Too Face Natural Matte paleta sjenila


Sretna vam Nova godina! 
Prvi post u ovoj godini, koji upravo čitate, je recenzija jednog od mojih najdražih proizvoda iz 2015. Ovu paletu sam kupila u Sephori u Pragu, tijekom debelo zasluženog putovanja po središnjoj Europi sa mamom a osim ove palete kupila sam još nekoliko sitnica koje ste već vidjeli na blogu (među njima Sephorin "Travalo" i Tangle Teezer Compact Style koji mi je ipak pokazao da je Original puno puno draži zbog svoje veličine i praktičnosti). 
Natural Matte paleta nije bila na mom popisu za kupnju, već Matte Eye paleta no pošto ju nisam mogla pronaći niti u jednoj Sephori po Europi, a bome ni na webu pretpostavila sam da je izbačena iz prodaje. 
Ova paleta sadrži 9 nijansi sjenila i sve su 100% mat. Uz to su beskrajno baršunaste i odlično se blendaju na kapcima. Zanimljivo je kako skoro sve nijanse dobro "surađuju" jedna s drugom pa sam nerijetko znala kombinirati po 4-5 nijansi na očima no uglavnom sam se držala tematskih kombinacija - Day (neutralne taupe/smeđe), Classic (mauve/hladno ružičaste) i Fashion (boje bijele kave i cimeta). Na mojim plavim očima najbolje pristaje zadnja kombinacija nijansi - Fashion no najčešće korištena nijansa je svakako Cashmere Bunny (prvi red, sredina) jer je odlična za pregib kapka u bilo kojoj kombinaciji.


Sjenila koristim najčešće u kombinaciji sa metallic ili shimmer sjenilom preko cijelog gornjeg kapka, dok na pregib oka, ispod obrva i unutarnji rub kapaka nanosim sjenila iz mat palete. Pakiranje je promijenjeno iz nekadašnjeg kartonskog materijala u limeni a izbačena je i ladica sa nepotrebnim aplikatorima s donje strane što sve skupa čini paletu praktičnijom za rukovanje i izdržljivijom. U kutiji ćete pronaći i knjižicu sa prijedlozima kombinacija nijansi i kako ih nanositi što je svakako plus i nešto što sam već navikla dobiti sa TF paletama.



Baciti ću se sad na najzanimljiviji dio: swatchevi i fotke sjenila na očima. Na donjim fotkama vidite sjenila nanesena u grupama po redu: prva fotka - Day, druga - Classic, treća - Fashion. Pigmentacija bi definitivno mogla biti maaalo bolja (swatchevi su naneseni u dva tanka sloja) ali formulacija je nepobjediva. Već sam napisala da su sjenila jako mekana i super se nanose te blendaju. Doduše, ne truse se kao luda i nisu niti malo kredasta (da, gledam u vas, Sleek mat sjenila) što smatram dobitnom kombinacijom.



Heaven ispod obrva i na unutarnjem kutu kapaka, Strapless preko cijelog gornjeg kapka, Risque i Sexspresso na vanjskom rubu gornjeg kapka.


Chocolate Cookie na pregibu oka, u kombinaciji sa Meow Cosmetics Miw mineralnim sjenilom i užasnim tušem. :D


Honey Butter preko cijelog gornjeg kapka i Sexspresso na pregibu, u kombinaciji sa Honeypot sjenilom iz TF Natural Eyes palete preko cijelog donjeg kapka i na unutarnjem kutu oka.


Ako su vam ove nijanse iz mat palete izgledale poznato, vjerojatno ste se već upoznali sa starijom TF paletom - Natural Eyes. Ideja je očito bila da se originalne nijanse pretvore u mat verzije i napravi nova paleta. Originalno? Defitnivno ne, ali uzimajući u obzir: kvalitetu, nosivost, mogućnost kombiniranja, postojanost i pigmentiranost (kod originalne Natural palete nešto više nego kod mat palete), rekla bih da je ovo bila čisto ok odluka. Da, možda nemam ogromnu kolekciju od +100 nijansi sjenila ali sa samo ove dvije palete imam pristojan broj kombinacija neutralnih nijansi nosivih u SVIM prilikama, pritom ne gubeći na kvaliteti i ne smisleći se pretjerano što kombinirati sa čim.

Nadalje, cijena ove palete nije mala. Platila sam ju 320 kn u Sephori u Palladium shopping centru u Pragu, iako na njihovoj službenoj stranici piše 36$ što je cca 250 kn (!). Izbor je solidan, jedino sam im zamjerila skoro nikakvu ponudu TF bronzera a testeri su svi redom užasni (pogotovo na štandovima poput NARS-a). Smatram li da je paleta vrijedna +300 kn? Ako tražite skoro savršenu mat paletu neutralnih nijansi sa dobrom kvalitetom i nije vam problem iskešati teško stečeni džeparac ili plaću na nešto luksuznije, rekla bih vam - samo naprijed. Ja ne žalim niti malo što sam investirala u nju, iako bih voljela da je cijena ista kao i u SAD-u. Ako imate mogućnost kupiti ju preko sephora.com stranice ili direktno iz SAD-a, napravite to jer ćete uštedjeti barem 50-ak kuna.

Sastojci:


Too Faced je cruelty-free brend. Ako patite od celijakije, paleta NE sadrži gluten, no ako ste vegan i ne koristite proizvode sa životinjskim sastojcima, onda ju preskočite jer sadrži karmin (ja sam to tek shvatila kad sam došla u HR i shvatila da sam kupila krivu paletu pošto je Matte Eyes (stara) bila veganska, dok ova nije -.-). Svi TF veganski proizvodi su naznačeni na njihovoj stranici u opisu pojedinačnih proizvoda.

0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata