Alverde Pure Teint Make-up


Alverde je ovaj puder, uz nekolicinu drugih proizvoda, izbacio krajem prošle godine. Kako sam u međuvremenu koristila njihov Cover & Stay puder, nisam obraćala puno pažnje na ovaj kad bih prolazila kraj Alverde štanda. No za ljeto mi je trebala nova, laganija podloga pa sam isprobavajući testere u dm pomislila da bi ovo bilo odlično rješenje. Nagovorila sam se na kupnju kad sam vidjela da je puder veganski, povoljan i na koži se činio poprilično lagan. Samu podlogu sam do danas koristila i testirala 2 mjeseca.


Moja nijansa je 20 Pure Sand - srednje svijetla nijansa sa neutralno-žutim podtonom, a postoji još jedna svijetlija nijansa. Podloga je itekako tekuća a nakon dužeg vremena mirovanja na polici faze pudera se razdvajaju i jasno vidite kroz mutnu staklenu (i bome nimalo laganu) bočicu uljnu i tekuću fazu. Ambalaža je korektna, ali bi pumpica itekako dobrodošla. Čep se zavrće do kraja i nisam imala problema sa curenjem (iako se svaki put zaserem zbog manjka pumpice).

Trebalo mi je cca tjedan dana da shvatim kako se puder mora dobro protresti 10-15 sekundi prije otvaranja i aplikacije jer u protivnom ćete nanjeti skoro čisto ulje na lice (a to je suncokretovo ulje i ulje koštica marelice, sudeći po sastavu. To su lagana, nekomedogena ulja idealna za sve tipove kože, posebice normalne, što objašnjava laganu teksturu i osjećaj podloge na licu.) Nanosim ga sa Bdellium Tools Green Bambu 959 Powder Blending kistom. Pokušala sam ga nanositi sa RT Expert Face kistom ali je pregust, prečvrst i ostaju crtice na licu, zato savjetujem kist sa rjeđim dlačicama.

Podloga je nadogradiva a najbolji efekt na koži postižem kad ga nanesem u tankom sloju koji je dovoljan da prekrije većinu nepravilnost poput diskoloracija (uz kamuflažnu kremu na problematičnijim mjestima kao što su podočnjaci). Osjećaj pod prstima nakon aplikacije je čudan - u spomenutom tankom sloju osjećaj je skoro suh kao da sam nanjela puder u kamenu ali se osjećaju ulja u sastavu, pa bi ova podloga odgovarala onima koji žele hidratantna svojstva u podlozi.

Doduše, ima tendenciju da naglašava suhe dijelove lica, koji su u mom slučaju prijelazi između nosa i obraza te sami obrazi (imam mješovitu kožu lica, dakle suhe obraze i okoloočno područje, a masnu T-zonu). Ako dovoljno hidratiziram lice prije aplikacije sa serumom onda ne naglašava suhe zone. Upotreba primera (baze) za lice bez ulja, koji po mogućnosti sprečava masni sjaj i namjenjen je masnoj koži, je itekako poželjna u kombinaciji sa ovom podlogom.


Na fotografijama ispod vidite lice prije (lijevo) i nakon (desno) nanošenja podloge. Ovdje sam koristila dva tanka sloja što je itekako dovoljno za ujednačen ten bez crvenila i vidljivih ispucalih kapilara koje se vide bez ikakve podloge. Finiš podloge je između satenskog i dewy (sjajnog). Ukoliko ste kupili ili planirate kupiti ovu podlogu, toplo vam savjetujem fiksiranje i matiranje istog sa puderom u prahu, poput Ben Nye Banana pudera koji je idealan za sve sa žutim podtonom i masnom kožom.


Da sumiram dojmove ovog proizvoda:
- solidna ambalaža (ali nedostaje pumpica ili aplikator u čepu)
- podloga je nadogradiva pa možete manipulirati jačinom prekrivanja
- finiš je satenski do dewy (sjajni) i zbilja stvara efekt zdrave, čiste kože
- podloga zahtjeva strpljenja sa nanošenjem (protresti dobro bočicu, nanjeti postepeno tanke slojeve, paziti oko evenutalnog nereda/proljevanja...)
- idealna je za sve koji traže laganu podlogu za ujednačavanje tena i normalnu do suhu kožu (masnokošci će trebati matirati i fiksirati sa puderom u prahu/kamenu)
- sadrži parfem u sastavu (iako iz prirodnih esencijalnih ulja) zato ga ne bih preporučila reaktivnoj/osjetljivoj koži i onima koji ne vole ulja u sastavu podloge
- količina od 30 ml bi svakodnevnom upotrebom trebala trajati barem 3 mjeseca
- cijena je 47 kuna u dm drogerijama, no možete ju kupiti uz popust od -25% za dm bodove
- proizvod je veganski i nije testiran na životinjama

Nadam se da sam spomenula sve bitne odlike ovog proizvoda i ako imate bilo kakvo pitanje pišite mi u komentarima.

2 komentara:

  1. Odlična recenzija! :D
    Baš sam se mislila hoću li kupiti ovaj puder, nije mi se činio kao da dobro prekriva međutim razuvjerila si me :)) Koristim Cover & Stay, ali mi je stvarno pigmentiran pa ga miješam s jednom Alverde kremom da ga mogu lakše staviti :)
    Htjela sam pitati, kakva su tvoja iskustva s mješanjem klasične dekorativne kozmetike i organske i kojoj mjeri još koristiš prvu spomenutu? Hvala ti unaprijed na odgovoru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja C&S puder miješam sa uljima pošto ih svejedno ima u sastavu, plus pomaže za hidrataciju tijekom hladnih dana.
      Što se tiče mog iskustva, samo je pozitivno. Pod organsku si mislila valjda na pudere tipa Lavera i Alverde ili prirodne min. pudere u prahu poput Miyu? Koristim sve to normalno u kombinaciji sa klasičnom, jedina razlika je da većina organskih podloga ima slabiju trajnost na koži, ne fali im pigmentacije i def. su hidratantniji od većine klasičnih podloga jer često imaju ulja u sastavu (barem za moju kožu). Mineralna rumenila su jako trajna na koži, s organski ruževi su mi bzvz svi koje sam probala jer su slabe trajnosti na usnama.
      Prvu spomenutu koristim u većoj mjeri jer kvaliteta (pod tim prvenstveno mislim na trajnost na koži) često šiša organsku. Većinom su to high-street brendovi, a manje drogerijski iako ironično potonju kupujem najčešće. :)

      Delete

 

Newsletter pretplata