Biobaza, Golden Rose, Alverde & co. noviteti i prvi dojmovi

Prekjučer sam nakon više mjeseci "kozmetičkog gladovanja" obnovila svoje zalihe preparativne i dekorativne kozmetike. Zanimljivo jest kako preparativu češće kupujem i trošim, no ovaj put sam si dala oduška posebice po pitanju rumenila. Slijede prvi dojmovi noviteta, a o starim favoritima neću pisati (Miyu Aqua C, Miyu Mineralni puder, Terra Naturi gel za tuširanje badem i ruža te Golden Rose Velvet Matte ruž(evi)) jer ste o njima sigurno već čitali na blogu. Samo ću napomenuti kako je Miyu uvela novu ambalažu za pudere - okruglastu prozirnu kutijicu sa puf aplikatorom i sifterom (jako praktično i slatko) a nova nijansa GR Velvet Matte ruža je 08 (po mojoj procjeni najsličnija nijansa bi bila Illamasqua Immodest ruža koji je nešto više neonski).


O kupnju novog Alverde šampona sam bila skeptična jer već godinama koristim onaj za osjetljivo vlasište sa brezom i kaduljom koji mi doduše ponekad isušuje kosu, no odlučila sam ipak dati šansu Family šamponu sa jabukom i papajom jer mu je cijena bila jako razumna u odnosu na količinu (300 ml, 19 kn). Prvi dojam: odlično očisti tjeme i kosu, ne isušuje, ugodan miris i dobro se pjeni unatoč manjku SLS-a, Plus je svakako sastav bez silikona pošto koristim ulja za njegu kose koja se nikako se slažu sa silikonima.

Tražeći nova rumenila skoknula sam do Golden Rose dućana u Imp. Centru u ZG, unatoč glasinama da su ga zatvorili. Već dugo sam mjerkala Terracota Blush-On rumenilo u nijansi 07 koja je u biti ultra sjajni highlighter ružičastog tona. Pošto mu je baza prozirna i na koži se vide samo sjajne čestice, odličan je za kombiniranje sa mat rumenilima hladnih rozih nijansi, poput Golden Rose Silky Touch Blush-on u nijansi 210 i Beauty UK Blush / Brush - nijansa 2. Sva 3 rumenila su me došla oko 100 kn što je genijalno jer sam razmišljala da opet investiram u Illamasquina rumenila no njihova me cijena i sastav svaki put odvrate od kupnje, unatoč očitoj kvaliteti proizvoda i pakiranja. Beauty UK rumenilo me pozitivno iznenadilo pigmentiranošću i fino mljevenoj teksturi a sve za cijenu od 30ak kuna.

U potrazi za novom maskarom, odličan prvi dojam je ostavila veganska Eveline Big Volume Lash (Natural Bio Formula) maskara zelene boje tubice i gumene tanke četkice. Cijena 29 kn, a prvi dojmovi: ne iritira moje osjetljive oči, ne trusi se, trepavice su mekane, lako se skida i sa običnim gelom za umivanje i uljnim skidačem, daje pristojan volumen a četkica je odlična i za gornje i donje trepavice (mrzite li one ogromne četkice s kojima je nemoguće nanjeti maskaru na donje trepke?).



Golden Rose Liquid Concealer u nijansi 02 nisam još isprobala iako sam u dućanu dobila dojam tijekom swatchanja da daje lagano prekrivanje i neće ga biti problem kombinirati ovo ljeto ispod mineralnog pudera i bronzera u kamenu.

Zato sam Biobazin Hydradiance gel za umivanje (sa peršinom, boražinom i vitaminom E) odmah isprobala iako još uvijek koristim stari Everyday Coconut gel i oduševio me! Kupila sam ga nakon pozitivnih recenzija na forum.hr-u i drago mi je da su cure bile u pravu i ovaj put. Nipošto ne isušuje kožu, odlično čisti sve od sebuma do šminke, treba ga jako malo za cijelo lice i vrat, fino se pjeni unatoč činjenici da nema SLS-a u sastavu (Soduim Coco Sulfate je unutra, no ja na njega nikad ne reagiram loše za razliku od ovog prvog), jako je ugodnog unisex mirisa i cijena mu je razumna s obzirom na sastav i količinu (200 ml, 45 kn). Plus, sve pohvale za ambalažu i dizajn iste.

To bi bili moji prvi dojmovi ovih noviteta koje vam svakako preporučujem ukoliko ste u potrazi za novim proizvodima i koji su ujedno dokaz da se i kod nas može pronaći povoljna a dobra kozmetika vrijedna svake lipe. Za nekoliko tjedana pakiram prnje i letim na topli jug, a prije toga ću vam natipkati još hrpu recenzija koje sam dužna već mjesecima. Među njima će se pronaći i DIY recepti te pregled proizvoda koje nosim sa sobom na putovanje. ;)

7 komentara:

  1. Bas sam se obradovala kad sam videla da postoji blogerka koja pazi na sastav. :) Steta sto vecine ovih brendova nema u Srbiji. Odlican post. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tara :) I meni je žao kad recenziram proizvode dostupne samo u HR, voljela bih da je i kod vas slična ili ista ponuda... Ponekad je i obratno :D

      Delete
  2. I ja sam probala ovaj Alverde obiteljski šampon, pored kojeg su mi najdraži od alverde rozi za suhu kosu i onaj zelenkasti za nadraženo vlasište. Dobar mi je i ovaj obiteljski, od kad si perem kosu sa Alverde šamponima koji su bez silikona, nekih 3 mjeseca već, kosa mi se predivno sjaji bez ikakvih drugih proizvoda. Baš su mi dobri. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam li-la sam Alverde-om, najviše zbog alkoholnog sastava u proizvodima, ali su im šamponi pristojne kvalitete s obzirom na cijenu. Pošto je šampon jedan od proizvoda koje jako često koristim i kupujem stalno, bitno mi je da mu je cijena povoljna da ne bankrotiram svaki mjesec kad moram kupiti novi. Ovaj šampon me (barem na prvu loptu) stvarno pozitivno iznenadio. :)

      Delete
  3. Pozdrav. Zanima me ako znaš koja je razlika između SLS-a i coco sulfate- da li je on štetan kao i SLS? Na nekim stranicama sam pročitala da je to praktički isto. Molim te ako znas da razjasniš. pohvale za blog. LP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osnovna je razlika u izvoru koji se derivira - coco se derivira iz kokosa (gle čuda), a SLS je sintetički spoj (bučkuriš iz laboratorija). U osnovi su isti jer im je svrha ista (pjenjenje proizvoda poput šampona, gelova, itd.) no coco sulfate ima manju šansu da iritira jer je iz prirodnog izvora. Mene osobno coco sulfate ne iritira i uvijek biram proizvode s njim jer mi koža nepogrešivo loše reagira na SLS (suho kao Sahara usred sezone). Ima ljudi koji jednako loše reagiraju na oba ili ne reagiraju na oba (ili pak reagiraju ali ne tumače to kao suhoću ili perutavost). Sulfati inače skidaju površinski masni (zaštitni) sloj kože koji se prirodno stvara i obnavlja nakon čišćenja, pa se zato reakcija na njega očituje kao suhoća i perutavost, posebice kod suhe i/ili zrele kože. Nadam se da nisam previše zakomplicirala i da sam ujedno dobro razjasnila. Ovo je moje znanje o sulfatima koje je čisto laički pošto nije moja struka ali puno čitam o sastojcima pa mi sve ostane u glavi (imam enciklopedijski mozak). :)

      Delete
  4. Nijansa GR ruza mi deluje predobro, bas primamljivo. :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata