum Seed Oil (Leinöl) • Commiphora Myrrha essential oil (Myrrhe) • Vanilla Planifolia (Vanille) • Curcuma Longa (Kurkuma, Gelbwurzel) • Curcuma Aromatica • Geraniol, Linalool, Limonene


Ruža - za sve tipove kože - "Aromaterapija sa esencijalnim uljima palmarose i geranija. Nježno zateže i revitalizira".

Ah, moja divna ružica (bljuv). Na stranu tepanje, ovo ulje je genijalno. Nije genijalnije od Anti-aging ulja, već druga vrsta genijalnijeg (ako ovo ima imalo smisla). Posebice ako ste ljubitelj ruže poput mene. Miris je čista ruža, no ne ona sintetička intezivna ruža koju bi možda našli u većini proizvoda recimo u drogeriji, već pravi pravcati miris ruže (ono kad gurnete cijelu facu u buket ruža - e, to je taj miris). Ovo ulje je ni prebogato ni prelagano - taman na sredini. Najviše mi je odgovaralo za njegu kože od svih ulja koje sam probala a genijalno i za njegu kose. Brzo se upija, a pritom ostavlja njegovanu, mekanu i sjajnu kožu pa nema mane koje imaju Anti-age (brzina upijanja) i R. lotus (prelagana teksutra). Kombiniram ju sa laganim serumom (Bigood Anti-aging serum) i apliciram taj miks na prethodno navlaženu kožu (Miyu pr. kozmetika AquaC sprej) te mi ta kombinacija odlično djeluje, posebice prije nanošenja šminke. Primjetila sam da mi je koža bila jako mekana kad sam kombinirala sve te proizvode na taj način, pa planiram nastaviti. Iako sam gore napisala da nisam sigurna koje od ova zadnja dva ulja bih kupila, mislim da će to po svoj prilici biti Ruža. Multifunkcionalan je proizvod, odličan u djelovanju od glave do pete, miris je predivan, a i ova roza boja me obraduje svaki put kad posegnem za njime. Iz sastava bih izdvojila i: jamrosu, kurkumu, sapan-drvo, geranij, crveni sandal, lan i vrtni šafran.

Sastav:

Oryza sativa oil (Reiskeimöl) • Sesamum indicum oil (Sesamöl) • Helianthus annuus oil (Sonnenblumenöl) • Rosa damascena (Rose) • Cymbopogon khasians (Jamrosa) • Rubia cordifolia (indischer Krapp) • Curcuma longa (Kurkuma) • Curcuma aromatica (wilde Gelbwurz) • Caesalpinia sappan • Tocopheryl acetate (Vitamin E) • Cymbopogon martinii (Palmarosa Gras) • Pelargonium graveolens (Geranie) • Pterocarpus santalinus • Linum usitatissimum (Leinblüte) • Prunus dulcis (Mandel) • Triticum vulgare (Weizenkeimöl) • Daucus carota sativa (Karotte) • Crocus sativus (Herbstkrokus) • Citral • Citronellol • Geraniol • Farnesol • Linalool • Limonene

Zaključak? Iako se ove mješavine vidno razlikuju jedna od drugih sastavom, mirisom i djelovanjem moram priznati da su vjerojatno najkompleksnija i najbolja ulja koja sam do sad probala. Svakako planiram kupiti Ružu u bočici od 100 ml koja će mi trajati JAKO dugo, a cijene su stvarno itekako prihvatljive. 
Sva Khadi ulja su napravljena po ayurvedskim principima, koriteći tradicionalne ayurvedske biljke. Zemlja porijekla sirovina je Indija, dok je zemlja porijekla proizvoda Njemačka. Ovi proizvodi su 100% prirodnog porijekla (dakle, veganski), posjeduju BDIH certifikat (što podrazumijeva da ne sadrže konzervanse, umjetne mirise i bojila), te nisu testirani na životinjama. 
Osim ulja za lice i tijelo, u ponudi imaju i ulje za kosu, prirodne boje za kosu, maske za lice, šampone, gelove za tuširanje, itd. Kompletan asortiman sa cijenama i opisima možete škicnuti na Ecco Verde stranici.

6 komentara:

  1. Puno ti hvala za ovu recenziju! Tek sam nedavno počela koristiti ulja u njezi lica koje je masno, a dehidrirano i zaista mi pomažu u ovom čudnom vremenu kad mi je koža izuzetno sklona ljuštenju. Gdje je točno Green u Maksimirskoj? Često prođem onuda, ali nisam ga još zapazila, a moram svakako onda navratiti tamo i uzeti bar jedno od tih krasnih ulja koja si opisala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na kraju Maksimirske blizu križanja sa Bukovačkom, a prije Pbz banke. Tik do ulaza u Garden. Ja ga nisam primjećivala ravno 2 godine (!) jer sam mislila da je produžetak Gardena no posebni je dućan. Green je onaj bliže križanju. ;)
      Tebi bih svakako preporučila Ružičasti lotus ako imaš masnu kožu. Svakako probaj tester u dućanu, imaju ih za sve osim za Hibiscus verziju ulja.

      Delete
  2. Hvala ti puno na savjetu! Svakako ću pogledati čim sljedeći put budem prolazila tamo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, uživaj u šopingu ;)

      Delete
  3. Najbolja ulja ikada. Ayurvedska i jednostavno vrhunska. Koza mi je poslije njih divna. Lice divota jedna. The best - pink lotus. Barem meni. Imam kompletnu njihovu kozmetiku i najbitnije - nikada vise nisam imao ekcem na licu. Savrseno, sareno, prirodno i dobro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, ovo su definitivno najbolje mješavine ulje koje sam ikad isprobala. čak mi se više niti ne da eksperimentirati sa ostalim markama već bih vjerno koristila samo ova dokle god ih mogu kupiti.

      Delete

 

Newsletter pretplata