Trenutni favoriti: SPF proizvodi i mineralna kozmetika



Dolaskom ljetnih vrućina posežem odmah za preparativom sa srednje visokim faktorom (SPF 30-45) i mineralnom dekorativnom kozmetikom. Na moru, pretežito tijekom kolovoza, koristim visoki faktor 50, a za noćne izlaske koristim minimalnu količinu šminke. Ovih dana, tijekom boravka u gradu, svakodnevno koristim: Alba Botanica Hawaiian Sunscreen SPF 45 losion za lice i tijelo te Kiss My Face Face Factor SPF 30 kremu za lice i vrat koje sam već recenzirala u ovom postu. Ovo su moji apsolutni favoriti pa ih koristim i ove godine. Novitet je Hurraw! balzam za usne sa aromom kamilice i mandarine sa relativno niskim zaštitnim faktorom - SPF15, ali ga nanosim na usne u toku cijelog dana pa sam sigurna da dobivam koliko-zaštitu i hidrataciju. Nažalost, kao i većina balzama za usne koji sadrže zaštitni faktor, ovaj ostavlja bijeli sloj na usnicama no ja ga kamufliram sa sjajilom ili neutralnim ružem preko (trenutno sam odustala od žarkih boja koje nosim tijekom većeg dijela godine i koristim svijetle ružičaste nijanse). Ovi preparativni proizvodi nisu testirani na životinjama i veganski su. Losion i kremu sam naručila preko www.iherb.com stranice a balzam preko www.naturisimo.com stranice.


Ljeti od šminke očekujem samo dvije stvari: postojanost i blagu (nekomedogenu) formulu. Upravo sam to pronašla u proizvodima brendova mineralne kozmetike. Oni su: Alverde (Schimmer Powder - Stadl Star iz Oktoberfest LE 2012.), Everday Minerals (mineralno rumenilo u nijansi Snuggle - osim rumenila svakako vam preporučujem i njihove mineralne podloge koje su odlične), Concrete Minerals (nezaobilazni Electric Eye Primer koji je moj alfa i omega primer za sjenila jer drži sve na mjestu od nanošenja do skidanja), Phee's Makeup Tips (Glow Higlighter u nijansi Original kojeg sam nedavno recenzirala na blogu), Kiss My Sass (bronzer u nijansi Suntan - neutralna smeđa sa primjesama ružičaste), Meow Cosmetics (Firefly Bronzer u nijansi Teenie Weenie Bikini - bronzer kojeg sam godinama priželjkivala i kupila lani, no nažalost korištenje ovog bronzera je užitak i tuga u jednom jer su MC prestali slati pakete van SAD-a. Doduše, ova količina će mi trajati godinama jer TWB koristim samo ljeti i potrebna je jako mala količina za željeni efekt), te Just Pure Minerals (mineralna sjenila - nijanse Snow (bijela), Ebony (mat crni mineralni tuš kojeg koristim i kao sjenilo) te Bohemian Chic (najljepša smaradgna zelena na svijetu)). Također bih spomenula i legendarni Miyu prirodna kozmetika Mineralni puder (ne nalazi se na gornoj fotki jer sam ga zaboravila staviti na hrpu) kojem sam vjerna godinama i kojeg koristim samostalno ili preko tekuće podloge za matiranje, fiksiranje i zaglađivanje kože. Do sad me nije razočarao ni na najvećim vrućinama.

Kistovi koje koristim su Everyday Minerals i Ecotools (5-dijelni Mineral Makeup set dostupan na www.iherb.com) koji, osim gornjeg dijela napravljeg od sintetičke dlake, imaju kratku dršku pa su odlični za putovanja.

Zašto mineralna dekorativa, osim što je blaga za kožu, nekomedogena i postojana? Zato jer je nekvarljiva i proizvodi mogu trajati dugi dugi niz godina, pošto su napravljeni od anorganskih sastojaka koji se ne kvare na jako visokim temperaturma. Također, većina proizvoda kojeg koristim dolaze iz nezavisnih "indie" marki koje ne testiraju na životinjama, koriste veganske formulacije i paze na odabir sastojaka za svoje vjerne kupce (koji se pak okreću mineralnoj kozmetici jer preferiraju prirodnu i/ili netoksičnu šminku). Da, ponekad je nespretno koristiti praškaste proizvode koji lete na sve strane ali ja sam se već "istrenirala" s njima pa mi korištenje ne zadaje glavobolje. Ove ću proizvode sa guštom nositi na more i na putovanje po Europi, a malene posudice i pakiranja neće zauzimati previše mjesta u torbicama. :)

0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata