Svakodnevna njega lica (vol. 3)

Zadnji post o mojoj svakodnevnoj njezi lica sam objavila prije skoro 3 godine (!), točnije u siječnju 2013. godine a kako sam napokon pronašla idealnu postavu proizvoda vrijeme je za novi post. Veliku većinu ovih proizvoda sam počela koristiti tek ove godine i o većini ste već imali priliku čitati na blogu.

Karakteristike moje kože su: mješovita (masna T-zona i suhi obrazi te okoloočno područje), zimi dehidrirana pa traži duplo više njege nego ljeti. Kako ove godine punim 27 godina, počela sam birati proizvode koji imaju anti-age sastojke i djelovanje no pritom nisu prehidratatni jer moja mješovita koža bi na takve reagirala pretjeranim lučenjem sebuma u području T-zone.
Neki od sastojaka koje redovito biram su: hijaluronska kiselina i glicerin (za bolju hidratizaciju), biljni antioksidativni ekstrakti (zeleni čaj, ekstrakti bobičastog voća - goji, šipak, borovnica,... i vitamin C), vitamin E, neizostavni shea maslac kojeg moja koža obožava te cijeli arsenal baznih biljnih ulja među kojima su mi trenutno najdraža konopljino ulje (jača njega) i ulje sjemenki grožđa (laganija njega, pogodna za masnu kožu).

Krenimo redom, sa jutarnjom njegom lica:


Jutro mi je nezamislivo bez umivanja a za to biram Biobaza Hydradiance gel za umivanje koji ne isušuje kožu i odlično uklanja višak sebuma i eventualnih nečistoća na licu. Za malo jače, "hard-core" umivanje drugi favorit mi je Everyday Coconut Face Wash koji ne samo da uklanja sve nečistoće već je fenomenalan i za potpuno uklanjanje šminke, pranje kistova i tuširanje. EC Face Wash uglavnom koristim rjeđe i čuvam ga u dečkovom stanu jer mi štedi uljnu emulziju za skidanje šminke nakon noćnih izlazaka te sporije se troši pa ne moram paziti na zalihe (jedna ovakva bočica mi traje veći dio godine). Oba proizvoda sam do sad kupila 3 puta što itekako govori koliko ih volim.
Nakon umivanja i čišćenja slijedi njega. Nedavno sam otkrila Bigood by Bipa Anti-age serum sa ekstraktom crnog ribiza koji mi služi kao odlična podloga za SPF kremu i šminku, a ponekad ga koristim i ujutro i navečer. O njemu bih mogla pričati danima, pa ću to ostaviti za poseban post. Nakon seruma slijedi SPF krema koja je neizostavna u mojoj rutini i da, koristim ju cijele godine (min. SPF 30). Kiss My Face brendu sam vjerna već par godina, a ova Sensitive Side 3u1 verzija me oduševila jer je za razliku od "klasične" nijanse blaže formule, jednakog djelovanja i duplo veće gramaže za istu cijenu (59 ml vs 118 ml). Zbog blage formule koristim ju i oko očiju koje su osjetljive i suze na sve živo, no s ovom kremom ne moram se brinuti o hidrataciji i zaštiti.

Slijedi noćna rutina:


Šminku skidam sa svojom DIY emulzijom sa polisorbatom i uljima, a ovaj način čišćenja mi se pokazao najboljim do sad (otkad koristim dekorativu). Brzo se smiksa (u roku od par minuta), recept je prejednostavan, štedi novce i znam točno koje sastojke koristim. Za emulziju sa fotke sam ovaj put koristila (uz polisorbat): ulje sjemenki konoplje (u većem postotku, što objašnjava tamnu boju), zatim ulje sezama, šafranike, avokada i ricinusa.
Slijedi toniziranje: Biobaza Hydradiance tonik za lice koji odlično djeluje na regulaciju sebuma na T-zoni a otkad ga koristim, lice mi je izbalansirano, a pore i miteseri su manje vidljivi.
Pošto imam mješovitu kožu, T-zonu tretiram drugačije od suhih obraza i okoloočnog područja, pa na njih stavljam Heritage Products ružinu vodicu sa glicerinom.
Dok je koža još vlažna, nanosim na nju ulja. U bočici na kapaljku se nalazi moj DIY miks ulja sjemenki grožđa, ulja konoplje i ulja sjemenki kupine (za ekstra suhe dane) no u onim "normalnim" danima koristim samo ulje sjemenki kupine.
Jedino takvo ulje koje se može kupiti kod nas u slobodnoj prodaji (barem koliko sam istražila) je Prunus Natura ulje sj. kupine. Ovo ulje je pravo malo čudo jer je bez dodataka, bogato je omega 3,6,9 masnim kiselinama i vitaminima E i C (važan za izgradnju kolagena, dakle idealno za njegu okoloočnog područja). Osim toga vrlo je stabilno ulje jer sadrži pregršt antioksidansa i najbrže je upijajuće ulje OD SVIH koje sam IKAD probala. Bočica od 30 ml će mi trajati jako dugo jer mi treba svega par kapi za njegu oko očiju i obraza a uletilo mi je kao zamjena za starog favorita: Derma E kremu oko očiju s hijaluronskom kiselinom koja je duplo skuplja (120 kn + poštarina na iHerb-u) i ne mogu ju koristiti na više načina kao ulje sjemenki kupine.
Zadni proizvod prikazan na fotki je čaj od šipka i hibiskusa kojeg miješam sa glicerinom za prirodnu AHA masku. Zbog nje mi je lice glađe, ten je ujednačen (skoro uopće nemam mrlja od sunca, za što je zaslužno i svakodnevno korištenje SPF kreme) i svi proizvodi se brže i lakše upijaju jer skida odumrli sloj stanica kože.

Svi proizvodi iz posta su na organskoj ili prirodnoj bazi, te su 100 % veganski. Prednost dajem proizvodima i sastojcima iz Hrvatske tj. onima koje mogu kupiti kod nas, dok druge uglavnom kupujem na iHerb.com stranici.

Za lakše snalaženje i bolji pregled informacija, napravila sam vam tablicu svih proizvoda, osim vlastitih DIY pripravaka čiji recept te cijenu i dostupnost sastojaka možete pogledati na linkovima koje sam umetnula u post, uz naziv pripravka.


Nadam se da vam je ovaj post pomogao ako imate moj tip kože i tražite idealan proizvod za neku od navedenih namjena. Ukoliko imate bilo kakvu pitanje, javite u komentarima ili mi slobodno pošaljite mail. ;)

18 komentara:

  1. Već nekoliko dana koristim Biobaza gel i već sada mi se jako jako sviđa, također imam i tonik, ali s njim počinjem kad potrošim trenutni Corine de Farme.
    I ja imam 27 i počela sam više razmišljati o anti ageu i sad si me baš zainteresirala za taj Bigood serum :) A masku od hibiskus čaja također planiram isprobati. Ove zime je sve u znaku kiselina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pričekaj radije detaljniju recenziju Bigood seruma, meni je stvarno dobar i poslužio mi je kao odlična jeftina zamjena za Balea Aqua serum (iako je Bigood malo manje hidratantan ali su mi sastojci odlični). Čula sam od jedne cure da ga pomiješa sa kapljicom ulja po izboru i onda bude taman. I ja sam "odljepila" na kiseline, ali se usudim samo koristiti ovaj čaj. Ionako mi s njim lice nekad bude na rubu popizditisa jer je bome jaka maska. :D

      Delete
  2. Jako mi se sviđa tvoja postava :) Doduše, ja sam osobno izbacila jutarnju njegu i koža mi je bolja nego ikad. Navečer koristim ulja za njegu, a ujutro ne skidam eventualni višak sebuma (nekad samo isplahnem lice vodom i potapkam ručnikom) te sam primjetila da mi se od tada koža preko dana puno manje masti :D naravno, bilo mi je jako čudno priviknuti se na takav režim njege jer ono... ne skinuti kožu do gola prije šminkanja mi je bilo nezamislivo xD
    I naravno, moram ti zahvaliti za recept za masku od čaja, genijalan je :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opa :D Moram isprobati umivanje sa običnom vodom, o tom načinu čišćenja sam pročitala na više mjesta, neko sam se vrijeme umivala samo sa Miyu AquaC tonikom na blazinici i lice mi je bilo mekanije i "plump" u nedostatku boljeg hrv. izraza. Samo se ne mogu sjetiti kako mi je T-zona reagirala na to. Nema na čemu, drago mi je da sam pomogla s tim postom. ;)

      Delete
  3. Pa da, zapravo je filozofija ta da se koža sama za sebe pobrine jelte, tako da ako ništa ne skineš sa nje ona nema što nadoknađivati. To me zaintrigiralo fo te mjere da sam isprobala i to u doba najvećr vrućine ovo ljeto te od tad nemam potrebe za jutarnjim pranjem lica. :)) i naravno, to jutarnje umivanje nerijetko izostane hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerujem u to donekle, mada to vjerojatno dosta ovisi i o tipu kože, prehrani, klimi i genetici, između ostalog. Pretpostavljam da bi se normalna ili mješovita koža "lakše snašle same" nego npr. ekstra suha ili problematična sklona upaljenim aknama i ožiljcima. Meni je lice tj. T-zona jutri zakrčena sebumom u svako doba godine. :D

      Delete
  4. Uvijek nesto novo :). Pokusavam da ispratim ponesto, ali mi bas i ne ide.
    Ukljucila sam Rosehip Oil Antioxidant+ ulje kao nocnu njegu, nuxe gel od meda za umivanje, balea serum i Nuxe Conture des Yeux Prodigieux sa kojom sam bas razocarana tako da sam na pocetku sto se tice kreme oko ociju. Ponekad stavim becutan djeciju krema na dio oko ociju.

    Prije nekoliko sam kupila ruzinu vodicu jer ste rekli da je dobra za hidrataciju:rosa damascena flower water, sodium benzoate,gluconolactone. calcion gluconate. Kako vam se cini sastav? Pojavile su mi se akne pa ne znam da li je od toga ili od nuxe gela od meda za umivanje?!
    Svi savjeti su dobro dosli :))).
    Imate li ideju posto mi je lice ok, zasto mi je potamnilo podrucje oko usana, nosa i mali dio brade, a cijelo ljeto sam koristila zastitni faktor 50+?

    Hvala na odgovoru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ružina vodica sa PHA kiselinom? :O Prvi put ovo vidim. Naime, Gluconolactone je PHA (polyhydroxy acid) i funkcija joj je eksfolijacija kao i kod AHA i BHA kiselina, ali se smatra sigurnijim (po nekima i blažim) od njih. E sad, iako se ona ne smatra štetnom, kiseline su poznate po tome da osim pozitivnih, instantnih učinaka (glađa koža, manje vidljive pore itd.) može izazvati prištiće. Neki to nazivaju "popratno čišćenje kože" mada po meni to nije nikakvo čišćenje nego čista reakcija kože na iritativan sastojak. Definitivno bih ti savjetovala da potražiđ 100% čistu ružinu vodicu bez ikakvih dodataka. Ostala dva sastojka su prezervativi za čuvanje svježine sastojka...

      A odgovor na zadnje pitanja: jedino mi na pamet padaju dva scenarija - ili zaštita (tu mislim na sastojke) nije dovoljna i efikasna ili si se ipak malo izlagala suncu bez faktora, bez obzira na dio dana. Nisam dovoljno proučila izaziva li hiperpigmentaciju neki sastojak ili hrana, to me isto ne bi čudilo, čim pročitam nešto trezveno javim. ;)

      Delete
    2. Sad čitam sastav Nuxe umivalice na netu i vidim da između ostalog ima parfem visoko u sastavu. On je poznat iritans, možda ti je koža reagirala na njega. Ne mogu tvrditi 100% sa sigurnošću, samo gledam koji bi eventualno bili iritirajući sastojci. Da sam ti, potražila bih novu ružinu vodicu i gel, sastav ovih mi je malo prenakrcan prezervativima i dodacima, neki od kojih su poznati iritansi.

      Delete
  5. Hvala na odgovoru. Necu ih koristiti. Mada mi je koza premeka posle ruzine vodice. Koji cistac preporucujes?samo nemoj preko i herba jer mi je isporuka 25 eura.koristila sam yves rocher gel ali mi je prejak-isusuje ne koristim nista sto sadrzi shea butter...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kvragu, to je fkt skupo :/ Jel imate vi Biobazu? Ako imate toplo preporučujem ovaj iz posta jer je blag. Ili to ili kupi micelarnu vodicu i s njom na blazinici očisti ujutro lice, to je isto ok metoda ali samo na nenašminkano lice. Ovdje cure masnovno hvale onu novu Byphasse micelarnu koja je jako isplativa s obzirom na cijenu. Što se tiče gelova, ne pada mi niti jedan drugi napamet iz drogerija što bih preproučila, ja sam se dobro snašla s ovom Biobazinom, ostale su mi uvijek prejake ili prepreslabe.

      Delete
  6. možda da probaš s alverde umivalicom od gline (koja meni uopće nije jaka, čak mi se čini blaža od apivita gela za umivanje) ili onim njihovim sensitive gelom koji je nekad bio u formi pjene? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo pišeš Milici ili meni? :) Ja nisam isprobala ove umivalice, jedino onu u pjeni sa zelenom jabukom i počela me isušivati nakon manje od tjedan dana... Nemam baš povjerenja u Alverde što se tiče lica, nakrcavaju proizvode s alkoholom koji im služi kao konzervans, no isušuje i dominira u pitanju mirisa. :/

      Delete
    2. Napisala sam Milici :) nije me privlačila ta sa jabukom, ali ova krema za umivanje s crvenim poklopcem (mislim da je to linija za problematičnu kožu) mi je jako jako dobra, uopće me ne isušuje i baš sam sad išla provjeriti ima li alkohola- ima ali na samom kraju sastava. Tako da, barem proučite :))

      Delete
    3. Kasnim sa odogovorom :). kupila sam Byphasse micelarnubas je dobra:). zasto kazes da sa njom ne skidam sminku? Alverde sam pokusala da nadjem ali bezuspjesno :(. Planiram da narucim antipodes kiwi kremu za oci 30 mg zbog hidratacije i bora koje su bas duboke, 30 godina imam. sastav je sl:
      Aqua (water), Persea gratissima (avocado oil), Glycerin (vegetable), Cetearyl alcohol (coconut derived), Cetearyl wheat straw glycosides, Steraic acid (vegetable), Glyceryl stearate, Tocopherol acetate (vitamin e), Beeswax, Daucus carota sativa (carrot oil), Kiwiseed oil (actinidia chinensis), Borage oil (borago officinalis), Citrus grandis (grapefruit seed extract), Phenoxyethanol, Triethanolamine, Iodobutylcarbamate.
      Zanima me tvoje misljenje :)

      Delete
    4. Hehe, nema veze, ne idem ja nikamo. :D
      A čuj, mislim da bilo koja micelarna nije predviđena da baš skida šminku, već za blago toniziranje i vlaženje lica te čišćenje površinskih nečistoća. Pa ako bih ju koristila za šminku, savjetujem ti da nađeš dobru temeljitu umivalicu i svako malo s njom dobro umiješ lice. Što se tiče ove Antipodes kiwi kreme, sastav je ok ali da sam na tom mjestu ne bih očekivala previše hidratacije, eventualno dobar antioksidativan efekt zbog ulja mrkve, kivija, vitamina e i ekstrakta sjemenki grejpa. Avokadovo ulje je najbolje za njegu kose, nisam ga dovoljno dobro proučila za njegu kože no mislim da on sam uz malo glicerina ne bi previše hranio kožu.

      Delete
    5. SUper :)). Potrosicu onda Yves Rocher 'Pure Calmille' gel za lice jer mi nista ne pada napamet-to sto si koristila nema kod nas, a ujutro cu onda micelarnu. trenutno koristim od alverde ulje divlje ruze koju ponekad pomijesam sa pantenol kremom. Sta da probam po tebi oko ociju? stalno mi je isusen taj dio zbog skidanja maskare...
      gustin sam probala za kosu, predobra stvar :)

      Delete
    6. Ako si sklona uljima, probaj ulje sjemenki kupine. Krcato je vitaminima i brzo se upija, a jako je hranjivo. Otkad ga koristim uštedila sam dosta na kremi za okoloočno područje duplo :)

      Delete

 

Newsletter pretplata