Élixir Beauty Oil

Élixir je domaći brend prirodne kozmetike iz Osijeka. Za njih sam saznala preko Brloga (hey guuurl! :D), a čim sam pročitala da u ponudi imaju ulje za lice i to u varijanti od 2.5 ml za probu po jako pristupačnoj cijeni, odmah sam napravila narudžbu. Kombinacija vodica (poput ružine) ili prirodnih tonika za lice (poput Miyu prirodna kozmetika AquaC spreja ili biljnih hidrolata iz prirodnih ljekarni) i uljnih mješavina se pokazala izvrsnim za njegu moje mješovite i dehidrirane kože lice. Prije par godina sam probala na identičan način njegovati kožu lica i vrata ali mi taj način njege nije odgovaralo, do ove zime kad sam mu opet dala šansu i ugodno se iznenadila pozitivnim efektom. Biljna ulja koja imaju anti-age djelovanje (sprečavaju nastanak bora i ublažavaju već postojeće, omekšavaju kožu lica i daju zdravi sjaj - npr. ružina ulja - Rosa ssp.) ili pak ulja za ciljanu njegu dehidrirane masne kože poput ulja sjemenki grožđa su mi postala najdraža. 


Élixir Beauty Oil sadrži ulje sjemenki grožđa na prvom mjestu pa nije ni čudno da mi je odmah tijekom prvog nanošenja koža lica postala mekša i sjajnija. Ovo ulje je jako mazivo pa olakšava masažu lica koju primjenjujem već nekoliko mjeseci svako jutro, što je jako korisno i efektno ako se budite natečeni (posebice oko očiju) poput mene. Više o tehnici masaže lica možete pročitati na ovom i ovom članku sa portala XOVain.

Osim ulja sjemenki grožđa, u Élixir Beauty Oil nalazi se: macerat cvijeta nevena (Calendula Silvestre), ulje sjemenki marelice (Prunus Armeniaca Kernel Oil), ulje slatkog badema (Prunus Dulcis Oil), ulje sjemenki pasje ruže (Rosa Canina Oil), ulje noćurka (Oenothera Biennis Oil), eterično ulje ylang-ylanga (Cananga Odorata Oil), eterično ulje geranij bourbona (Pelargonium Graveolnes Oil), vitamin E (Alpha Tocopherol), dokosaheksaenoičnu kiselinu (DHA), benzil alkohol (konzervans) te mirisne komponente (jako česte u prirodnoj i organskoj kozmetici): Citronellol, Geraniol, Limonene i Linalool. Zbog eteričnih ulja ylang-ylanga i geranij bourbona, ovo ulje miriše božanstveno! Za mene je ovo bio pun pogodak jer su mi najdraža mirisna ulja u kozmetici jasmin, ylang-ylang i ruža. Više o navedenim uljima na ovom linku.

Dvije probne bočice od 2.5 ml sam koristila bez prestanka ujutro i navečer nakon čišćenja i umivanja lica i vrata 20-ak dana, što znači da bi vam jedna bočica od 2.5 ml bila dostatna za barem 10 dana korištenja. Mislim da je to itekako dovoljan period tijekom kojeg možete skužiti odgovara li vam ovaj proizvod ili ne, a moj probni period od 20 dana je rezultirao čišćom, sjajnijom i "punijom" kožom. Pošto sam ovaj proizvod koristila tijekom ožujka, u rano proljeće, koža mi je bila još uvijek suha od hladne zime pa joj je ovo došlo kao hidro-oporavak na samom početku proljeća.

Osjećaj hidratacije je trajao cijeli dan i nisam imala nikakvih problema sa nanošenjem šminke. Dapače, neke sam guste i visoko prekrivajuće podloge poput Alverde Color&Stay Makeup kombinirala sam jednom kapljicom ove uljne mješavine (pošto već ima ulja u sastavu pa sam znala da neće promijeniti originalnu formulu). Kao rezultat, podloga se lakše razmazivala na koži i omogućila lakše nanošenje i bolju hidrataciju tijekom cijelog dana (čak i sa kukuruznim škrobom preko svega za matiranje). Beauty Oil sam nanosila na područje oko očiju, posebice jutri tijekom masaže i nije mi maglilo vid (kao što su to radila neka druga ulja poput ulje pšeničnih klica ili ulja ricinusa za bolji rast obrva i trepavica) ili izazvalo peckanje i zatezanje.

Cijena probne bočice od 2.5 ml je skromnih 10 kn (dostava uključena u cijenu), a za originalnu bočicu od 30 ml izdvojili biste 100 kn + troškovi dostave. Također, moram svakako pohvaliti Élixir i našu komunikaciju preko Facebook-a koja je tekla brzo, ležerno i uredno. Paket sam primila na vrijeme i nije bilo apsolutno nikakvih problema sa porukama, plaćanjem ili slanjem. Mislim da bi se neki domaći brendovi i proizvođači mogli ugledati na Élixir. Trenutno izrađujem sama svoje uljne mješavine za njegu lica čiji su glavni sastojci ulje sjemenki konoplje i ulje sjemenki grožđa (sa ili bez eteričnog ulja ylang-ylanga) i zadovoljna sam s tim, no možda u budućnosti postanem turbo lijena pa naručim full-size pakiranje Beauty Oil-a. Imate moje iskrene preporuke. ;)


2 komentara:

  1. Imala sam full size ovog ulja i potrošila sam ga doslovno do zadnje kapi! Predobro nešto! Def naručujem opet kad ću moći.

    ReplyDelete
  2. Jos nisam naisla na nekog kome ne pase ovo ulje :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata