ROP vol. 3


Zadnji ROP (Recenzije organskih proizvoda) sam objavila davno u ožujku ove godine, pa je napokon vrijeme za novu hrpu organskih proizvoda koji su me svi do jednog poprilično oduševili.


Alverde Camouflage Anti-Rotung ili kamuflažna krema za prekrivanje crvenila je nevjerojatno kremasti, mazivi i pigmentirani proizvod. Kad bi barem svi korektori/kamuflažne kreme bili ovakve formule. Čak i nakon pola godina od kupnje i početka korištenja, nije promijenio teksturu i izgled na licu. Nanosim ga u jako tankom sloju na obraze i područje oko nosa za prekrivanje crvenila, zatim preko njega nanosim tekuću podlogu. Pošto je nevjerojatno kremast u teglici, nije ga potrebno zagrijati prstima prije nanošenja na lice pa možete koristiti kist cijelo vrijeme. Ja koristim plosnate kistove za podloge ili korektore, a dobro se razmazuje po koži i prstima i kistom. Ispod podloge je nevidljiv i odlično popravlja diskoloraciju licu, prvenstveno crvenilo, ostajući lagan i nekomedogen. Plaćen cca 25 kn u dm-u, a trajati će zauvijek. Imate problema sa crvenilom lica ili čak sa crvenim prištićima i ožiljcima? Potražite ovaj proizvod u dm-u, oduševiti će vas.



Ove godine sam imala ozbiljnih borbi sa stresom i anksioznošću što je rezultiralo nezdravom i neredovitom prehranom, gubitkom na kilaži, bolesti te lošim snom ili čak manjkom sna. Isprobala sam sve prirodne pripravke koje sam mogla nabaviti, a prije spavanja sam (između ostalog) koristila Tisserand De-Stress Aromatheraphy Roller Ball. Riječ je o miksu eteričnih ulja u baznom biljnom ulju koji se aplicira na pulsne točke na kožu prije spavanja. Proizvod sadrži bazno organsko ulje jojobe te eterična ulja pačulija, geranija, kadulje naranče i ruže (etički sađene i ubrane). Također sadrži i ulje jasmina u manjem postotku koji na moj nos djeluje kao kemijska eksplozija sreće pa nije ni čudo da me ovaj miris pošteno opušta.
Vjerujem da ova mješavina sama za sebe nije dovoljna za opuštanje prije spavanja pogotovo ako poput mene buljite u računalo u kasne sate ili radite cijelu noć, budite se ukočenih mišića i nedovoljno se istežete pa sam u kombinaciji s njim pila opuštajuće čajeve, masirala se sezamovim uljem, špricali posteljinu sa miksom destilirane vode i ulja lavande, meditirala, itd. Pripremam malo detaljniji post o mojim tehnikama opuštanja i proizvodima koji mi pri tome pomažu.
Što se tiče Tisserand De-Stress mješavine, jako sam zadovoljna s njom i svojim mirisom definitivno pomaže onih dana kad vam je sva moguća pomoć potrebna za miran i nesmetan san. Cijena je 60 kn za količinu od 10 ml a možete ju kupiti ovdje. Tisserand u ponudi imaju i De Stress ulje za tijelo te De Stress mješavinu eteričnih ulja koje bih rado isprobala. Poštarina sa linkane stranice je besplatna a paketi stižu uredno za 5-6 dana iz UK-a.


Alverde Nutri-Care Haarol Mandel Argan je po meni drogerijska verzija slavnih Moroccan ili Macadamia Oil tretmana za kosu. Za razliku od potonja dva, Alverde ulje ne sadrži teške silikone (poput Dimethicone) pa neće nanjeti veću štetu nego korist i možete ga bez problema kombinirati sa organskim šamponima bez silikona. Doduše sadrži samo jedan tip silikona koji se otapa u vodi - Hydrolyzed wheat protein čija je molekularna težina toliko mala da ga vlasi bez problema upijaju. Neke studije su navodno pokazale da korištenje ovog sastojka može ojačati kosu i privuči vlagu na dlake čineći ih snažnijima i zdravijima. 
Ova uljna mješavina obogaćena arganovim i bademovim uljem iz kontroliranog bio uzgoja, a osim njih tu su i tocopherol (vitamin E), suncokretovo, orahovo i čičkovo ulje. Doduše, proizvod sadrži parfem (miris) koji mom nosu nije niti jak niti osjetan. Na mojoj kosi ima odlično djelovanje jer imam jako suhe tretirane vrhove a zdravu bazu kose pošto ju više ne bojam. Suhim vrhovima daje sjaj, zaglađuje ih i ne čini masne rezance od njih. Pumpica je iznenađujuće čvrsta i precizno izbacuje idealnu količinu dostatnu za jedan nanos. Iskreno, inače ne vidim neku razliku u izgledu kose kada koristim različite marke proizvoda slične namjene tipa šampona ili seruma za vrhove, ali kad ne koristim ovaj proizvod točno vidim i osjetim razliku u izgledu kose tj. suhih vrhova. 
Proizvod sam dobila na poklon, no mislim da mu je cijena maksimalno 30 kuna u dm drogerijama. Ako imate jako suhu kosu ili vrhove i ne želite koristiti slavne "hard-core" uljno-silikonske preparfimirane tretmane (zbog sastava ili visoke cijene) dajte šansu ovom ulju, možda vas ugodno iznenadi. Ja znam da mene jest i zbog njega skoro uopće više ne koristim hvaljeni Biobaza Harmony uljni miks.


I za kraj - proizvod koji me oduševio zbog onog za što ga NISAM kupila (pranje kose, ukratko) je Biobaza Body&Hair 3u1 gel za tuširanje sa koprivom i mentom. OK, budimo realni - da vam netko ponudi 3u1 proizvod koji sadrži ekstrakte lišća koprive, eterično ulje paprene metvice i morsku sol ne biste se umivali ili tuširali s njim nego prali kosu - ili sam to samo ja? Bilo kako bilo, ovaj proizvod nije uopće loš kao gel za tuširanje jer razbuđuje i hladi ujutro posebice tijekom ljeta (kad sam ga i kupila), ali je grozan kao gel za umivanje jer ovi sastojci previše peku moje osjetljive oči. Jednom prilikom sam zaboravila kupiti šampon pa sam ga igrom slučaja upotrebila za pranje kose i - oduševio me! Upravo spomenuti sastojci čine čuda za moje masno vlasište koje zahtjeva pranje svakih dan i pol, ali sam ovim proizvodom sam mirna i preko 2 dana. Sadrži i sodium coco-sulfate i glicerin pa neće isušiti vlasište već samo ostaviti svježu, čistu kosu.
Toplo preporučujem ne samo zbog super pozitivnog efekta na kosi i vlasištu, nego i zbog odličnog pakiranja (kojeg možete reciklirati kasnije), čvrste kvalitetne pumpice, dobrog sastava i činjenice da je proizveden u Hrvatskoj. Nemalih 400 ml platiti ćete 33 kn, što će vam trajati barem par mjeseci.
Bonus: ako pomiješate ovaj gel sa mljevenom kavom dobiti ćete efikasan peeling za tijelo s mirisom After Eight čokoladica. :D


Svi proizvodi su kupljeni mojim novcem, nisu testirani na životinjama i veganski su.

4 komentara:

  1. Dakle, upravo si mi prodala Alverde ulje i kamuflažu, te Biobaza gel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti biti dobri kao i meni. ;)

      Delete
  2. Imala sam ovu alverde kamuflažu, ali ne u zelenoj varijanti već u boji kože... Godinama sam je kupovala i koristila kao korektor jer je tako divno kremasta i savršena za suhokošca poput mene :) no počelo me živcirati jer je često falila na dm-ovim policama, a i kada bi je bilo, većina proizvoda je već bila otvarana i isprobavana, pa sam odustala i krenula na isprobavanje drugih korektorića, no moram priznati da još nisam naletjela na ništa tako kremasto i divno :( ...
    A ovo ulje mi djeluje jako primamljivo, mislim da ga se vrijedi isprobati za tu cijenu, stvarno je muka u našim drogerijama naći proizvode za kosu bez teških silikona i alkohola ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene iritiraju ti uništeni i isprobani proizvodi na Alverde štandu :( Također sam planirala isprobati i kamuflažnu boje kože ali uvijek bi teglice bile otvorene ili ih ne bi bilo. Hvala na podsjetniku, provjeriti ću ih opet ovih dana u dm-u.
      Mene je ulje oduševilo, stvarno zagladi i nahrani vrhove, kosa mi izgleda super otkad ga koristim i mislim da ću odgoditi odlazak u frizera do Božića. :)

      Delete

 

Newsletter pretplata