Najdraže stranice, blogovi,portali et al.

Nedavno sam na Facebooku najavila veliku hrpicu postova koje ćete čitati uskoro, a kako sam u drugi plan stavila dekorativnu kozmetiku, napravila čistku kolekcije i odlučila u budućnosti kupovati isključivo prirodni/mineralni makeup + bacila se u aktivnu izradu vlastitih pripravaka za ljepotu i zdravlje (o čemu ćete najviše čitati na blogu od sad), recenzija imam jako malo za ponuditi. Razlozi su brojni a to je najviše moje zdravlje koje je bilo jako loše u zadnje vrijeme i prisiljena sam još dublje razmotriti koje tvari unosim u organizam, preko kože ili oralno.

No neću naklapati o stvarima koje ste već čitali, već vam tipkam o čistoj pozitivi (i poštenoj količini korisnih informacija)! Evo koje stranice, blogove, portale i ostatak ekipe pratim redovito i upijam znanje o svemu po malo kao spužva. Stranice koje pratim i svakodenvno čitam su orijentirane uglavnom na alternativu - vegetarijanstvo, ekologija, zdrav život, superhrana, zaštita životinja, meditacija, litoterapija, itd. Domaće stranice pratim uglavnom preko Facebook-a, a na ostale sam pretplaćena preko newslettera, pa mi rijetko što promakne.



One Green Planet - portal za veganski lifestyle na kojem možete čitati recepte, analize prehrambenih proizvoda i sastojaka, vijesti iz svijeta o ekologiji, divljim životinjama, akcijama spašavanja životinja, azilima, razne savjete itd. Stranica je strogo animal-friendly orijentirana, ažurirana je na dnevnoj bazi i ne ponavljaju tekstove na bilo kakav način.


The Mind Unleashed - stranica za sve sa područja alternative. Najviše pišu o temama na rubu znanosti, o spiritualnosti, međuljudskim odnosima, alternativnom lječenju, umu, ljudskim navikama i osvještenosti. Jako su pro-cannabis orijentirani, a misao vodilja je: "O ovome sigurno nećete čitati u klasičnim dnevnim vijestima."


Higher Perspective - sestrinjska stranica od The Mind Unleashed, a obrađuju slične teme. HP je više orijentirana na ljudski um, iskustva, odnose i umjetnost a njihove članke o empatima, ljudskoj energiji i meditaciji rado čitam uz jutarnji čaj jer su lagani i jako čitljivi, što godi mom tek probuđenom mozgu na rezervi.


Vegetarijanska kuhinja blog - jedna od rijetkih domaćih food stranica koje pratim, a piše ga Danijela Jokić Vaislay koju pratim na još nekoliko web lokacija. Tekstove piše jasno, britko i jednostavno, a zaljubljena sam u njezine članke o Indiji. Već nekoliko mjeseci nije ažurirala blog, ali vjerujem da je trenutno u nekoj gužvi ili na putovanju, pa s nestrpljem isčekujem njezine nove postove.


Alternativa za Vas - jedan od mojih najdražih domaćih portala! Pišu najviše o metodama alternativnog lječenja, o zdravoj prehrani, detoksifikaciji i superhrani. Ovdje sam saznala jako puno o Ayurvedi, a svaki članak vezan za neku namirnicu ili metodu pročitam u jednom dahu jer pišu jasno i detaljno. Također često škicam i njihov webshop koji ima odličnu ponudu i razumne cijene.


AromaTerra - domaća stranica na kojoj sam još prije više godina saznala puno o prirodnoj kozmetivi, posebice primjeni baznih i eteričnih ulja, te maslaca i macerata za razna stanja kože i tegobe. Tekstovi su jako iscrpni a dodatna pomoć su savjeti i recepti.



Košarica (Kemig) i Terra Organica - dva najdraža domaća web shopa preko kojih nisam nikad naručivala, ali super dođu za informacije o cijenama i proizvodima prije šopinga uživo koje obavljam u Bauerovoj (Kemig i TO se nalaze samo stotinjak metara jedan do drugog u istoj ulici, u širem centru Zagreba). U Kemigu nabavljam sirovine - eterična i bazna ulja, maslace, polisorbat, gline i ostalo za izradu prirodne kozmetike i pripravaka, a u Terri Organici nabavljam gotove proizvode jer imaju neke robne marke koje je nemoguće pronaći na drugim lokacijama.




Najdraži strani web shopovi preko kojih naručujem redovito - iHerb i Naturisimo. O njima sam pisala tonu puta posebice kad sam recenzirala proizvode koji nisu sa domaćeg tržišta. Na njima nalazim tonu organske kozmetike i hrane, suplemenata, stvarčica za mačku, alata itd. iHerb je svakako povoljniji cijenama iako poštarina često zeza u zadnje vrijeme ali se mudrim kombiniranjem cijene i težine paketa da izvuči dobar ulov. Minus je manjak Paypala i duži period čekanja paketa. Naturisimo je UK stranica, pa carina neće zadavati glavobolju ni kod većih ili skupljih paketa i sve dolazi u roku od tjedan dana. Nisu turbo povoljni, ali uz svaku narudžbu možete naručiti za testere od 5 do 10 kn cca što je super prilika za isprobati hrpu proizvoda.


XOVain - jedina beauty stranica koju bih istaknula u ovoj gomili. Obožavam njihove fotografije, usporedne recenzije, osobna iskustva i "how-to" postove. Poslastica su DIY postovi kojih nema mnogo, ali kad se napišu - odlični su i urbenesni! Nisu jako razvikani, a balans energije i tema na blogu dinamično održavaju zbog velikog broja autorica (i svaka je u potpuno drugom "điru" od one prije nje).

Zdravlje/prirodni pripravci:


Veganska/CF kozmetika:


    Razno:


    Popis je mnooogo duži nego što sam mislila da će biti, što vam samo govori kojom brzinom moj mozak funkcionira da dnevnoj bazi u kojoj pročitam aktualnosti sa svih ovih stranica. Lista svakako nije konačna, jer sam većinu izvlačila sa "Like" dijela na Facebooku i neslavno odustala negdje na dvije trećine popisa.

    Ako imate ikakvu stranicu koju redovito pratite i mislite da bi mi se svidjela, šibajte prijedloge u komentarima dolje. Hvala na čitanju. ;)

    10 komentara:

    1. hehe, imamo sličnu jutarnju rutinu :D
      evo pridodajem nešto čega sam se trenutno sjetila (valjda ćeš naći nešto za sebe ;)):

      - http://atma.hr
      - http://sirovahrana.hr/
      - http://www.nexus-svjetlost.com/
      - http://2012-transformacijasvijesti.com/
      - http://www.lisaliseblog.com/
      - http://www.humblebeeandme.com/
      - http://organskivrt.com/

      ReplyDelete
      Replies
      1. edit:

        - https://mmmoky.wordpress.com/
        - http://www.dollyandoatmeal.com/

        (nek se nađe :D)

        Delete
      2. Hvala Plevna! Atmu sam donedavno pratila ali su mi imali neke jako upitne članke sa žnj informacijama, pa sam odustala od čitanja, možda malo nepravedno ni što ćeš. Sirovu hranu sam isto čitala kad sam pokušala sa sirovom veganskom prehranom, no nije mi odgovarala (mršava sam + jako brz metabolizam = dodatni gubitak kila)... Ostale ću proučiti preko slobodnog vikenda. ;)

        Delete
    2. haha, istina to za atmu....ma većinu domaćih stranica pratim filtrirano, tako da po tom pitanju možda prednost dajem alternativi za vas

      ReplyDelete
      Replies
      1. Jep, Alternativa za vas je meni stvarno odličan sajt, možda nisu iscrpni sa člancima stalno ali dotiču jako puno tema, pa imaš s čim krenuti dalje u googlanje ako išta

        Delete
    3. Gotovo isti popis, osim što mi alternativa strašna sa svojim člancima sve liječi sve. Između kemiga i terre uvijek izabirem terru, toliko imaju veći izbor eteričnih ulja i ugodnije osoblje da u kemig odem samo po ambalažu.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ajme ni ja ne volim tu spiku "liječi sve" ili "liječi sve osim raka". Oni vjerojatno nabroje koje sva stanja i bolesti nešto MOŽE liječiti, ali ovisi od organizma do organizma. Ja u Kemigu kupujem i ulja, njihova su najnormalnijih cijena i količine, a ionako ih drže druge ljekarne po gradu tipa Lavanda Mia.

        Delete
    4. Odlično, hvala ti na sheranju! Za neke već znam, za neke poput Higher perspective po prvi put čujem i bacam se na pregledavanje :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Nema na lemu Mila ;) HP mi je baš puknut sajt, rado ih čitam, i to zadnjih par godina :D

        Delete
    5. Ja se raspisala pred koji dan kad si objavila post, i pojelo mi ga tijekom postanja :(

      Volim ove tvoje postove pune korisnih informacija, neke već i sama obožavam poput Terre organice, i herba, kemiga...

      Skoro svaki mjesec naručim bar jedan paketić sa i herba, bili to kistovi, vitamini, chia sjemenke, šamponi...predivnih stvarčica imaju a jako jako dobrih!

      Kao ti sa Atmom, ja sam pred nekih godinu, 2 pratila Alternativa za vas i bila pretplaćena na novosti, ali sam s vremenom primjetila da im jako fali kritičnosti i baš su me sa nekim člankom jako naljutili, iskreno više se ne sjećam o čemu se radilo, mislim da je bila neka "čudotvorna" biljka koja liječi SVE.

      Iako sam vege i jako, jako puno vremena posvećujem zdravlju, čitanju članaka, i slušanju i znanstvene i alternativne strane, kad vidim da netko bez imalo kritičnosti i razmišljanja propagira nešto jer je eto sad to super, i in, i lijek za sve...baš me ljuti to.

      Imaju baš zgodnih članaka i dobrih, ali eto, baš su me razočarali s tim nekim bedastoćama, pa sam odustala od njih. :)

      Eh da, jedan od tih stvari je bio članak o himalajskoj soli. Toliko su izmislili toga, i nabacali stvari koje nemaju veze sa istinom.

      Tak me to naljuti :D

      To nema veze sad s tobom nikakve da me ne bi krivo shvatila :D

      Došla sam ti pohvalit tekst :) A sad idem čitati ovaj novi, nisam stigla prije :)

      ReplyDelete

     

    Newsletter pretplata