Bi Good Anti-Age serum za lice

Nakon prethodne najave kroz nekoliko zadnjih postova vezanih za moju rutinu njege kože lica i preparativne favorite, donosim vam podrobnu recenziju Bi Good Anti-Age Seruma. Ovaj proizvod je jako malen (stane u bilo koji džep ili kozmetičku torbicu), povoljan je, lako dobavljiv (drže ga samo Bipa drogerije) i djeluje točno onako kako obećava. Pa krenimo redom...


Pakiranje bočice je plastično i lagano, sa zaštitnim nadčepom koji dobro sprečava slučajno stiskanje ili proljevanje, sama ambalaža je kvalitetna unatoč maloj težini, a kutijica je napravljena od recikliranog materijala sa svim nužnim informacijama. Neke od njih su: certificirana prirodna kozmetika (tu su se malo zeznuli kao i većina "prirodnih" drogerijskih brendova jer je riječ o ORGANSKOM proizvodu - sintezi prirodnih i sintetičkih sastojaka od kojih su prirodni dobiveni organskim uzgojem), smišljeno i napravljeno u Austriji, karton napravljen od 100% recikliranog materijala i jasno istaknuta iznaka "vegan" na prednjem dijelu kutijice.

Tekstura je vodenasta i jako lako razmaziva, boja je svijetlo žuta i ne oksidira lako posebice ako se drži na suhom hladnom mjestu u kutijici (savjet: ako patite od jutarnje napuhanosti lica poput mene, držite bočicu ovog seruma u frižideru i nanosite ujutro nakon škiljenja u fridž dok tražite onaj karton sojinog mlijeka. ;) ) Ako ste ikad isprobali John Masters Organics Vitamin C serum, znati ćete o kakvoj točno teksturi i boji pričam.

Serum je namijenjen suhoj i zreloj koži koja ujedno zahtjeva lifting efekt, a ujedno hrani kožu vrijednim sastojcima među kojima su: jabučni sok, ulje sjemenki grožđa, ekstrakt crnog ribizla i hijaluronska kiselina. Kako bih vam bolje objasnila sastojke i njihovu namjenu, analizirati ću sastojak po sastojak: voda (medij/baza), jabučni sok (koristan za ublažavanje crvenila, svrbeža, ispucale kože i bora), biljni glicerin - za hidrataciju (dobra i česta baza u organskim proizvodima), ulje sj. grožđa (izvrsno ulje za njegu svih tipova kože posebice masnu i problematičnu zbog brzog upijanja, nekomedogenosti i iznimno glatke teksture), ekstrakt crnog ribiza (antioksidativno djelovanje - posebice pogodno za zrelu kožu oštečenu suncem, "označene" mrljama, pjegama i ožiljcima, a zbog protuupalnog i antibakterijskog djelovanja pogodan je za prevenciju psorijaze, ekcema i atopičnog dermatitisa), galactoarabinan (biljni kolagen), betaine (anti alergen - 50% otopine betaine-a u vodi je manje iritanta nego čista voda za kožu, o nekim studijama (!)), zaslužan za zaglađivanje kože i prevenciju bora), zatim sigurni emulgator Polyglycerly-4 Caprate (umjesto opasnijih PEG varijanti, povezuje uljnu i vodenu fazu, dobar izbor), Sodium Levulinate - konzervans niske toksičnosti, sprečava rast bakterija što je logično jer je voda prvi sastav na listu) - ovi su prvi vrhu svi, isto kao i Sodium Anisate (kasnije i citrična kiselina pri kraju), zatim hijaluronska kiselina (na sredini liste kao i kod Balea Aqua). Pri kraju isoquercetin kao antioksidans, čest u kombinaciji sa vit C za pojačavanje njegove potencije, u ovom slučaju očito pojačava ekstrakt crnog ribiza. Parfem u sastavu ali je pri kraju i iz prirodnih et.ulja što odobravam. 


Sastav je kao stvoren za laganu njegu i hidrataciju svih tipova kože posebice umorne, zrele, naborane i blago dehirirane kože. Na ambalaži piše da je namjenjen za suhu kožu no smatram da nije dovoljno hidratantan sam po sebi. Ja imam mješovitu kožu (masna T-zona i suhi obrazi, okoloočno područje i vrat) i prelagan mi je pa količinu koju izbace dvije pune pumpice miješam sa 4-5 kapi ulja sjemenki kupine (Prunus Natura, 60ak kn za 30 ml - odlično komplementira ovaj serum zbog visokog udjela C vitamina i antioksidativnog djelovanja). Kada bih sama osmišljavala serum, odabrala bih skoro identične sastojke ali bih svakako nadodala i veću količinu ulja sjemenki kupine (hladno prešanog, naravno).

Sad sam na drugoj bočici i svakako ću ga kupovati dalje. Ne hidrira dovoljno sam po sebi (zato ga miješam sa uljem) iako sam na početku mislila da će ovo biti odlična veganska zamjena za Balein Aqua Serum (hidrira za trećin slabije od njega). Sada mi je tijekom hladnijim mjeseci savršen u kombinaciji sa uljem i ispod SPF kreme tijekom dana. Ljeti će mi vjerojatno biti sam po sebi dovoljan ispod SPF kreme (još uvijek sam vjerna genijalnoj Kiss My Face Sensitive Side SPF 30 kremi). Daje odličan lifting efekt (lagano zateže kožu i daje joj lijepi sjaj), pa bih ga svakako preporučila zrelijim tipovima koje ne muči jača dehiracija i koji traže blagu prevenciju hiperpigmentacijskih pjega, bora i drugih površinskih oštečenja kože. Ukoliko patite od akni, smatram da je sastav dovoljno siguran a odgovarati će vam također ako od proizvoda ne tražite puno hidratacije (dakle, mlađe osobe sa problematičnom i masnom kožom). Analiza sastojaka na COSDNA.com stranici potvrđuje moje odobravanje.

Cijena proizvoda je 29 kn, a možete ga pronaći u bilo kojoj Bipa drogeriji diljem Hrvatske (i šire). Nadam se da ste uživali čitajući recenziju, a svakako javite svoje dojmove ukoliko ste ga isprobali da ga mogu slobodno preporučiti dalje. ;)

5 komentara:

  1. Cijenu su povisili na 35 kn, ali ja sam ga ulovila dok je bilo -30% na njegu lica pa sam dobro prošla :) I sad je u fazi testiranja.. zadovoljna sam iako ga lice instantno upije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da? Nisam znala ali hvala na javljanju. :) Sad sam skroz zaboravila da sam ja svoju zadnju bočicu kupila isto kad je bilo sniženje za njegu lica. Svejedno je ok cijena za nešto pristojnog sastava i djelovanja. :)

      Delete
  2. Meni je odlican, koristim ga svaki dan al definitivno ne hidratizira dovljno da bih ga nosila samog

    ReplyDelete
    Replies
    1. A i meni nažalost, zato ga miješam sa uljem sjemenki kupine, a taj sam savjet pokupila od jedne cure na forumu (mislim da je ona napisala da ima masnu kožu pa ga miješa sa jojobom, ali kako je moja dosta suha tijekom zime, ovo mi je idealna kombinacija).

      Delete
  3. I ja imam masnu kozu i za vecernju njegu ga mijesam sa jojobinim uljem, a ujutro ga nanosim ispod hidratantne kreme i odusevljena sam. Unatoc cijeni od 34,90 kn za mene je jeftin i djelotvorniji nego Balein serum.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata