Tangle Teezer vs. Hello Beauty Detangling Brush


Nema boljeg načina za odmaranje mozga od učenja od bloganja. :)) Napokon sam zasjela za comp, a trenutna ludnica sa ispitima mi još traje i završava za 3 dana. Držite mi fige, posebice mom mozgu koji jedva čeka more i ljetovanje. No dosta o meni, hajmo o mojim četkama. Danas vam tipkam usprednu recenziju najpopularnije i najstarije četke za raspetljavanje kose na svijetu - Tangle Teezer i jednu od brojnih (jeftinijih) kopija iste koju možete pronaći u lokalnim Bipa drogerijama  - Hello Beauty Detangling Brush.


Krenimo od početka: Tangle Teezer je, kao što sam napisala, najstarija i ORIGINALNA četka "detangling" đira u svijetu, a njena priča počinje već sad davne 2005. godine kada je lansirana u svijet. Ja sam svoj prvi primjerak (koji vidite na fotkama) kupila prije 2 godine i do nedavno sam ju svakodnevno korištila. Hello Beauty četka je kod nas došla prije par godina (koliko se sjećam) a recenzije na domaćim blogovima su uglavnom pozitivne. Pošto je moj dragi TT skoro došao do svog kraja (zakrivljene iglice i sve teže pranje), odlučila sam si priuštiti ovu hvaljenu i jeftiniju kopiju iz Bipe. Do sad sam sa Hello Beauty brendom bila upoznata samo preko spužvice za tekuće/kremaste podloge s kojom sam bila itekako zadovoljna i dala joj bolju ocjenu od popularne Real Techniques narančaste spužvice za podloge.

Cijena Tangle Teezer četke je visoka, a cijena ovisi o tome kupujete li ju kod nas (160 kn) ili preko internet prodavaonica poput Beauty Bay ili Feelunique (cca 100 kn). Hello Beauty četka košta 45 kn. Obje četke dolaze u više boja i oblika - Tangle Teezer u originalnoj ili kompaktnoj verziji, a postoje i limitirana izdanja. HB četka postoji u samo dva oblika - klasičnoj ili dječijoj verziji. Moram priznati da sam se ozbiljno nečkala oko potonjih jer je dizajn dječijih HN četki presladak no presudila je čvrstoća originalne veličine, koju vidite na fotkama.  Oblik HB četke neodoljivo podsjeća na Macadamia četku koju sam također koristila prije koju godinu i recenzirala na blogu, dok je glavna razlika svih spomenutih, a i sama kvaliteta - u izradi iglica tj. zubaca za raspetljavanje.

Naime, Tangle Teezer ima ultra precizne, dovoljno čvrste ali nježne iglice okruglastog vrha koje ne grebu vlasište čak i ako se žestoko češljate, dok Hello Beauty četka ima nepravilno i nekvalitetno rezane vrhove iglica. Upravo ta odlika ovu četku čini grubom, iako je kvaliteta drške solidna. Razliku itekako možete uočiti na makro fotkama ovih dviju četki (bijele čestice koje vidite na četkama su kukuruzni škrob kojeg koristim umjesto šampona za suho pranje):


Oblik i veličina Tangle Teezer četke ju čine ugodnom u ruci, dok je Hello Beauty pomalo nespretna sa svojom drškom i često zna kliziti i ispadatati iz ruke. Obje četke su odlične za raspetljavanje mokre kose tretirane regeneratorom pod tušem, dokle god ne dotiču (osjetljivo) vlasište, posebice Hello Beauty. Uz sve skupa bih napomenula kako je ugodnost i praktičnost Tangle Teezer četke prepoznao i moj dečko koji ju redovito krade za četkanje brade. Na kraju sam mu je morala dati i odlučila sam sebi kupiti novi TT. Zašto? Zašto što je daleko bolji od ove jeftinije i pristupačnije kopije. I u ovom slučaju sam se uvjerila kako je original svakako bolji.


Da sumiram: Tangle Teezer četka je ugodnija u ruci, kvalitetnije izrade (posebice najbitnijeg dijela - iglica), nježnija prema mom osjetljivom vlasištu, te vedrijih boja (što itekako utječe podsvjesno na raspoloženje). Hello Beauty je jeftinija, pristupačnija i izgleda impresivno, ali joj nažalost kvaliteta itekako zaostaje u usporedbi sa TT i pregruba je za moje vlasište. Ako bi obje četke usporedila sa Macadamia No Tangle četkom, rekla bih da je kvaliteta Macadamie negdje na sredini. Macadamia ima jako nježne i savitljive iglice koje su izgubile originalni oblik i efikasnost nakon cca pola godine korištenja, a uz to print se na njoj jako brzo izlizao i imala je tendenciju da propušta vodu u unutarnju šupljinu. Cijena Macadamia četke je slična TT, pa za te novce itekako savjetujem da se ne zezate i kupite jedinu i originalnu Tangle Teezer četku. Toliko od mene. ;)

4 komentara:

  1. Bila sam u istoj situaciji s ispitima do prije par dana, tako da- sretno ti!
    Tangle Teezer cetka je definitivno na mojoj wish listi! :)

    ReplyDelete
  2. Super usporedba :) Imam Macadamiu već sigurno godinu i pol i još me uvijek super služi. Ali da, zna malo propuštati vodu u unutrašnjost, no to me ne brine. Svakako ću jednom uložiti u TT :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TT je meni jedan i jedini, žao mi je što sad prije ljetovanja ne mogu izdvojiti za putnu verziju, da imam odmah bi ju uzela bez premišljanja.

      Delete

 

Newsletter pretplata