Noviteti za veljaču 2016. (prvi dio) i lista želja


Pošto su rokovi počeli početkom ovog mjeseca (pozdrav svim kolegama studentima!), dobila sam više vremena za hodanje po dućanima i traženje kozmetike u bespučima interneta. Čime je to rezlturalo? Potrošenom stipendijom, naravno. Nakupilo se jako puno nove preparative, no kako većina stvari kasni sa eBaya, pokazati ću vam što sam do sad kupila i dobila na ruke.


Prunus Natura ulje divlje ruže (Rosa canina), hladno prešano - mjesecima sam se odupirala porivu da isprobam ulje divlje ruže jer je doživilo pravo BUM u kozmetičkim krugovima, zbog svojih brojnih prednosti i kvalitetnog sastava. Naručivši hrpu uzoraka sa Naturisimo.com, isprobala sam slavno Pai Skincare Rosehip Oil (koje sadrži CO2 ulje sjemenki i ploda divlje ruže - više o njemu dalje u tekstu), pa sam jučer kupila najmanju bočicu razumne cijene koju sam mogla pronaći kod nas. Kemigovo ulje ploda divlje ruže dolazi u varijantama od 50 ml (72 kn) i 100 ml (125 kn), dok je ovo Prunus Natura 60 kn za 30 ml. Miris mu je intezivan - izrazito "biljni" i malo odbojan za moj osjetljiv nos, no zato je djelovanje fenomenalno, barem na prvi dojam. Brzo se upija, odlično hrani, ostavlja satenski finiš na koži izvrsno surađuje sa mojoj mješovitom kožom. Ovo ulje je inače poznato po antioksidativnom djelovanju pa je izvrsna opcija za sve koji traže prirodnu anti-age kozmetiku (Stvarno ne volim taj izraz. Umjesto da pokušavamo ostariti što bolje i očuvanije, očito je poruka da ne smijemo UOPĆE ostariti i biti totalno "anti" stava prema starenju. I THINK NOT.), imaju problema sa mrljama na licu, borama i strijama, te se preporučuje suhoj, zreloj i dehidriranoj koži. Još uvijek sabirem prve dojmove, no za sad sam zadovoljna. Svoju sam bočicu kupila u Diakonia ljekarni u ZG.

Cattier Perle D'Eau micelarna otopina (50 ml, 19 kn, Kemig) - ovu sam mini micelarku ugrabila nedavno u Kemigu tijekom kupnje bočica i posudica za kozmetiku. Do sad sam ju koristila na dva načina: za skidanje šminke nakon umivanja uljnom emulzijom (za odstranjivanje eventualnih tragova šminke) te ujutro umjesto umivanja gelom. OK je, jako je blaga, ne iritira moje osjetljive oči, nije izazvala nikakve negativne reakcije te radi svoj posao, no mislim da ju neću kupiti u full size verziji jer nije toliko dobra. Btw, uskoro pišem post o usporedbi CF/veganski micelarnih otopina, pa ću vam iznjeti detaljnije dojmove sa analizom sastojaka, djelovanja i usporedbom cijena/dostupnosti sa ostalim micelarkama. Inače full size od 300 ml dođe 75 kn.

Salt Of The Earth prirodni dezodorans u spreju (100 ml, 38 kn, naturisimo.com) - ovaj proizvod sam jaaako dugo mjerkala na naturisimu. Recenzije su bile fenomenalne, pa sam pomislila da bi mooožda i meni bio dobar, iako sam do sad imala skoro nikakve sreće sa velikom većinom "prirodnih" dezodoransa. Kad sam ga prvi put nanjela, skroz sam zaboravila na njega do navečer kad sam se (da prostite) odlučila pomirisati i nisam osjetila ništa. BAŠ NIŠTA. NADA. Ništa mi nije bilo jasno. Djelovanje se nastavilo i ostale dane. Stvarno nemam pojma kako djeluje, ali djeluje itekako. Mislim da ću mu posvetiti posebni post kad ga još malo isprobam. Za sad - ugodno sam iznenađena i apsolutno šokirana ovim proizvodom.


Miyu AquaC fiziološki hidratanti sprej sa vitaminom C (200 ml, 60 kn, Miyu prirodna kozmetika FB stranica) - moj naaaajdraži sprej/tonik za lice ikad. Bila sam jako dugo bez njega, isprobavajući razne hidrolate i vodice no ništa nije bilo "to" kao ovaj sprej. Davno sam ga recenzirala na blogu, a mislim da je Miyu sad malo i poboljšala formulaciju pa se i bolje upija, miriše odlično (skoro malo apotekarski) i djeluje odlično ujutro/tijekom dana za osvježavanje lica, prije nanosa ulja za bolje upijanje i njegu, preko šminke za osvježavanje te tijekom putovanja (posebice ljetnih) za gašenje žeđi isušene kože.

Natracare higijenski ulošci od organskog pamuka (12 kom., 25 kn, Bio&Bio trgovine) - moji najdraži higijenski ulošci, koje sam kupila zajedno sa Natracare intimnim maramicama bez mirisa (12 komada, 19 kn) koje nisu prikazane u postu. Ne iritiraju i ne uzrokuju neugodne mirise. I rade svoj posao. Ne mogu više od toga reći za uloške. :D


Cattier putni set proizvoda (inače 63 kn na Kemigovom webshopu; ulovljen na oglasima forum.hr-a za 40 kn) - sadrži gel za tuširanje od 40 ml (miriše kao Varikina, isušuje kožu jer sadrži sulfate - to sam prekasno skužila -,-), šampon za često pranje kose od 40 ml (sadrži ekstrakte jogurta tako da nije veganski, miriše ugodno i za divno čudo mi je fino očistio vječno masno vlasište i takav efekt traje već treći dan za redom pa sam zadovoljna), hranjivo mlijeko za tijelo od 40 ml (sa shea maslacem i geranijem - miriše standardno "Cattierovski", pomalo kao čisti prirodni biljni miris drveta i nekih gorkih eteričnih ulja - lagano je i njeguje, pa bi bilo dobro za njegu kože ljeti), mini Eidene pastu za izbjeljivanje zubiju od 15 ml (bez sulfata, fluora i parabena - ne pjeni, dobro polira zube ali su mi desni nažalost krvarile s njom kad sam koristila ovu metodu četkanja za skidanje plaka, no kad sam ju koristila za "klasično" četkanje kružnim pokretima, nije bilo krvarenja) te mali praktični neseser od platna. Svidio mi se ovaj set jer je jeftinija solucija za isprobavanje više Cattierovih proizvoda.


Lavera Classic veganski balzam za usne sa aloe verom i jojobinim uljem (4,5 grama, 20 kn, Garden dućani) - ODLIČAN! Kupila sam ga nedavno jer sam izgubila stari Laverin balzam sa šipkom (crveno pakiranje) koji mi nije bio dobar (pretvrd i nije dovoljno njegovao), a nije mi se dalo davati 27 kn poštarine za najdraži Crazy Rumours koji dođe 20 kn na iherb.com stranici. Ovaj je voskast i pomalo mastan, pa će njegovati i najzahtjevnije usnice, aroma podsjeća na one klasične Labello balzame a efekt traje jako dugo na usnama. Ako tražite veganski balzam za razumnu cijenu koji radi svoj posao, skoknite do Garden dućana. Inače Muller ima najširu Lavera ponudu no kod njih nisam vidjela ovaj balzam, samo crveni od šipka i neke ne-veganske koje ionako nisam isprobavala.

CD mini proizvodi - Deo Roll-On sa mirisom vodenog ljiljana i hidratantna krema (6-9 kn, Muller u podrumu - crvene košarice sa putnim pakiranjima) - CD je jeftinija i manje poznata Mullerova veganska marka a do sad sam isprobala samo ova dva proizvoda (nakon čega sam kupila veliku hid. kremu i dezić u spreju varijanti). Ova roll-on verzija puno bolje djeluje od spreja, a ne sadrži aluminijeve soli no zato sadrži alkohol zbog kojeg je koža malo isušena. Odličan je za putovanja, no Salt Of The Earth dezić me toliko dojmio da ću se držati njega. Hidratantna krema ne sadrži mineralna ulja, parabene, umjetna bojila i sastojke životinjskog podrijetla. Jako fino njeguje kožu nakon tuširanja a mirše skoro kao Nivea soft. Najviše ju koristim za njegu ruku jer se brzo upija i ima jako laganu teksturu. Sjedni, 5 za CD. +5 za trud, cijenu i laku dostupnost.


I jedan jedini dragulj korejske kozmetike: Skin Watchers papirići za matiranje izrađeni od konoplje (25 kn, 50 komada, eBay). Skin Watchers su jedni od nekolicine korejskih i CF i veganskih brendova, a osim njih pronašla sam još neke na veganmakeup.tumblr.com blogu - klik ovdje. Ponuda je skoro nikakva na eBayu, no ove sam papriće lako pronašla. Odlično rade svoj posao, a pakiranje je super jer na poleđini prednje stranice imaju ljepljivi dio koji sam hvata novi papirići kojeg odmah možete koristiti i odlijepiti nakon upotrebe. Mislim da ću ih kupiti opet jer su mi stigli relativno brzo (za 10ak dana) i dobro se "bore" sa mojoj masnom T-zonom.


Testeri sa Naturisimo.com: Barefoot SOS krema za izrazito suhu kožu - lice i tijelo (VRHUNSKA!, kupujem full size obavezno jer izvanredno hrani suhu kožu lica, tijela, ruku i stopala, brzo se upija i dugo djeluje), Lavera CC krema (dobra nijansa, fino hrani kožu ali je pigmentacija nepostojeća te se jako brzo zamasti na mojoj mješovitoj koži bez pudera preko), Madara micelarna vodica - nešto slabijeg djelovanja od Cattierove, pogodnija je za suhu kožu jer sadrži brojne biljne ekstrakte i hijaluronsku kiselinu - više o njoj u nadolazećem postu o usporedbi micelarnih vodica) te Pai Skincare Rosehip BioRegenerate Oil (ili mješavina CO2 esktrakata sjemenki i ploda divlje ruže - nevjerojatno hidratantno, zaglađujuće i baršunasto na koži, intezivne narančaste boje i karakterističnog mirisa - zbog njega sam kupila PN ulje sjemenki divlje ruže koje nažalost ne sadrži CO2 ekstrakte kao Pai ulje, ali vjerujem da će dugoročno imati sličmno djelovanje. Cijena full sizea je 220 kn za 30 ml a Mell's Corner ga je davno recenzirala pa škicnite njezinu recenziju.)


I jedina 3 makeup proizvoda koje sam kupila u veljači - Alvede Color&Care posvjetljivač tekuće podloge (25 kn, dm) - neću vam apsolutno ništa o ovome za sad reći jer je definitivno jedan od favorita GODINE (da, toliko je dobra stvar) i zaslužuje svoj posebni post kojeg možete očekivati uskoro, Alverde olovka za obrve u nijansi 01 Blond - najdraža olovka za obrve jer je voskasta pa se dobro drži dlačice na mjestu a kako ju kombiniram sa Terra Naturi duo sjenilo/prahom za obrve radi mu dobru postojanu bazu (25 kn, dm) te Beauty Uk Lips Matter tekući ruž za usne u nijansi 01 Bond, Mrs. Bond - tamno crvena nijansa ruža koji je nevjerojatno ugodan i jako trajan na usnama, relativno se lako aplicira zahvaljujući kvalitetnom aplikatoru, ne krvari u borice oko usnama i zbog njega dobivam jako puno komplimenata u zadnje vrijeme. Kad mi se ne da puno šminkati, stavim tekuću podlogu, popunim obrve, stavim malo rumenila i highlightera te ovaj ruž na usne i to je to. Također definitivno jedan od favorita godine (da, toliko ga volim).

Za kraj - kratka preparativna lista želja. Već dugo vremena želim isprobati Dr. Stribor kozmetiku o kojoj sam čula sam najbolje, a nedavno sam imala priliku isprobati par kapi Ag-Au/Cp seruma sa čak tri vrste hijaluronske kiseline koji mi se učinio kao hidra-bomba za kožu pa ga planiram zgrabiti na nekoj akciji tek krajem ljeta i početkom jeseni, kad opet zahladi. Za proljeće i ljeto, isprobati ću Green People Hydrating Firming Serum koji sadrži ekstrakt morskih algi, prah aloe vere ekstrakt korijena slijeza te neke egzotične sastojke na koje nisam nigdje naletila poput ekstrakata suhe ruže (Helichrysum stoechas), tare (Caesalpinia spinosa), juke (Yucca schidigera) i prah irske mahovine (Chondrus crispus). Bit će odličan u kombinaciji sa Miyu AquaC sprejem kao bazom, te uz par kapi ulje ploda divlje ruže u koje sam se već dovoljno zaljubila - najbolji omjer cijene i količine ću pronaći u Kemigu, među Oleo Theraphy uljima (100 ml, 125 kn). Informacija plus: Kemig ponedjeljkom nudi 10% popusta na sva biljna ulja. :) Khadi kozmetika je jedan od brendova za koje nisam čula do nedavno, a za oko mi je zapelo njihovo revitalizirajuće ulje za kosu napravljeno od biljaka koje se često koriste u ayurvedi poput sezama, ružmarina, bhringaraja i brahmia. Barefoor SOS krema je kod mene dobila čistu peticu, pa ju svakako kupujem tijekom neke akcije na Naturisimu a zimi će mi itekako biti korisna, posebice kad vlasište opet poludi i počne se ljuskati.


:skuplja prste po podu; :')

11 komentara:

  1. Joooooj, moram da te priupitam za savet!
    Naime, i ja koristim ulje divlje ruže, ali nisam sigurna kako da ga pravilno apliciram, a da mi ne zapuši pore koje su tome sklone. Dosad sam ga mešala sa nosećim uljima suncokreta i lešnika, ali se pitam može li se mazati samo i nerazblaženo... Kako ga ti koristiš?
    Primi puno pozdrava od jedne Smiljane koja voli da te čita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bok Smiljana, hvala ti puno što me ćitaš. <3
      Ja ga koristim samostalno, dakle nerazblaženo - par kapi za cijelo lice i onda jednu kap rasporedim oko očiju i na suhe obraze jer imam mješovitu kožu sa suhim obrazima kojima treba više hidratacije od masne T-zone.
      Inače se ulja savjetuju u kombinaciji, tako da ga možeš slobodno koristiti u kombinaciji ta dva laganija nekomedogena ulja koja ne začepljuju pore.
      Ja sam ti osjetljiva na teška ulja na način da su mi ili pretešla pa se ne upiju do kraja na licu i previše maste lice (npr argan i konoplja( - zato su ona odlična za njegu suhe i zrele kože ili mi izazovu nekakvu reakciju poput milija ispod očiju koje je izazvalo izrazito komedogeno ulje pšeničnih klica.
      Ovo ulje mi do sad nije u ovom kraćem periodu testiranja izazvalo ikakve probleme tako da bih za sebe sad mogla reći da je idealno za primjenu saostalno. Isprobaj ga na manjem dijelu lica tipa bradi ili čelu nanositi par dana samo a na ostatku lica u kombinaciji s uljima pa vidi reakciju. Metoda eliminacije je najpouzdanija po pitanju kozmetike pa ako ti bude ok u oba slučaja, možeš ga koristiti na sve načine. ;)

      Delete
    2. Savjet plus: za lakše razmazivanje i upijanje ulja najbolje ih je nanositi na vlažno lice nakon umivanja/čišćenja ili nakon aplikacije tonika/spreja za lice. Samo pazi da ne sadrži alkohol, parfeme i neke iritanse poput jačih eteričnih ulja koja bi mogla izazvati crvenilo, peckanje i sl. (Kod mene je to ledavno bio veći udio ulja ružmarina u Biobaza fluidu, a ja nemam reaktivnu tj.osjetljivu kožu.:/)

      Delete
  2. odličan new in, stvarno se napunila zalihe :)

    privlači me jako ovaj Salt of the Earth dezić, ja inače moram koristiti antiperspirante jer se inače osjeti znoj nakon par sati ... isprobala sam svašta ali ništa mi ne funkcionira na duže periode. dobar mi je jedino bio Balea sensitive u spreju, ali isto za kratka razdoblja.

    Barefoot krema isto zvuči zanimljivo, pogotovo ovo što si napisala za vlasište, moje me ne voli ovu zimu pa sam razmišljala o kvalitetnoj kremi za hidrataciju i njegu.

    BeautyUK imam, i to baš ovu nijansu i Shake your Plum, i odlične su, stvarno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I malo previše, više ne znam što kako koristiti i kombinirati jer mi je jučer nakon ovog posta došlo par zakašnjelih paketa, muko moja. Malo sam pretjerala, ali ajde sad barem do ljeta imam zalihe svega. Salt Of The Earth je fenomenalan, evo danas sam ga zaboravila staviti i već se znojim i smrduckam sa CD dezićem ko luda. :( Dođe mi da se stuširam opet samo da ga mogu staviti, ali niti je praktično niti ekologično.
      Meni je s vlasištem najgori problem - pokrivala za glavu. Očito se vlasištu prekine dotok kisika kad stavim kapu pa poludi instatno, a ni centralno grijanje ne pomaže. Danas sam ga opet upalila jer je hladno i kišno vani, već vidim neke flekice po tjemenu, nadam se da neće opet poluditi kao početkom zime.
      Ma ovi BeautyUk su mi najbolji do sad, sviđa mi se što su jeftini, dostupni i imaju veganski sastav. Definitivno dva palca gore od mene.

      Delete
    2. pa dobro, bar ćeš uštediti do ljeta jer svega imaš :) pa onda opet veliki new in ^^

      i probala si namazati glavu tom Barefoot kremom? kako ju koristiš, u debelom sloju pa pustiš ili u tankom pa umasiraš? ja sam pokušala raznim uljima popraviti stanje, i bude bolje, ali kad je bilo ono hladno morala sam svaki put prije pranja staviti ulje da održavam kolko-tolko okej stanje..

      Delete
    3. Jesam jednom neku večer prije spavanja, u tanjem sloju i onda sam umasirala. Ujutro sam zaboravila provjeriti stanje ali nisam osjetila nikavu iritaciju ili svrbež tijekom dana, tako da nije odmogao. Morat ću naručiti full size da ga testiram opet, no kako dolazi ljeto mogla bi mi se seboreja opet okinuti jer reagira na morsku sol. :/ Inače mi uvijek poludi ljeti i početkom zime (negdje krajem studenog).

      Delete
  3. uuuu odličan post! Koristim ovaj alverde posvijetljivac mjesecima i obozavam ga! Vec imam back up :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opa, nisam jedina koja ga je otkrila i obožava :D Meni je genijalan jer mi posvjetljuje najdraži t. puder (e.l.f. Flawless Finish Foundation, imam nijansu Sand koja mi je točno za jedan broj pretamna) a ne mijenja mu svojstva <3 I jelda da je ambalaža/pakiranje odlično, posebice onaj mali tanki vrh s kojim možeš taman dozirati?

      Delete
  4. Super post, kod tebe saznam uvijek nešto novo pogotovo kad su proizvodi na prirodnoj bazi u pitanju. Kod mene slična lista želja, posebice me interesira ovaj Greennpeople serum jer sam probala nekoliko testera i moja mušićava i skroz čudna koza je super reagirala na njega, lice hidratizirano a bez otežavanja i masnog sjaja. Po meni vrijedan pažnje svakako

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opa, onda se dodatno veselim kupnji! Sastojci su mu dojmljivi, a ja nemam zahtjevnu kožu pa će valjda i meni pasati. Hvala na dojmovima :)

      Delete

 

Newsletter pretplata