New in: Sapunoteka, Biobaza, Lavera...

Danas sam "počistila" već dio liste želja i odlučila ne kupovati više ni komadić kozmetike do početka prosinca. Do tad bi trebao doći povrat školarine (duga priča.. ugl studiram besplatno jer sam divan i krasan student :'D). Evo što sam kupovala ovih dana:


Ako me pratite na Facebook-u, vidjeli ste Biobaza Deep White pastu za zube sa sladićem i ugljenom koja ja bila impulzivna ali pametna kupnja. Koristim ju tek tjedan dana, ali polažem nade u odličan sastav i prisutnost ugljena za blistaviji osmjeh.
Tu je i Sapunoteka losion za tijelo sa njegujućim uljima badema i shea maslaca. Prije sam obožavala njihov losion sa noćurkom i suncokretovim uljem ali su mu promijenili sastav i ne miriše fino. Kupljeni losion ima divnu gurmansku notu vanilije koja savršeno paše uz idilične prizore mog bića kako ždere kolače ispred kompa umotanog u badelmantil deblji od izolacije na zidovima.
Pronaći balzam za usne bez životinjskih sastojaka poput pčelinjeg voska kod nas je skoro nemoguća misija, ali Lavera je tu skočila u pomoć sa svojim Repair balzamom obogaćenih uljem šipka (između ostalog). Za sad pristojno njeguje ali čisto sumnjam da će zamijeniti moj HG - Crazy Rumors Au Naturale.
Oleo Theraphy ulje sezama - jer je najbolje ulje za masažu i opuštanje prije spavanja kombinirano sa uljem lavande.
Biobaza Hydradiance tonik za lice je bila još jedna impulzivna kupnja koja se pokazala genijalnom. Za sad sam ga koristila samo nekoliko puta pa ne mogu reći puno ali njušim HG proizvod. Ovaj tonik ne sadrži alkohol a obogaćen je eteričnim uljima ružmarina i lavande pa djeluje jaaaako opuštajuće.
I za kraj - jedini makeup proizvod iz posta: Sleek Matte Me tekući ruž u nijansi Rioja Red. Kupila sam ga preko forum.hr oglasa i moram priznati da mi je bolji od Party Pink. Ovaj ne isušuje toliko jako ali je zato i nešto manje postojan. Rioja Red je žarka crvena nijansa, jako posebna i dominantna pa će dobro ići uz moj najnoviji đir u šminkanju: BB krema + rumenilo + ruž + ajdbok. Postajem lijena za drastično šminkanje svaki dan i ulažem više u preparativu jer mi je koža sve zahtjevnija, dehidriranija i čudnjikava iz dana u dan a ja sve starija i starija.

Na WL su još ostali fullsize Elixir Beauty Oil (čiju sam mini verziju recenzirala na blogu), Pranarom eterično ulje gorke naranče (jer sam dobila preporuku zbog ublažavanja anksioznosti i stresa) te Prunus Natura ulje sjemenki kupine (jer je krcato korisnim tvarima poput antioksidanata, vitamina C i E te smanjuje hiperpigmentaciju kože). 

Ako vas zanima recenzija nekog od ovih proizvoda, javite u komentarima da ju požurim prije ostalih. ;)

4 komentara:

  1. Kako mirise Biobazin tonik? Zvuci dobro, ali mi miris lavande izaziva glavobolje i ne volim ga, pa cisto da znam ako ne mirise na lavandu da ga probam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao 50:50 miks lavande i ružmarina, čak možda maaalo jače na ružmarin. Meni nije jak miris, blag je ali ako fkt ne voliš lavandu radije ga nemoj kupiti.

      Delete
    2. Mislim da cu ipak preskociti, stvarno mi ne pase njen miris :D
      Ali me zato tonik od olivala (smilje i nesto) jako ugodno iznenadio, opcenito su biobaza i olival u zadnje vrijeme poceli izbacivati fantasticne proizvode, ove godine sve sto sam probala je bio pun pogodak!

      Delete
    3. Meni su također Biobaza mrak u zadnje vrijeme, osim ove paste i Hydradiance linije, odlični su mi njihovi tekući sapuni za ruke i ulje za kosu iz Harmony linije. Ostalo što sam probala mi je bilo ni vrit ni mimo ili loše, ali ovih proizvoda se za stalno držim.

      Delete

 

Newsletter pretplata