Trenutno najdraža ulja i iskustvo sa OCM


Ako pratite moj blog neko vrijeme, sigurno znate da obožavam ulja. S njima skidam šminku, njegujem lice, ali i kožu tijela, vlasište, kosu (posebice vrhove ili svugdje kao pakung/masku), miksam ih u sve recepte za njegu kože itd. U zadnje vrijeme najviše koristim dvije bočice koje vidite na fotki iznad - Biobaza Harmony Hair Mješavina ulja za njegu kose i vlasišta te Dr. Eberhardt hladno prešano ulje sjemenki grožđa. Ove proizvode sam kupila prije ljetovanja, a najviše sam ih koristila tijekom boravka na moru.

Biobaza Harmony uljni miks je prava uljna bomba za sve koji traže: proizvod za hidrataciju kose i/ili vlasišta, gotovi miks za masažu vlasišta sa zagrijavajućim efektom, proizvod za intezivni sjaj kose bez toksičnih sastojaka, jeftinu alternativu popularnih Maroccanoil/Macadamia ulja BEZ silikona. Mogla bih nabrojati još puno toga, ali bi to trajalo malo duže. Osnove informacije: 100 ml proizvoda, cijena 59.90 kn (ja sam iskoristila popust od 25% iz dm knjižice), kvalitetno pakiranje no naljepnica se postepeno izlizuje, posebna pohvala za child-proof čep, a među sastojcima se nalaze ulja jojobe, kokosa, makadamije, masline, gospine trave i ružmarina. Miris ružmarina je ovdje poprilično dominantan a pretpostavljam da su ubacili njegovo eterično ulje za pojačanu cirkulaciju vlasišta, što dobro dođe kod masaže. Najbitnije: SNAŽNA formula, posebno pogodna za suhu ili jako suhu (ispucalu) kosu. Na moju kosu su dovoljne samo 2 kapi (!) ovog uljnog miksa jer je jako potentan i možete jako lako s njim  pretjerati. Daje predivan sjaj kosi i odlično kamuflira suhe vrhove. Količina od 100 ml će trajati jako jako dugo s obzirom na količinu koja je potrebna. S ovim proizvodom sam itekako zadovoljna, ali ga koristim s oprezom.

Dr. Eberhardt ulje sjemenki grožđa sam kupila "na blef" u Lavanda Mia biljnoj ljekarni. 100 ml proizvoda me došlo 65 kn. Zvuči puno za obično biljno ulje, ali kvaka je u tome da je ovo sve samo ne obično biljno ulje. Tekstura mu je prekrasna, jako je svilenkasto i doslovno se utapa u kožu kad ga nanosite. Odličan je za njegu masne kože sa/bez nepravilnosti poput akni, a posebice ako imate masnu, dehidriranu i uz to osjetljivu kožu (koja tolerira ulja). Čar baš ovog ulja je u savršenoj ambalaži - da se mene pita, sve bi ulja trebala biti ovako pakirana. Crna potpuno neprozirna, staklena bočica, mat kvalitetna naljepnica koja ne mrda i ne izlizuje se, "stoper" za pumpicu koji je toliko čvrst da možete ovo ulje ubaciti u kufer i ne brinuti hoće li se izliziti ili ne a svejedno se lako skida rukom prije upotrebe. Upravo ću zbog ove ambalaže od sad kupovati Dr. Eberhardt ulja. Što se tiče samog ulja unutra, koristim ga samostalno ili u kombinaciji. Kombiniram ga sa uljima sjemenki konoplje i uljem smilja mada mi je ta kombinacija bila prebogata ovo ljeto. Kad ga koristim samostalno, obavezno prije navlažim lice sa tonikom/vodicom (najdraži su mi Miyu prirodna kozmetika AquaC ili Aqua Rea) i razmažem ravnomjerno u tankom sloju, čak i na području oko očiju i na vratu. Iako su mi neka ulja (poput ulja pšeničnih klica) izazvala milije ispod očiju, ovo ulje nije imalo nikakve neugodne popratne pojave. Kupiti? Da, ako ste ikad razmišljali o njezi kože uljima - preporučila bih vam da krenete obavezno sa uljem sjemenki grođža. ;)


A kad smo već kod ulja, evo moje nedavno kratko iskustvo sa OCM (Oil Cleansing Method) ili metodom čišćenja lica sa uljima, po naški. Do sad sam neprestano koristila ulja sa polisorbatom i ispirala sve s vodom, no nedavno mi je ponestalo polisorbata pa sam odlučila probati "klasičnu verziju" OCM-a. Sve što vam treba jest uljna mješavina (za čišćenje su najbolja ulje ricinusa u kombinaciji sa drugim uljima - ja sam kombinirala ulje sjemenki grožda) i vruća krpica ("cloth" na engleskom - od muslina, pamuka ili mikrofibre) - zagrijana u vodi ili čak na pari. Nakon nanošenja ulja na našminkano/neočišćeno lice, nanosi se krpica i nježno masirajući odstranjuju se sve nečistoće i šminka. Moram priznati da sam ostala ugodno iznenađena kad sam maknula krpicu sa lica i shvatila da mi je lice potpuno očiščeno, mekano, sjajno i nahranjeno. U slučaju korištenja polisorbata, sve se odstranjuje s lica pa je potrebna dodatna njega nakon (serum/krema) ali ovaj put sam odmah bila gotova i sa čišćenjem i sa njegom lica. Jedina mana je stalno pranje krpica i potrebno ih je imati nekoliko u zalihama, pa se opet kupuju kad se izližu ali ja se držim mikrofibre jer je najizdržljivija. Hoću li nastaviti ovako čistiti lice? Iako mi se jako svidio efekt, držati ću se metode sa polisorbatom jer je čišće, praktičnije i već mi je postalo tvrdokorna navika.

5 komentara:

  1. Kupila sam prije par mjeseci ovo Biobaza ulje i sram me reći - zaboravila sam na njega. Moram ga isprobati što prije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako ti je kad si hrčak :D meni je super za suhe vrhove, ali kako sam se prestala bojati i puštam prirodnu, kosa se sama regenerira pa mi je prejako ulje. Sad koristim samo maske nakon pranja i to je to.

      Delete
    2. *hrčak - previše stvari kupljeno za isprobati. Znam kako je doduše hehe

      Delete
    3. Da, to mi je dijagnoza :D
      Moglo bi onda i meni biti prejako, isprobat ću, uvijek ima kandidata za korištenje ako meni ne bude odgovaralo :)

      Delete
  2. Posjetite nas blog novi smo >>>https://wearemakeupqueens.blogspot.com/<<<

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata