"Green" shopping #1

Nedavno sam prvi put zakoračila u dućan Green u Maksimirskoj 116, koji se nalazi samo dvije stanice ili maksimalno 15-ak minuta hoda od mog fakuleta na kojem visim svaki dan (ponekad i vikendima ukoliko imamo vježbe/crtanja pred predaje projekta). Do sad ga nisam zapazila, a možda je u pitanju bila kriva prosudba - naime, odmah pokraj Green-a nalazi se dobro poznati Garden, pa sam mislila da je samo njegov produženi dio. No kad sam malo bolje pogledala, skužila sam da je riječ o posebnom dućanu, pa sam (uvijek u potrazi za "zelenim" dućanima u Zagrebu) ušla, oduševila se ponudom i odmah napravila popis želja. Evo što sam nakon svega toga kupila:


S lijeva na desno: Almawin Bio deterdžent u prahu (mini pakiranje), Almawin mini tekući deterdžent za fino i šareno rublje, Mayorice veganska majoneza od riže, Veto Patifu delikates tofu namaz/pašteta, Tropicai King Coconut Water (kokosov napitak s dunjom, Govinda sirove sušene alfalafa klice, te Khadi ulja - Anti-age (nije prikazano na fotki), Rose, Pink Lotus i Viola.


Neki od ovih proizvoda su bili na akciji, a kako je taj dan sve bilo na 10% popusta jer je Green slavio rođendan, odlučila sam ih isprobati. Almawin deterdžentima sam jako zadovoljna, posebice tekućim jer odlično čisti blago i srednje zaprljanu odjeću, daje joj mrvicu mirisa ali to nije ni približno onaj klasični miris koncencionalnih prašaka za rublje već blagi, cvjetni. Tekući ću svakako kupiti u velikom pakiranju (750 ml - još uvijek na akciji za 45 kn, inače 56 kn).
Majoneza od riže ima nešto rjeđu teksturu od klasične, neveganske paštete. Cijena na akciji joj je bila 17ak kn, pa sam ju htjela isprobati iako mi je do sad najbolja i nezamijenjiva Omegolova veganska majoneza. Ova me nije oduševila a puna cijena joj je visokih 35 kn.
Veto Patifu "pašteta" je MRAK! Druga najbolja koju sam probala u životu (uz Alnaturinu Krauter/biljnu koja je užasno skupa  - 17 kn), a cijena joj je samo 11.50 kn za 100 grama).


Tropicai King Coconut kokosova voda s okusom dinje je ok, no osobno preferiram okus čiste kokosove vode. Ovaj proizvod nije bio na sniženju no kupila sam ga zbog znatiželje, žeđi i atraktivnog pakiranja kojeg sam kasnije prenamijenila u bočicu za svakodnevno nošenje čaja i vode po gradu (pošto uvijek muku mučim s dehidriranošću i nastojim unjeti dovoljno vode tijekom dana). 
Govina sušene alfalfa klice nisu ni priblično sočne i ukusne kao svježe klice (moj favorit su Klice Solina), no pošto rijetko odlazim na Dolac gdje mogu kupiti svježe, ovo će poslužiti za neki međuperiod, kad napokon natjeram dupe na odlazak na Dolac jednom tjednom što neće valjda biti teško zbog sve ljepšeg vremena. Inače sam planirala kupiti morske alge za salatu no kako su ih rasprodali, kupih sušene klice za salatu (u zadnje vrijeme jedem mikseve raznih zelenjava no najdraži mi je matovilac). 
Khadi ulja su posebna priča. Zaljubila sam se do neba u cijeli brend koji osim ulja za lice, tijelo, kosu ili sve u ponudi ima prirodne boje za kosu, maske za lice, šampone, gelove za tuširanje i još neke proizvode. Cijene su prihvatljive a ova ulja konkretno možete kupiti u mini varijanti (10 ml) za 17 kn, većoj bočici (100 ml) za 80ak kn i super velikoj (200 ml) za 115ak kn. Ulja su napravljena po ayurvedskim principima, u većini su lagana bazna ulja poput sezamovog, rižinog i bademovog te ekstrakti i eterična ulja biljaka poput aswagandhe, amle, pačulija, ruže. sandalovine, grozdaste šparoge, brahmia, neema, mrkve, bhringraja, kurkume i broooojnih drugih. Tri pridjeva koja ih najkraće i najbolje opisuju: mirisno, luksuzno i njegujuće. Koristim ih od glave do pete i ne znam jesu li bolje za kosu, tijelo ili lice. Pošto ih još testiram, pokušavam odgonetnuti koji od njih je najbolji za moju kožu lica, kožu tijela i kosu te sastavljam novi popis za kupovinu, napraviti ću uskoro detaljnu recenziju o njima jer zaslužuju posebni post na blogu. 

Green možete pratiti na njihovoj službenoj stranici gdje pod opcijom "Shop" možete pronaći većinu njihovih proizvoda sa cijenama (nažalost, nedostaje im popis sastojaka i prikaz (ne)dostupnosti u dućanu) i saznati koji proizvodi su na akciji te na Facebook-u. Pošto su mi jako blizu faksa, imaju odličnu ponudu (meni) novih brendova i proizvoda (posebice klope, njam!) i cijene su odlične, tamo se svakako opet vraćam.

Za sve koji žive u širem centru i na istoku Zagreba, a vole organsku, ekološku i vegansku hranu, kozmetiku i proizvode za čišćenje svakako toplo preporučujem posjet Green-u. Gospođa koja tamo radi je jako simpatična, susretljiva i informirana.

Svi proizvodi su plaćeni mojim novcem. ;)

2 komentara:

  1. Svakako preporučam Greencajg na Kvatriću puno povoljnije cijene od Greena i bio & bio ima i web http://greencajg.hr/, te http://www.tvornicazdravehrane.com/ isto jako povoljno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na preporukama, pogledati ću svakako :)

      Delete

 

Newsletter pretplata