Empties #17


Pošto još sakupljam fotke za nadolazeće recenzije (bez brige, rokovnik me svaki dan podsjeća da napokon moram napisati recenzije za micelarke i Khadi ulja, čemu se veselim), danas ću vam pokazati koji su se proizvodi završili ispražnjeni u mojoj kanti za smeće (točnije, u mojim reciklažnim kutijama jer sam se opet bacila u recikliranje svega što se da reciklirati, posebice papir, karton i plastiku). Neke od ovih proizvoda sam potrošila još lani ali su zalutali u dalekim obzorima sobe, ostave i kuhinje pa su tek sad došli na red za fotkanje.

Natracare higijenski ulošci ("Super" varijanta) i Natracare intimne maramice. Ovi ulošci su mi odlični za razliku od Super Plus koje sam kupila ovaj tjedan i sakaju žestoko. Super Plus su tvrdi kao karton (za obilnije krvarenje), strašno neudobni i nemaju krilca pa bježe na sve strane. Definitivno ću do sljedećeg ciklusa kupiti menstrualnu čašicu i riješiti se svih muka. Natracare intimne maramice su dobre - bez mirisa, ne iritiraju niti malo i dobro čiste. Jedina je zamjerka što su premokre i hladne pa korištenje nije uvijek najugodnije, tako da nisam sigurna hoću li ih kupiti opet. Ako vas zanimaju Natrace ulošci, kupite Super, a ako koristite menstrualnu čašicu (bilo koji brend, ja mjerkam Mooncup iz Bio&Bio) javite dojmove jer ju jedva čekam kupiti i isprobati.

Nonique krema za ruke (zeleno pakiranje) - odlična i jako hranjiva krema za ruke koju nažalost ne mogu više kupiti jer sam ju pronašla u Slovačkoj a stranice koje drže njihovu kozmetiku i dostavljaju kod nas ju nemaju. Biljni, no meni ugodan miris, nemasna formula i brzo upijanje su joj glavne odlike a sljedeća krema za ruke koju planiram isprobati je hvaljena Sapunotekina sa konopljom i shea maslacem.

Khadi Viola ulja za lice i tijelo - znam da sam već lagano dosadna sa Khadi uljima, no potpuno su me oduševila. Viola mi je najmanje drago ulje jer ima preintezivan miris (kombinacija čokolade i ljubičice) i prebogata mi je za lice (mislim da mi je čak jedna milija iskočila na obrazu zbog nje) no ugodna je na koži tijela i definitivno najpogodnija za masažu. Ovaj miris bi oduševio svakog gurmana. Kupujem li opet? Nope, ali zato imam druge Khadi kandidate koje ću kupiti.

Prunus Natura h.p. ulje sjemenki kupine - ovo ulje mi je bilo fenomenalno za lice ali mi vrag nije dao mira pa sam nakon ove bočice kupila ulje sjemenki divlje ruže od istog brenda. Iako mi se sviđa brzina upijanja i njega, miris je nesnošljiv (skoro kao riblje ulje, bljuc) pa ću se svakako vratiti ulju sjemenki kupine.

Femme Fatale Fire Opal mineralno sjenilo - ovaj sam uzorak dosta dugo koristila a nedavno sam ga skroz potrošila. Planiram ga naručiti u full size varijanti jer mi je savršeno za unutarnji kut oka, a FF ima neke od najljepših duochrome sjenila ikad pa će kupnja sjesti uskoro.

Alverde Pure Teint tekuća podloga - iako mi se podloga svidjela, nažalost ne odgovara mom tipu kože lica. Zbog ulja u sastavu (prvenstveno ulja šafranike) lice mi se još brže mastilo čak i sa puderom preko, pa sam ga prestala koristiti i koristila druge podloge. Svidjela mi se razina prekrivanja, izgled na licu, nijansa i pakiranje (ne bi mu škodila pumpica, ali ajd') no formulacija jednostavno nije za mene.

Earth Science Olive & Avocado Hair Masque - super intezivna maska za kosu sa najljepšim mirisom ikad, definitivno dubinski djeluje i raspetljava najsušu i najzamršeniju kosu (barem moje vještičje faze kose). Odlična je i za depilaciju, no pošto sam pustila prirodnu boju kose i ošišala veliku većinu starih, ispucalih i tretiranih vrhova ova maska mi je prebogata. Neću ju više kupiti ne samo zbog toga, već što sam totalno predvidjela proteine svile u njenom sastavu. :/

Now Foods ulje sjemenki grožđa - sad bih mogla biti sero i napisati "ulje kao ulje". Iskreno, nisam osjetila neku bitnu razliku u ovom jeftinom ulju sj. grožđa sa iHerba i skupom Dr. Eberhardt iz Lavanda Mie (osim u iznimno kvalitetnom pakiranju potonjeg), tako da bih ga svakako mogla opet naručiti za miksanje uljne emulzije za skidanje šminke.

Bigood (BIPA) tekuće sredstvo za ručno pranje suđa - ajme majko, užas. Stvarno loše čisti suđe, pa smo se cimerica i ja nakon ovog prebacile na dobrog starog Čarlija (s mirisom jabuke). Čarli riba kao lud, a firma Labud srećom ne testira na životinjama pa možemo mirne duše nastaviti ga kupovati.

Biobaza tekući sapun za ruke Shea maslac i jojoba - jedan od mojih najdražih, a ovaj mi najbolje miriše iz cijele linije. Dobro čisti i ne isušuje kožu, a novi je već u akciji.

Alverde olovka za obrve u nijansi Blond - kad potrošite ovakav proizvod do kraja, onda stvarno valja. Novu sam već kupila i obožavam ju ne samo zbog savršene nijanse nego i zbog voskaste tekstue koja dobro drži dlačice na mjestu. Jedina je mana ambalaža malo lošije kvalitete, ali proizvod je stvarno bomba.

Bigood (BIPA) Glanz šampon (putno pakiranje) - kupljen u Bipi na stalku za mini/putna pakiranja za probu, zajedno sa regeneratorom iz iste linije. Moram priznati da sam jako zadovoljna s njim jer dobro čisti, ne isušuje ili zapetljava a u kombinaciji sa regeneratorom zbilja daje kosi više sjaja. Definitivno kupujem full size oba proizvoda kad potrošim ostale proizvode iz kupaonice.

Himalaya Sparkly White pasta za zube - jako dobra pasta, moja treća za redom, odlično čisti a iako vidljivo ne izbjeljuje zube definitivno sprečava daljni razvoj naslaga na zubima. Srce me nekako vuče natrag Dr. Organic pastama za zube (konkretno, onoj s čajevcem) jer je NAJBOLJA koju sam probala iako je skoro duplo skuplja od Himalaya pasti (27.90 kn vs 49.90 kn iako je sad snižena na Terra Organici za 42.41 kn).

Pranarom eterično ulje ružmarina - kemotip cineol - ovog malca imam poprilično dugo i nedavno sam ga "potrošila" proljevanjem po ladičaru. Koristila sam ga za uljne mješavine za kosu i vlasište jer ružmarin cineol je odličan za cirkulaciju. Ukoliko ga opet budem kupila, svakako ću odabrati Pranarom marku jer smatram da su njihova ulja jedna od najboljih (ako ne i najbolja) na domaćem tržištu.


ČAJOVI. :3 Ova ekipa na fotkama predstavlja manji dio onog što sam zbilja potrošila, no ovi su se slučajno našli prazni u reciklažnoj kutiji. Yogi Green Energy - ukusan i mirisan spoj zelenog čaja, kombuče, guarane i limunske trave, prava šok terapija za ujutro. Razbuđuje i utažava žeđ; ne bih mogla bez njega (ozbiljno). Yogi Tea Bedtime - najdraži Yogu čaj moje dlakave polovice, ukustan, blag i idealan za pijuckanje prije spavanja. Definitivno ću ga baciti češće u akciju ovih dana jer me malo muči nesanica i ovo prokleto vrijeme. Yogi Tea božićna kolekcija čajeva - 12 vrsti po 2 vrećice čaja. Ajme meni, ovdje je bilo svega. :D Favoriti: Sweet Chai, Himalaya i Rooibos. Potpuno fuj: sve "Choco" verzije, a posebice čokolada i chili. Ipak ne volim sve vrste čajeva. :D
St. Dalfour čajeve sam naručila preko iHerb-a, u ovom mini promo pakiranju i nisu me nešto pretjerano oduševili. Da, zeleni sa mangom je fin ali ne toliko da bih odmah naručila par kutija.

12 komentara:

  1. Vidim da imaš sensitive verziju bi good deterdženta za suđe, probaj običnu, meni je jako dobra :) a himalaya pastu sam uzela po tvojoj preporuci i odlična je, samo nju sad uzimam, bude u mulleru i dm u 1 plus 1 gratis pa izađe nekih 14 kn komad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi probala obje? Meni je ovaj bila totalno loša :( Jep, ja sam svoje zadnje dvije Himalaye kupila isto u dm-u tijekom akcije, fkt se isplatilo ;)

      Delete
    2. Kupila sam i ja svoje Himalaye u dm-u na akciji 1+1 i to bas sparkly white, dala dečku jednu i oboje smo komentirali da nam se ne sviđa, djeluje mi preagresivno za zube, operem zube s njom 2 puta tjedno čisto da ju potrošim ali ovu ne lakjam i ne kupujem vise dok su mi ostale odlične

      Delete
  2. Vidim da imaš sensitive verziju bi good deterdženta za suđe, probaj običnu, meni je jako dobra :) a himalaya pastu sam uzela po tvojoj preporuci i odlična je, samo nju sad uzimam, bude u mulleru i dm u 1 plus 1 gratis pa izađe nekih 14 kn komad :)

    ReplyDelete
  3. nekako je po recenzijama ta mooncup najneudobnija. ja pikiram meluna casicu jer je em dosta hvaljena em ima mali milijun velicina i tvrdoca za izabrati. i mislim da je jeftinija od mooncupa, cak i s postarinom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naručila sam MeLuna čašicu tj. jedna čitateljica mi ju je kupila u Njemačkoj i trebala bi biti kod mene sljedeći tjedan. :))) Javim dojmove u recenziji!

      Delete
    2. eto kao da sam znala, hehehe. ajde bas me zanima recenzija. ja nekako nikako da se nakanim naruciti - kad imam novaca, nemam mengu pa mi se iz nekog razloga cini skroz nepotrebnom(?) i obratno. koju si velicinu i to uzela?

      Delete
  4. A ono teško žabi u vodu haha. :D Ja sam znala da će mi trebati kad-tad pa nisam željela čekati do sljedeće mjesečnice. Znala sam da bi mi bilo krivo kad bi došla a nisam kupila čašicu pa moram po mrske mi uloške... uzela sam S veličinu, klasična dužina (ne ona kratka jer sam se bojala da mi ne bi bio dobar kapacitet i da se teže izvlači). Stvarno se nadam se će biti dobra, a i cijena je super (120 kn me ispalo jer nisam morala platiti poštarinu, uživo je kupljeno i dobit ću ju na ruke). Fkt sam imala sreću. :)

    ReplyDelete
  5. Ja sam prvo kupila mooncup i bila mi je dobra posvemu (mekana, lako sam naucila baratat s njom), ali mi je bila predugacka pa sam ju stalno osjetila. O da sam vidjela da meluna ima i krace verzije i narucila nju, jer mi je mooncup stvarno bio preporod nakon tampona i ulozaka. I meluna mi je savrsena!!! Mekana, idealne velicine, zakon! Istina, obzirom da je kraca cesce ju moram prazniti, ali to je u vrijeme najjaceg krvarenja svaka dva sata a ja imam jako obilne menstruacije. Nadam se da ces biti jednako zadovoljna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će mi pasati, neću ništa očekivati. Inače ne padam na trendove ali ovo mi se činilo smisleno, ekološki i praktično :D a bome ću i uštedjeti na svim ulošcima...

      Delete
  6. Dobra je Himalayina pasta, dobro se pjeni, finog je okusa, imam filing da pere, ali malo mi je "presuha" pa budem žedna :D. Do sada mi se najviše svidjela njihova Dental Cream.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam isprobala Dental Cream ali sad kad veliš ovo za Himalayu, može biti da ti sulfati isušuju usta pa zato osjećaš žeđ :/ Možda se varam, ali to mi jedino pada na pamet.

      Delete

 

Newsletter pretplata