Najbolji makeup proizvodi ispod 50 kn, favoriti + razno

Kao što sam danas najavila na FB stranici, spremila sam vam napokon post o dekorativnim proizvodima koje sam, ruku na srce, zanemarila u posljednje vrijeme na blogu. Svi ovi proizvodi se mogu nabaviti kod nas, znači ne morate se mučiti sa kupnjom preko interneta (što sam također zanemarila zadnjih mjesec-dva i smatram to odličnom odlukom jer mi je novčanik napokon odahnuo pogotovo zbog činjenice da trošim svaku kunu na režije ili poneki komad odjeće iz second hand dućana). Osim kozmetike, čitati ćete i o nekozmetičkim favoritima zadnjih par mjeseci, nekim odlukama i malom novitetu za blog.


Prvi val favorita ispod 50 kn su proizvodi za usne: olovke, ruževi, jedno stain-sjajilo i jedno klasično sjajilo. Svi znate da sam veliki obožavatelj jarkih boja na usnama, a najviše koristim mat ruževe i olovke za usne upravo zbog njihove postojanosti. Među najboljima na našem tržištu smatram Golden Rose Velvet Matte ruževe koji se mogu pronaći u GR dućanima diljem Hrvatske. Ja svoje primjerke kupujem u Importanne Centru u Zagrebu, a cijena im je prije bila 35 kn no mislim da sam pročitala negdje da im je cijena sad malo viša - 39.90 kn što je po meni i dalje prihvatljiva cijena, posebice ako kupujete ruževe par puta godišnje. Što se tiče GR dućana, također sam pročitala da se njihovi dućani zatvaraju u City Centrima 31.5. iako dućan u zagrebačkom Importanneu ostaje i dalje.

Dakle, ovi ruževi imaju sve: pristojnu ambalažu (iako nisam ljubitelj ove posebne nijanse crvene boje), ogroman izbor nijansi, ugodnu mat baršunastu teksturu i dobru postojanost. Nijansa #27 mi je opsesija jer je to najbolja nude nijansa koju sam IKAD imala, a pošto meni takve nijanse stoje kao piletu sise, smatram ju pravim draguljem.

Osim Golden Rose-a, Flormar radi vrhunske mat ruževe (Supermatte Lipstick), ako ne i bolje. Ambalaža je odlična: cilindrastog oblika sa proširenim vrhovima, izrađeni od crne plastike gumastog efekta, odlične kvalitete iz koje ruževi neće ispasti ni pod koju cijenu. Šteta što se natpisi "Flormar" izližu relativno brzo nakon korištenja, ali tubice ostaju i dalje prekrasne kao prvog dana. Izbor nijansi je također odličan, a ja trenutno posjedujem 209 - Rose Wood, 212 Vintage Pink i 204 Pink Velvet . Prva je MLBB sa jakim smeđim tonovima (neutralna i "zemljana"), druga je također MLBB u ružičastoj varijanti (pomalo hladna i idealna za zimu) a treća je intezivna, neonska koraljna sa snažnim ružičastim tonom. Jednu od nijansi sam dobila od Brlog, a ostale dvije sam platila na sniženju prije zatvaranja Flormar dućana u Avenue Mallu ZG (došli su me oko 15 kn), iako mislim da im je realna cijena oko 30 kn. Flormar se više ne može kupiti uživo u ZG, već imaju samo web prodaju, što sam shvatila tek sad, proučavajući informacije na netu, pa se ispričavam zbog navoda na početku. :/

Što se tiče olovki za usne, ostajem vjerna Look By Bipa olovkama koje dođu nevjerojatnih 14 kn. Stalno koristim 3 iste nijanse: Bonbon, Orchid i Cherry, a nemam pojma gdje sam izgubila Orchid tijekom fotkanja za ovaj post no ne brinem se previše jer ću ju vjerojatno zgrabiti u sljedećoj Bipi ako ju ne nađem uskoro upravo zbog niske cijene. Ono što me oduševilo kod ovih olovki jer (osim veganskog sastava) njihov idealni spoj kremaste i suhe teksture, odlična postojanost i intezivna boja. Lako se oštre, čvrste su, ne pucaju i jako su praktične za torbice i džepove.

Sjajila u pravilu ne volim, ali Beauty UK u ponudi ima odlična Glacier Gloss sjajila odlične formule i teksture. Izbor nijansi nije velik, ali ćete pronaći vjerojatno nešto za sebe. Osim što imaju dobru pigmentiranost za drogerijska sjajila, njeguju usne i dobro se drže na njima. Ako me opet "pukne" kupnja sjajila, sigurno ću uzeti još jednu nijansu iz Glacier Gloss ponude. Cijena im je 25 kn. A Catrice je oborio sve sa Made To Stay Smoothing ružem za usne (nijansa Mission PINKpossible). Riječ je o ultra sjajnoj fuksijastoj nijansi, nešto tamnijoj od klasičnih fuksija koje viđam po dućanima. Ovo "stain-sjajilo" kako ga volim nazvati traje na usnama od jutra do sutra, uglavnom se ne preslikava na zube a nakon sjaja na površini ostaje intenzivna boja na usnicama do kraja dana. Postojanost je toliko jaka da imam problema sa uklanjanjem ovog proizvoda čak i sa uljnim skidačem. Cijena ovog proizvoda je oko 37 kn.

Swatchevi:


L-D: Look By Bipa Bonbon, Look By Bipa Cherry, Golden Rose Velvet Matte; 27, 09, 18, Flormar Supermatte Rose Wood, Vintage Pink, Pink Velvet, Catrice Made To Stay Mission PINKpossible, Beauty UK Glacier Gloss Tickle Me Pink.


Pronaći kvalitetne proizvode za oči, a kamoli za lice u lokalnim drogerijama je nekad noćna mora. Srećom, imam svoju malu oružanu jedinicu koje se držim kao pijan plota, a neke od ovih proizvoda sam već kupila više puta. Iz Essence ponude se držim uglavnom: Sun Club mat bronzera (za plavuše) kojeg koristim za konturiranje lica a ljeti kao puder za matiranje i fiksiranje preko BB kreme u zimskoj nijansi koji ju potamni taman onoliko koliko je potrebno (i time štedi kupnju tamnije podloge za ljeto), maskara (trenutno koristim odličnu Plum No Clump! Volume maskaru iako je odlična i ružičasta I Love Extreme Crazy Volume maskara) te pigmenata (među kojima je najbolji Cop & Copper o čijoj pigmentaciji, baršunastoj tekturi i mogućnosti blendanja mogu pričati satima). Iz Catrice ponude bih izdvojila: Prime & Fine Pore Refining Anti-Shine Base ilitiga primeru koji lijepo zagladi pore oko nosa i na obrazima te produžava postojanost korektora ispod očiju, sprečavajući nakupljanje ičega u boricama, Camouflage Cream korektora koji je alfa i omega za sve koji muku muče sa nepravilnostima poput diskoloracije, ožiljaka, podočnjaka ili čak žele prekriti tetovaže, te Defining Blush (trenutno imam nijansu Think Pink koju sam uzela jer je dupe za Illamasquino Hussy rumenilo). Ostali proizvodi koje vidite na fotki su: Wet n Wild Mega Liner tekući tuš (najbolji koji sam probala do sad, sa tankim kistićem i traje čitav dan na kapcima), te Megalast lak za nokte (solidan izbor nijansi, odlična četkica, čvrsta ambalaža, odlična formula proizvoda), Alverde Cover & Stay Makeup podloga (za sve koji traže jako prekrivanje bez efekta maske na licu), Alverde Camouflage Cream u zelenoj varijanti za ublažavanje crvenila na licu, te Terra Naturi duo set za obrve kojim sam opsjednuta kao što vidite po potrošenoj količini.

Cijene za navedene proizvode su: Essence Sun Club bronzer - 35 kn, Catrice Defining Blush - 28 kn,. Catrice primer - 35 kn, Alverde Cover & Stay podloga - 43 kn, Wet n Wild Megalast lak za nokte - 23 kn, Essence Plump No Clump! maskara - 25 kn, Wet n Wild Mega Liner - 25 kn, Essence pigment - 20ak kn, Terra Naturi Brow Duo - 30ak kn, Alverde kamuflažna - 25 kn, Catrice kamuflažna - 33 kn (sve cijene su okvirne i napisane po mom sjećanju).

Osim ovih favorita, u posljednje vrijeme volim/slušam/gledam sljedeće:


Kreativni talentirani tornato iz NY poznat kao sestre CocoRosie koje su gostovanjem u Aufnahmezustand-u rasturale u kombinaciji sa Rajasthan Roots, francuskim beatboxerom TEZ-om i japanskim multi-instrumentalistom Tak-om. Puni dokumentarc pogledajte ovdje,

Stara metalčuga u meni često prije spavanja pali jedan od najdražih albuma IKAD; Katatonijin legendarni The Great Cold Distance. Dajte mi doom metala prije spavanja ili u bilo kojem drugom tmurnom, hladnom i/ili mračnom prigodnom trenutku i voliti ću vas barem 1% više.


Johann Wolfgang Pozoj. Ljudi moj. Ne znam... ovo je tako divno na svim nivoima. Naše a svjeCko. :'D


I jedna kratka ali slatka domaća za slušanje kad razmišljam o hrvatskom mentalitetu koji nalaže pljuvanje po drugačijem, kreativnom, nepoznatom i van okvira, posebice ako je u điru "nije bitno o čemu se pljuje, samo da se pljuje".



Uz dodatak glazbi, u zadnje me vrijeme jako pucaju stare, rabljene stvari, starovički stil (moja riječ za omraženo izlizano vintiđ koje iz principa ne pišem... ne znam, čudna sam), buvljaci, stare botaničke ilustracije, kabineti kurioziteta, ali i ilustracije za stare bajke i narodne priče, koncept art, dizajn likova, itd. itd. Imam toliko slobodnog vremena u posljednje vrijeme i pokušavam ga iskoristit na ovaj ili onaj način, a najviše inspiracije nalazim na Pinterestu.  Evo nekih od mojih pinova koji su mi posebno dragi iz bilo kojeg razloga;







Nedavno sam prvi put posjetila Ulični Ormar u koji sam se instantno zaljubila, pronašla nekoliko odličnih torbi, šešira, košulja i drugih sitnica, a ako već do sad niste čuli za njih a volite starovički štihovan second hand, posjetite ih svakako. Ponedjeljkom dobivaju novu robu pa ih od sad posjećujem na minimalno tjednoj bazi. :)


I jedna moja kreacija rođena na predavanjima prošli tjedan, naslovljena: "Stanovnik Zelengaja, cca 1790." Dala bih sve da me netko plaća za crtanje šumsko-davinčijevskog character concept art šuč muča. :3


I jedna zla krafna za kraj uz pitanje: gdje su, po vama, najbolje krafne u ZG?


7 komentara:

  1. apsolutno se slažem za Golden Rose i Flormar ruževe, Bipa olovke za usne, Catrice rumenila i W'n'W lakove :) Odličan stain ima i Bell kozmetika, košta cca 20 kn a boja ostaje cijeli dan.
    meni su nažalost Catrice kamuflaža i Alverde podloga pretamni, ali toliko ih hvale da razmišljam kako bi ih mogla iskoristiti :P

    jao, i mene puca ovaj cabinet of curiosities đir u zadnje vrijeme (čitaj dvije godine), pa pronalazim stvari po Hreliću i svugdje :) zapela sam i za blog http://www.thedaintysquid.com/ , pa pogledaj, mogli bi ti se svidjeti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao ja sam danas krenula na Hrelić ali sam nekako bleh bila ujutro + ekipa mi je otkazala za slj vikend pa nisam htjela ići sama. Baš sam pričala dečku kako mi je žao što nemamo Hrelić stil dućane koje bi bili otvoreni sve radne dane, da možeš kupiti takve sitnice stalno.. Ameri imaju toga na tone, baš mi je žao što kod nas to neće uskoro zaživjeti. Meni su posebno zanimljive stare sprave, knjige, aparature, i sl. Kosti i preparirane životinje radije izbjegavam. Za sad se snalazim sa buvljakom na Britancu, Hrelićem, nekim povremenim buvljacima i sl. ali mi je fkt žao što kod nas toga nema češće i više.

      Zanimljiv blog, ali nekako mi je cura tipično hipsterija. Jarka kosa, kosti, portreti životinja sa naočalama u sakoima, retro fotići.. Moj đir je više http://mothmouth-throughthelookingglass.blogspot.com/ :)

      Delete
    2. uf <3 nju isto pratim i obožavam :D heh je, malo je Dainty hipsterasta, ali nađe se predivnih fotografija i ima zanimljivo uređen stan i odličan cabinet of curiosities :) (osim što malo previše brije na zube) :P

      Hrelić kao dućan bi mi bio drugi dom, nadam se da ću doživjeti da se takvi dućani i kod nas počnu otvarati.
      mene najviše privlače stare pisaće mašine i fotići, medicinske/anatomske knjige i laboratorijsko posuđe, kosti i rogovi svih veličina i oblika, ali nađe se i odlične odjeće (vintage Levi's 501). preparirane životinje su mi fascinantne za pogledati u Prirodoslovnom muzeju, ali neznam bih li ih imala doma, osim možda leptira i kukaca općenito, oni su mi divni :)

      Delete
    3. Za starovičku obleku nemamo problema, njih se nađe u skoro svakom SC u gradu, a njih je fkt puno u posljednje vrijeme, posebice uz dodatak Uličnom Ormaru. Jedino mi je žao što se Šlic u Ilici zatvorio prije više godina, iako su oni imali napuhane cijene ali predivne stvari.

      Sad mi je žao što nisam otišla na Hrelić dok tipkam ovo ali računam si da ću sad skoknuti do dućana i potrošiti tu lovu na hranu i ubijanje u istoj dok gledam serije danas. :D Svako zlo za svoje dobro.

      Delete
    4. Ako me režije ne pojedu opet u petak prije njehehheheh :D Ali dobro, odem na sladoled negdje u grad ako išta.

      Delete
    5. ma prošetaš po Hreliću za gušt, ja idem i s 20 kn u džepu, čisto da se nagledam divota :D i onda tih 20 kn potrošim na kavu na putu nazad u grad :P

      Delete

 

Newsletter pretplata