Empties #16

Od zadnjeg "Empties" posta prošlo je skoro pola godine, pa je red da vam natipkam brzinske recenzije svojih nedavno potrošenih proizvoda. Nažalost, nisam ih sve sačuvala ali proizvodi prikazani u postu predstavljaju moje najbitnije i najdraže proizvode koje stalno koristim.


Acure Organics Ultra-Hydrating Body Lotion - losion za tijelo koji mi je proslijedila prijateljica krajem ljeta i kojeg sam potrošila u roku od par tjedana. Iako opis na ambalaži tvrdi da losion nema mirisa, svejedno se osjeti "onaj" miris koji nije baš naugodniji. Volim proizvode bez mirisa, ali ovaj me toliko i nije oduševio. Svidjela mi se brzina upijanja, njega i trajanje osjećaja njege na koži. Voljela bih isprobati neki drugi Acure Organics proizvod, no nije mi na listi prioriteta. Kupiti ili ne? Ako kupujete često na iHerb-u i tražite bezmirisni losion koji će dobro njegovarti kožu tijela tijekom ljetnih mjesec, slobodno mu dajte šansu. Edit: promijenjena mu je ambalaža no i dalje je dostupan na iHerb-u.

Sapunoteka Losion za tijelo s uljima badema i shea maslacem - moj apsolutno najdraži losion za tijelo, posebice tijekom zime. Miriše predivno na vaniliju, odlično njeguje, pakiranje je odlično, sastav još bolji i kupnjom ovog proizvoda pomažete domaćem proizvođaču. Kada bih morala napraviti poklon-paket kozmetičkih proizvoda iz Hrvatske, definitivno bih ubacila ovaj losion u kutiju. Kupiti ili ne? Iako cijena od 50 kn nije ultra povoljna, definitivno ću opet izdvojiti taj iznos za ovaj losion kada potrošim ostale sa liste čekanja. Dva palca gore!

Alba Botanica Hawaiian Sunscreen SPF 45 (losion) - ugodan tropski miris (uglavnom na ananas), dobro njeguje kožu, upija se nešto sporije no zato dobro štiti kožu od isušivanja tijekom sunčanja i kupanja, no nije vodootporan. Stavljala sam ga na lice i nije uzrokovao ikakve probleme, no koristila sam ga uglavnom za tijelo. Kupiti ili ne? Ne jer nije lako dostupan (samo na iHerb i vitacost stranicama) i pošto sam u potpunosti prešla na Kiss My Face proizvode, ovaj ću ubuduće izbjegavati. Nije loš proizvod, no KMF mi više odgovaraju formulom.

Kiss My Face Face Factor SPF30 krema za lice i vrat - odlična, u biti - vrhunska krema za lice sa zaštitnim faktorom. Bila sam joj dugo vremena vjerna dok nisam pronašla Sensitive verziju ove kreme od istog brenda sa istim faktorom zaštite, no u skoro duplo većem pakiranju za istu cijenu. Plus, Sensitive verzija mi ne smeta osjetljivim očima. Kupiti ili ne? Definitivno vam preporučujem, a pogotovo Sensitive verziju. Cijena, sastojci, miris i formula su genijalni.

Heritage Products Rosewater & Glycerin - ovo je jedan od top 3 proizvoda koje koristim u kombinaciji sa uljnim mješavinama za lice, a do sad sam ga kupila 5-6 puta. Služi svrsi, osvježavajuć je i ugodno miriši, a niska cijena na iHerb-u je dodatni plus. Kupiti ili ne? Svakako ću ga opet kupiti jer mi uvijek treba ružina vodica pošto kožu svakodnevno njegujem s uljima a ljeti će dobro doći kao trenutno osvježenje tijekom vrućina. (Koje btw jedva čekam jer mi je dosta ove zime i 30 kila robe na sebi.)


Usudila sam se isprobati i Freeman maskice za lice iako sam bila skeptična zbog relativno bezveznog sastava. Dead Sea Minerals Anti-Stress Mask (plava) je svakako bolja od Facial Hydration Mask sa goji bobicama (narančaste) jer blago čisti zakrčene pore i osvježava lice no efekt ne traje duže od jednog dana. Narančasta nije učinila ništa za moje lice jer se upila odmah nakon aplikacije i onda mi je lice nakon ispiranja vodom bilo jednako suho. Da ju nisam morala isprati, lice bi mi bilo mekano i nahranjeno, no ovako sam samo isprala 12ak kuna. Kupiti ili ne? Definitivno ne, nisu me niti malo dojmile a ubuduće ću se držati maska za lice iz kućne radinosti (čaj od šipka i hibiskusa, aktivirani ugljen ili zelena glina. Za hidrataciju još uvijek tražim prirodno rješenje no mislim da ću morati isprobati neki organski proizvod sa hijaluronskom kiselinom.)


Što se tiče dekorative, zadnjih 5 mjeseci sam slistila cca 5 tubica Eveline Big Volume Lash Natural Bio Formula maskare. Ovo mi je najbolja maskara ikad - samo nju koristim pošto mi ne iritira osjetljive oči, daje dobru definiciju i razdvajanje, pristojan volumen i ne gruda/mrlja/preslikava se. Kupujem dok ju god proizvode. Wet n Wild Mega Last tekući tuš u crnoj varijanti je moj najdraži tekući tuš i jedini kojem sam vjerna. Povoljna cijena od samo 22 kn ga čini HG proizvodom i njega ću kupovati dok ga god proizvode. China Glaze Ruby Pumps je jedan od najpoznatiji lakova u beauty svijetu a omiljen je iz očitih razloga - efekta na noktima, brzog sušenja, dobre postojanosti i razumne cijene. Nova bočica je već u pogonu, a opet ću ga kupiti jer zaslužuje posebno mjesto u mojoj kolekciji. I na kraju, jedan HE proizvod koji me uopće nije oduševio kao strane blogerice - Hourglass Opaque Rouge Liquid Lipstick u nijansi Icon (putno pakiranje od 0,88 ml koji sam ugrabila na mojekrpice.hr oglasniku). Kupila sam ga prije putovanja u središnju Europu gdje sam se nadala pronaći Hourglass proizvode u Sephorama. Doduše, nisam pronašla Hourglass brend nigdje a ovaj me ruž razočarao jer sam očekivala bogatu formulu koja nudi potpuno prekrivanje i ugodan osjećaj na usnama. Nije baš toliko jako pigmentiran, srednje je postojan a na usnama ostavlja JAKO ljepljiv osjećaj (čak i par sati nakon aplikacije). Aplikator je jako fleksibilan u bazi pa možete s njim lako fulati a pošto se radi o tamnoj boji vina izrazito hladnog podtona, to može izgledati grozno. Kupiti ili ne? Vjerujem da Hourglass ima bolje proizvode, pa ako želite isprobati nešto od tog brenda radije investirajte u proizvode za lice. Ovaj očito neću kupiti u bilo kojoj varijanti.

2 komentara:

  1. Sada me jako zanima ova Eveline maskara, koja joj je cijena? Jesi li možda isprobala Essence Lah Princess maskaru da ju možda usporediš s njom? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cijena joj je 29 kn maksimalno, ima ju samo u Kozmo drogerijama (ne mogu se sjetiti točne cijene iz nekog razloga, ugl klasična cijena drogerijske maskare, dakle 20ak i sitno kuna). Nisam isprobala Essence Lash Princess jer mi se nije svidjela četkica naklon guglanja a ovoj sam toliko tvrdokorno vjerna pa ostale niti ne isprobavam. :)

      Delete

 

Newsletter pretplata