Favoriti 2015. godine

Ne mogu vjerovati, ali 2016. godina je na pragu i iza sebe ostavljamo 2015. godinu. Ne znam kakva je vama bila (nadam se dobra ili još bolje - odlična), ali meni je bila užasna; puna promjena, prilagodba, lošeg zdravlja, kompromisa i učenja. No bilo pa prošlo, a sad je na redu okupiti najbolju ekipu 2015. godine. Za veliku većinu proizvoda sam već napravila recenzije (kratke, no konkretne) jer su neke od njih bile poprilično tražene pa ako ih pronađete u ovom postu, znate da su se pokazali vrhunskima. Krenimo redom sa nasumičnim proizvodima za njegu kose, tijela i zubiju:


Sapunoteka losion za tijelo sa njegujućim uljem badema i shea maslacem - nijedna mazalica za tijelo mi se do sad nije pokazala ovako učinkovita, ekspresna i jednostavna. Za cijenu od 50 kn dobijete 175 ml proizvoda što bi sa skoro svakodnevnim mazanjem trebalo trajati barem mjesec dana. Jeftin svakako nije, ali vrijedi svake lipe. Gust je no odlično se razmazuje (skoro kao voda), instantno se upija i miriše nedoljivo na vaniliju. Ta jestiva gurmanska nota savršeno paše uz ove hladne dane, a koža mi je nahranjena i mirisna do sljedećeg tuširanja. Također sam primjetila da mi sprečava urasle dlake na nogama što neupitno pripisujem shea maslacu. Sapunoteka je nedavno otvorila webshop (dobro su se sjetili nakon toliko godina...) pa ako tražite nešto za isprobati, svakako probajte neki od njihovih losiona. P.S. Sapune sam prije koristila skoro religiozno ali se većina pokazala isušujućima na duže staze (osim Pivskog sa glicerinom) a od ostalih proizvoda jedva čekam isprobati kremu za ruke sa konopljinim uljem i shea maslacem.

Himalaya Sparkly White pasta za zube - ovu sam genijalnu stvarčicu dobila od M. sa Brlog bloga i nisam ju koristila do nedavno, nakon fijaska sa Biobazinom pastom za zube sa ugljenom i sladićem (za potonju sam vam još dužna recenziju nakon početne ekstaze, ali za sad ću vam samo reci da solidno čisti zube ali ne skida naslage i ne "ubija" loš jutarnji dah). Ova Himalaya pasta radi sve što očekujem od paste za zube: izbjeljuje, popravlja jutarnji zadah i odlično čisti zube (skroz do osjećaja škripavosti). Pošto sam ju dobila na poklon, ne znam točnu cijenu no mislim da ove Himalayke koštaju negdje između 20-25 kn, barem u Mulleru gdjer sam ih do sad viđala. Ostale paste ću potrošiti jer ih imam već nekoliko otvorenih, da se ne bace, no za stalno se definitivno vraćam Himalaya Sparkly White pasti. Čak nemam ni poriv da isprobam druge varijante jer mi je ova fenomenalna a duplo je jeftinija od mog starog favorita Dr. Organic paste za zube sa čajevcem.

Biobaza Body&Hair 3u1 sa koprivom i metvicom - najbolji tj. najučinkovitiji šampon za moje masno i problematično vlasište iz domaćih drogerija sa odličnim omjerom količine proizvoda (400 ml) i cijenom (33 kn). Ovdje ne bih previše filozofirala, samo bih napomenula kako me Biobaza definitivno oduševila sa svojim proizvodima ove godine, posebice sa Hydradiance linijom, uz iznimku paste za zube sa ugljenom i sladićem (ozbiljno, ako ste ju planirali kupiti radije uložite novce u jednu od Himalaya pasti za zube ako su vam dostupne).

DIY balzam za sve - ovo je jedan od mojih rijetkih ovogodišnjih DIY projekata za koji sam imala dovoljno vremena, volje i materijala. Prijatelj mi je iz Njemačke početkom godine dofurao pola kile shea maslaca i iskreno nisam imala pojma što bih mogla raditi sa te dvije ogromne gromade maslaca do prije 2 mjeseca (osim eventualno trljati se s njima vulgaris i zakenjati cijeli pod, krevet, zidove i sebe). Trošeći sate na Pinterestu, kako to inače volim raditi, pronašla sam recept za univerzalni balzam sa shea maslacem kao bazom. Svoju sam gromadicu maslaca od cca 100 grama otopila duplom metodom i dodala neliko jušnih žlica konopljina ulja za dodatnu hidrataciju te 10 kapi eteričnog ulja ylang ylanga za božanstveni cvjetni miris. Mješavinu sam odmah prelila u posudicu i ohladila na sobnoj temperaturi u roku od 12 sati. U konačnici sam dobila univerzalni balzam iznimne hidratacije i ugodna mirisa za: njegu kože ruku, zanoktica, lica - posebice okoloočnog područja, suhih vrhova kose, usnica, ispucalih laktova i peta, te vječito isušenu kožu ispod koljena i na listovima. Mogućnosti su brojne, a u sljedećim turama planiram u ovaj balzam umiješati i kokosovo ulje, ulje sjemenki grožđa te ulje sjemenki kupine.

Alverde Nutri-Care uljni serum za kosu sa bio uljima argana i badema - ovaj drogerijski dragulj me oduševio po pitanju zaglađivanja i njege suhih vrhova. Kosa mi nikad nije izgledala zdravije (što pripisujem i kompletnom prestanku farbanja), a ovaj serum je odgodio posjet u frizera za dobra 2 mjeseca. O njemu ste više čitali u zadnjem ROP postu, a ukoliko tražite nešto jeftino, dostupno i učinkovito za vrhove/kosu, dajte šansu ovom čudu u bočici od 50 ml koja će vam trajati jaaako dugo.


Slijede favoriti o kojima ste nedavno čitali u postu o mojoj svakodnevnoj rutini njege lica. Svi do zadnjeg su se pokazali učinkovitima i manje više su usmjereni prema ujednačavanju tona kože, laganoj hidrataciji i sprečavanju nastanka hipeprigmentacije. Svi su dostupni kod nas osim Kiss My Face kreme koju možete kupiti na www.iherb.com stranici, a najjeftiniji, najučinkovitiji i najprirodniji je čaj od šipka i hibiskusa bez kojeg bi svi ostali favoriti bili beskorisni jer uklanja odumirli površinski sloj stanica kože, omogućujući proizvodima za njegu lakše i brže upijanje i djelovanje. Detaljniju recenziju Bi Good seruma sam vam već obećala pa ju očekujte među prvim postovima u 2016. godini.


Sa dekorativnom sam ove godine, posebice zadnjih par mjeseci bila praktički škrta. Ujutro mi je nakon njege lica bilo bitno izgledati ujedačeno, zdravo i sjajno pa sam najviše eksperimentirala sa podlogama i highlighterima. Iako su mi se mnogi proizvodi svidjeli, u favorite su u tim kategorijama završili samo: e.l.f. Flawless Finish Foundation (planirala sam ju isprobati CIJELU vražju godinu i kad sam ju napokon dobila ostala sam pozitivno šokirana prekrasnim finišem i izgledom ove podloge na koži), te Phee's Makeup Tips Glow Highlight Powder (apsolutni HG za ultra visoki sjaj kože) i Essence Merry Berry higlighter (još jedan proizvod kojeg sam jedva čekala isprobati duže vrijeme i kad sam ga napokon zgrabila oduševio me suptilnim ali itekako nadogradivim sjajem koji na koži izgleda prirodno, kao čista suprotnost prvom higlighteru iz posta). Too Faced Natural Matte paletu sjenila sam kupila u rujnu u Sephori i dan danas me oduševljava baršunastom teksturom sjenila, lakoćom blendanja i odličnim rasponom nijansi koji bi vam ikad trebao. Da, recenzija se već kuha na štednjaku. ;) Od ostalih proizvoda za lice tu su Alverde zeleni korektor - genijalan za neutraliziranje crvenila + lako se nanosi, blenda i upija u kožu + ne mijenja finiš podloge preko ili njezin performans i Beauty UK Isla Rose rumenilo - turbo pigmentirano i postojano na obrazima za sitniš od 30ak kuna u Kozmo drogerijama. Titulu najdražeg tuša ponio je Wet n Wild Megalast u crnoj varijanti čija je jedina mana što se brzo troši. Alverde olovka za obrve u nijansi za plavuše savršeno paše mojim plavo-pepeljastim obrvama a zbog voskaste formule drži obrve na okupu što svakako nije slučaj sa praškastim proizvodima. Uz to ne zauzima puno prostora, praktična je i jeftina. Najdraži lak za nokte IKAD, a ne samo za ovu godinu - China Glaze Below Deck. Odlična formula, četkica i nijansa (siva sa zagasitim ljubičastim tonom, niti pretamna niti presvijetla i idealna za sve prigode od ludih tuluma do roditeljskih sastanaka). I za kraj - najbolja linija ruževa za usne (jer se nisam mogla odlučiti za samo jednu nijansu): Flormar Supermatte Lipstick. Ako imate priliku isprobati i kupiti ove ruževe - ne razmišljate puno. Em su pigmentirani, em su turbo ugodni na usnama em su trajni.


Sami kraj posta bih posvetila jednom nekozmetičkom turbo favoritu: Yogi Green Energy čaju. Ovaj čaj je toliko dobar da sam čak preobratila dečka (okorjelog kavopiju) na češće pijenje čajeva. Green Energy sadrži zeleni čaj, guaranu i kombuchu za antioksidativni i energični početak jutra (ako ste ikad konzumirali guranu, znate o čemu pričam), ima ukusnu aromu limunske trave koju obožavam, povoljno djeluje na probavu, hidrira organizam od ranog jutra i razbuđuje kao šaka u glavu. Do sad sam kupila 8 kutija i nikad ga neću prestati kupovati dokle god ga ima u prodaji. Jutro mi je apsolutno nezamislivo bez ovog čaja. Kutija sadrži 17 pojedinačnih filter vrećica a cijena mu je cca 25 kn. Kod nas ga možete kupiti u Muller i Bio&Bio dućanima, te možda u Garden-u (no nisam provjerila ovaj navod). Ukoliko vam ti dućani nisu dostupni a naručujete preko neta, iHerb ih prodaje po nešto višoj cijeni (iako mi je sastav malo čudan pošto ne nalazim kombuchu u njihovoj verziji).

Uživajte u ostatku ove godine koliko možete i unaprijed vam sretna nova (i nadam se bolja) 2016. godina! :)

8 komentara:

  1. Upravo dns ocekujem da mi stigne Sapunoteka narudžba, a medju proizvodima je i taj losion. Jedva cekam :)
    Biobaza sampon sam kupila jer si hvalila, no na mojoj masnoj kosi nije bilo napretka, ali do sad ga nije bilo niti s jednim samponom. Alverde ulje mi je mastilo vrhove koliko god malo stavila, no to pripisujem tome sto su sad vjerojatno u dobrom stanju.
    Ovaj caj definitivno kupujem, a moram isprobati i ovaj od hibiskusa na licu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam i ja taj problem sa šamponima, s svima mi se kosa uz vlasište (a bome i dalje) zamasti nakon jednog dana, s ovim izgura nekako do dan i pol. Barem nešto. :D

      Delete
  2. biobazin šampon i čaj od hibiskusa su <3 imam pitanje u vezi sparkly white, jel te ne smetaju sulfati u njoj? ja sam kupila biobazinu sa sladićem i meni je dobra, ne krvari mi zubno meso, mada ja to više pripisujem svom maničnom pranju zubi nego kalodontu. čini mi se da je biobazina pasta manje agresivna po sastojcima. još moram probati onu sensitive biobazinu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i ne, mrvicu isuši a i pjena mi se ne sviđa (izgledam kao da imam bjesnoću kad s njom perem zube), ali mi se sviđa efekt i nježna je prema zubnom meu poprilično. Biobazina je svakako manje agresivna, ali meni skoro ništa je djeluje. Zato sam odustala od nje. :(

      Delete
  3. Obožavam China Glaze lakove..od kada sam ih probala druge mi se više ni ne kupuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ih prije par godina manično kupovala, ali sad sam stala na 20ak komada, od čega CG čini trećinu kolekcije. Najbolji su mi njihovi crvendači po pitanju formule, pigmentiranosti i trajnosti. Najmanje sam uspjeha imala sa plavim i zelenim nijansama.

      Delete
  4. Wiiii so happy you included the tea too! :D xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. I had to, it was the discovery of the year! :D Thank you so much for making me try it with your review. :*

      Delete

 

Newsletter pretplata