What's in my bag? vol. 4


Nedavno sam otkrila puuuno drogerijskih proizvoda, uglavnom dekorativne kozmetike koji su postali instantni favoriti i od sad prepoznatljivi dio moje svakodnevne makeup rutine. Otkrila sam neke nove preparativne favorite i ponovno otkrila neke stare , a evo koji su se ovom prilikom pronašli u neseseru;


Cattier peeling-maska za lice sa bijelom glinom i aloe verom - jedna od mojih najdražih kupovnih maski koja čisti lice, uklanja višak sebuma, otvara pore i čini lice jako glatkim. 57 kn. Kemig

Terra Naturi gel za tuširanje s bademom i mirisnom divlje ruže - moj apsolutni favorit među tuširalicama. Koristim ga skoro 2 godine i sama ne znam koliko sam tubica do sad potrošila. Ekipa iz TN je očito proradila na ambalaži pa je sad otvor na čepu malo širi pa proizvod lakše izlazi van. To mi je bila jedina zamjerka i jako sam sretna da su to popravili. Osim opojnog mirisa ruže (kojeg obožavam), ovaj gel krasi neisušujuća formula i veganski sastav. Koristim ju kao i dodatak kupkama zbog mirisa. Bezobraznih 13 kuna u Muller drogerijama

Alverde krema za tijelo sa bademom i ružom - očito ste skužili koja je moja najdraža kombinacija mirisa do sad. :D Bila sam malo skeptična kad sam kupovala ovu kremu jer Alverde proizvode povezujem sa velikom količinom alkohola u sastavu (kao konzervansa), bljutavim mirisima i nedovoljnom hidratacijom proizvoda za njegu kože. Ova krema me svakako ugodno iznenadila jer miriše dobro, pristojno njeguje moju normalnu do suhu kožu tijela, ne ostavlja mastan sloj i instantno se upija. Sasvim dobar ulov za 20 kn (dm drogerije)

Oleo Theraphy ulje ricinusa - koristim ga svaku večer na trepavicama i obrvama, nakon skidanja šminke i prije spavanja jer jača folikule dlaka, čini trepavice i obrve jačima i sprečava njihovo ispadanje. Bočica od 100 ml bi me mogla trajati mjesecima za tu svrhu, ako ne i duže, unatoč činjenici da ovo ulje koristim za izradu uljne emulzije za skidanje šminke jer je odličan sastojak za tu svrhu, pošto veže nečistoće na sebe i čisti pore (iako može isušivati u večim udijelima). Nešto manje od 20 kn, Kemig.

Olival ekstra hidratantna krema za lice s uljem smilja - organski proizvod hrvatskog brenda sa predivnim mirisom smilja koji me podsjeća na djetinjstvo i ranu mladost provedenu na Hvaru. Nedavno sam ju kupila po drugi put i na početku se malo mučila s njom jer nije bila baš skroz idealno hidratantna ujutro, a preteška u kombinaciji sa serumom navečer, pa sam eksperimentirajući sa različitim načinima primjene došla do savršenog riješenja: nanosim ju navečer nakon skidanja šminke na suho lice, bez seruma, masirajući lice 5 do max 10 minuta širokim blagim kružnim potezima. Nakon toliko vremena krema se u potpunosti upije, ulja u sastavu se zagriju i brže penetriraju u stanice a pojačana cirkulacija i pravilni potezi rezultiraju blistavim, ultra glatkim i njegovanim licem. Također ju nanosim ujutro prije šminkanja na suhe obraze (imam mješovitu kožu) za dodatni boost hidratacije iako su mi za tu svrhu najdraži sprej i ulje u kombinaciji.


O H&M dvostrukom kistu za podlogu i puder te uvijaču za trepavice spremam poseban post, pa vam neću otkriti puno. Sami pretpostavljate da mi se jako sviđaju ako su dospjeli do ovog posta. :)

Kao pojačanje u kistovnom arsenalu pojavio se i Flormar koso rezani kist za rumenilo koji je beskrajno mekan, ali čvrst, kvalitetan i odličan za nanošenje highlightera u prahu na obraze, kapke i vrh nosa.

Maskara koju obožavam je Essence Plump No Clump! maskara koja daje odličnu definiciju, solidan volumen, ne trusi se, minimalno se preslikava na kapcima i traje veći dio dana. I da, NAPOKON dobra jeftina veganska maskara koja se može kupiti kod nas (sadrži sintetički vosak) i bravo za Essence jer prate trendove i odgovaraju na moje zahtjevne makeup jauke.

Dva sjajila koja vidite na fotki su Beauty UK Glacier Gloss u nijansi Tickle Me Pink (pigmentirano, neljepljivo, puterasto i njeguje usnice) te Catrice Made To Stay Smoothing Lipstick u nijansi Mission PINKpossible kojeg sam prekrstila u stain-sjajilo jer se tijekom aplikacije ponaša kao jako pigmentirano sjajilo visokog sjaja, a tijekom dana ostavlja jači stain na usnama i nakon gubljenja sjaja. Također je neljepljiv, ima odličan i precizan aplikator i košta samo 39 kn. Win!

Na nedavnoj Flormar rasprodaji u Avenue Mallu sam osim kista ugrabila i dva Supermatte ruža koja obožavam, a na fotki vidite Vintage Pink nijansu - nijansa usana, ali bolja (MLBB - my lips but better) u pepeljasto ruža.rozoj verziji. Idealno za hladne i neutralne podtonove, posebice tijekom hladnijih mjeseci.

Početkom mjeseca odlučila sam potražiti pomoć primera za manje vidljive pore i postojanost podloge, a osim naručenog e.l.f. Mineral Infused Primera (ultra stari favorit recenziran na samom početku bloganja) posegnula sam i za varijantom iz lokalnih drogerija - Catrice Prime and Fine bazom (puni naziv mu je nepotrebno predugačak i odbijam ga istipkati :D). Ne matira lice što i nisam očekivala od njega, ali dobro produžuje postojanost podloge i zaglađuje lice. Posebno je dobar protiv nakupljanja korektora u boricama ispod očiju i zaglađivanja pora na potezu nos-obrazi.

Misslyn Waterproof Color Liner u nijansi Unforced (#252) preporučujem svima živima a i vama ako želite postojanu, mekanu, pogmentiranu i neiritativnu olovku za waterline koja instatno osvježava pogled i poklanja licu par sati sna.

Look By Bipa olovke za usne su stari favoriti jer su: pigmentirane, mekane, lako se nanose i šilje, dugo traju i dobra su zamjena a i podloga ruževima za usne. Moj odabir za ovaj post su nijanse Cherry (hladna crvena) i Bonbon (hladna ružičasta, provjereni dupe za Illamasqua Eurydice). Bila sam ugodno iznenađena kad sam slučajno naletila na sastav ovih olovki i shvatila da su veganske, što ih u kombinaciji za skromnih 13 kn čini must-have proizvodom za mene.

Još jedan dupe kojeg sam spominjala u nedavnom #thepinktag postu je Catrice Defining Blush u nijansi Think Pink. Rumenilo je ne samo lako dostupno i jeftinu (27.90 kn), već i dobro pigmentirano, ugodne teksture i traaaajno na obrazima. Voljela bih da dolazi u okruglom pakiranju jer ga je ponekad teško nanositi malo većim kistovima.

Terra Naturi Brow Duo pigmenti za obrve su postali moji totalni favoriti - pigmentirani, u dvije nijanse: tamnijoj i svijetlijoj, odgovarajućih nijansi za moj topli podton i platinasto plavu kosu zbog čega dobivam dosta komplimenata za obrve i trajni na koži. Za manje od 30ak kn neću tražiti više!



15 komentara:

  1. flormar ruževe odavno imam namjeru da probam,ovih ću dana sigurno kupiti neku finu nijansu,a Terra naturi sam probala samo korektor,koji mi još traje :) ali fin sadržaj nesesera :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam u kojem si gradu, ali u ZG ih samo ima u Avenue Mallu i Point centru. Često imaju akcije (mislim da sam čak vidjela na njihovom web shopu nedavno sniženje na dobar dio asortimana ili čak sve). Probaj svakako ove ruževe, nećeš se razočarati. Ja za sad imam 3 i jako ih volim, totalno su mat a ugodni na usnama. Čak im je ambalaža kvalitetna, a za 30ak kn šišaju npr WnW Megalast ruževe.

      Delete
    2. Ja sam ti u BiH kod nas nisam čula da Terra naturi ima igdje,mislim da nema,a flormar imam u svom gradu a i znam još par prodajnih mjesta tako da za koji dan uzimam:D po tvojoj preporuci/recenziji :D

      Delete
  2. Tera naturi brow duo me od svega najvise zanima, obrve su mi sivo crve, a oka platinasto plava, iako mi je podton neutralno zuckast, ne odgovaraju mi bas klasicne smedje za obrve :D
    Catrice bazu sam mjerkala, mislim da bi je mogla uzeti, nemam masno lice, a ponekad zelim taj osjecaj zagladjenog lica koje pruza baza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu ga posebno recenzirati u jednom postu ako želiš. :) I ja imam problema sa nalaženjem proizvoda za obrve, na moju kosu su do sad funkcionirale samo 3 stvarčice: ovaj duo, Catrice Starlight Expresso sjenilo i Illamasqua Motto pigment za obrve. Svi su sivkasti i dobro pašu na plavu kosu svih tonova (znam jer sam ih nažalost eksperimentiranjem sa kosom imala haha).

      Delete
    2. Uopce se necu buniti ako se odlucis natipkati usporedni post o proizvodima za obrve ;)
      To je uvijek korisno za procitati.

      Delete
  3. Videla sam ove nove Essence maskare i baš mi je drago što si spomenula jednu od njih. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odugovlačila sam kupnju jer sam u drogerijama naletavala samo na zapackane, otvarane tube (mrzim kad se to desi, a vlastitim očima sam se uvjerila da ne rade to samo bezobrazne klinkice, nego svi koji dođu do štandova kod nas :( ). Napraviti ću posebnu recenziju za ovu maskaru.

      Delete
  4. Nisam probala ni jedan od proizvoda koje si navela ali voljela bih dati priliku Olival kremi jer mi se čini da bi mi baš odgovarala kao i Essence maskaru. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovisi kakvu kožu lica imaš, ali ako tražiš neku kremu organskog sastava i razumne cijene koja se može nabaviti kod nas, isprobaj. :) Essence ću svakako posebno detaljno recenzirati, vidim da više ljudi pita za nju.

      Delete
  5. Terra Naturi gel za tusiranje mi deluje fantasticno, moracu da ga probam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerujem da onda obožavaš miris ruže kao i ja :D U ovom gelu je dosta jak, ali ne i neugodan/pretežak. Za tako malu cifru isplati se probati.

      Delete
  6. Obožavam ovakve postove, sadržaj tvog nessesera mi se, moram priznati, jako sviđa :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata