Mali plac na Tavanu 11.04.2015.


Stari tavan pun pozitive - to je esencija Malog placa na Tavanu, zagrebačkog eko projekta koji je star preko godinu dana. Za njega sam saznala tek prošli tjedan, tražeći prirodnu kozmetiku i organske proizvode na netu, kao što uvijek radim a moje oduševljenje je bilo izazvano samo idejom okupljanja, druženja, razgovora i degustacija što uvijek stavljam na prvo mjesto. Ovakvih projekata je srećom sve više u našoj sve zelenijom metropoli, a jučer sam prvi put imala priliku posjetiti famozni Tavan.

Šetajući ultra sunčanim Zagrebom i prekrasnim Kaptolom, tražila sam broj 8 Sinkovićeve ulice i stepenice koje su dugo dugo vodile do tavana punog razgovora, smijeha i dobre energije, vukući preteški Nikonac D700, moleći ga da surađuje sa mnom barem ovaj put. Primarni razlog mog dolaska su bili proizvodi brendova people2people i AromAntique, za čijim sam proizvodima slinima na Facebooku danima prije, ali i susret sa nekim starim poznancima poput dragog Igora iz Male od Lavande.


Na tavanu sam pronašla daleko više nego što sam očekivala! People2people su imali stol prepun dragocijenog ghee-a u klasičnoj, slatkoj i slanoj varijanti. Pakiranje je skromno, a opet tako efektno i kvalitetno, pa sam odmah uzela staklenku od 180 g koja me koštala samo 35 kn što je više nego povoljno. Uz nedavno naručenih 370 ml ghee-a Eko Imanja Dharma kojeg preuzimam za 10ak dana, ova će mi količina biti dostatna za više od mjesec dana. Za više informacija o ghee-u pročitajte ovdje.


Na Tavanu sam upoznala presimpatičnu vlasnicu brenda AromAntique koja me osvojila pozitivnom energijom i vatreno crvenom kosom koja je beskrajno komplementirala njezinu pojavu. Pričale smo dugo o njezinim veganskim proizvodima, Tavanu, narudžbama, a uz nju je stajala jednako simpatična mama i njezin brend slastica Mi-Raw. Isprobala sam testere dezića u kremi i skoro sve AromAntique paste (koje su ogroooomne i iskreno najbolje ručno rađene prirodne paste za zube ikad!), te se predbilježila za dezić u kremi i pastu za zube na sljedećem Tavanu. Kući sam otišla sam testerom najomiljenije paste i još jednim lijepim iskustvom iza sebe.


Nakon dugog naklapanja sa Igorom iz Male od Lavande i još jednom prebilješkom za MoL hidrolat od smilja, obavila sam još neke finalne fotografije i kupila svu hranu koja mi je zapela za oko. Osim spomenutih proizvođača, tu su se našli i Ayurvedom do Zdravlja, Full Fino, MESP (Mother Earth Sacred Plants), Scentic, Slatko moje zeleno, Moja Pašta i brojni drugi (punu listu današnjih izlagača mogli ste čekirati na Facebook stranici, a prije svakog Placa novi krug izlagača objavljuje se upravo tamo).







Na Placu sam, osim spomenutog ghee-a, ugrabila Full Fino Mister Peanut Butter (kikiriki maslac) te Full Fino Cheesecake (inače sam ovisna o cheesecake-u u zadnje vrijeme :3). Pri kolektivnom odlasku sa Tavana dobila sam na poklon u ruke namaz od slanutka sa medveđim lukom od Maje Kefeček, kojom ovom prilikom želim još jednom zahvaliti od srca! Na poklon sam također dobila i pozamašni tester jedne od AromaAntique pasti za zube koja mi se najviše svidjela, a sve ovo vam pokazuje koliko pozitive, brige za druge i nesebičnosti vladaju Malim placom na Tavanu. Osim toga, jedna od najsnažnijih odlika ovog projekta je upoznavanje javnosti sa malim proizvođačima koji su često zanemareni uz velike brendove i proizvođače, promidžba organske i zdrave prehrane i kozmetike, ekološka proizvodnja i bitnost kupnje hrvatskih proizvoda. Vjerujem da će Tavan doživiti još veći procvat u budućnosti i privući još više pažnje, zadržavajući skromnu notu i utopijski pojam zajedništva zbog kojeg meni uvijek bježi suza niz oko od miline jer to je moja vizija za svijet sutrašnjice.


Sljedeći Mali plac se održava u srijedu 15.04. u Katranu od 16 h do 21 h, pa navratite nakon posla ako vam je usput. Ekipa se okuplja barem jednom tjedno, a ja ću ih sve vrlo vjerojatno posjetiti opet sljedeću nedjelju kad se svi druže u Cafe u Dvorištu.



6 komentara:

  1. Čula sam za Mali plac, ali se nisam nikada uputila tamo i sad vidim koliko sam pogriješila :) Obožavam prirodnu kozmetiku i mislim da bi tamo visila par sati po štandovima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Navrati koji put i javi pa se družimo. ;)

      Delete
  2. Ovo zvuci tako dobro, divno i pozitivno! Tako bi rado navratila, nadam se da ce mi jednom biti usput :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ćemo se upoznati i družiti jednom na Malom placu ;) The more the merrier hehe

      Delete
  3. Baš sam jučer imala priliku upoznati dragu Petru iz Aromantique i dijelim tvoje oduševljenje! Ugrabila sam si pasticu, slažem se da su ooodlične, jedva sam čekala da dođem doma da perem zube. :)
    Nikad se ne posloži da sam u Zg za vrijeme Malog placa, ali morat ću doći jednom, baš me zanima. Iako, lijepo si sve opisala, dobiješ dojam kao da si tamo. Standardno vrhunski post od tebe. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na pohvalama ;)
      Žao mi je što je Mali plac ograničen na Zagreb za sad, ali kad je većina rpoizvođača od ovdje kao i potrošača, no vjerujem da će se situacija poporaviti uskoro za područje cijele RH, idemo u dobrom smjeru ;)

      Delete

 

Newsletter pretplata