The Pink Tag

Beauty tagovi su mi često bezvezni ili pretrivijalni, pa ih zato ni ne postam ovdje, ali sam nedavno na Facebooku naletila na ovaj tag i bio mi je krajnje simpatičan. Odlučila sam okupiti moju ružičastu ekipu, sastavljenu uglavnom od proizvoda koje redovito koristim i volim, pa čekirajte moj izbor:


Od preparativne kozmetike izabrala sam samo Terra naturi gel za tuširanje sa bademom i mirisom divlje ruže, te Heritage Products Rosewater & Glycerin sprej za lice. TN badem & ruža je moj apsolutni favorit među tuširalicama, koristim ga cca 2 godine i stalno mu se vraćam, bez obzira na druge proizvode. Prvi miriše na pravu prirodnu, neiskvarenu divlju ružu (čak malo potentnije nego što bih htjela), ne isušuje zbog manjka SLS-a u sastavu, njeguje kožu i opušta. Čak ga stavljam u kupke zbog mirisa o kojem sa ovisna. Drugi je dušu dao za njegu kože u kombinaciji sa uljima/uljnim mješavinama. Prvi sam primjerak nedavno potrošila u isto vrijeme kad i Mad Hippie Antiox ulje za lice, a drugi primjerak je već naručen i na putu.

Jedina dva beauty alata u ovom postu su Hello Beauty spužvica za makeup (najbolja spužvica po meni; jako mi se sviđa njezina gustoća, čvrstoća i odličan omjer cijene, kvalitete i dostupnosti) te Real Techniques bockalica. HB spužvica je po meni bolja od Real Techniques (post ovdje), a bockalica nije moj najdraži RT kist, no odlično surađuje sa kremastim rumenilima i jednim bronzerom koji se grozno nanosi i blenda sa svim mojim kistovima osim s ovim (Too Faced Pink Leopard).

Ruževi, rumenila, sjajila i olovka za usne su najzastupljeniji ovdje jer obožavam ružičastu boju na obrazima, a posebno na usnama. Draže su mi hladne nijanse ružičaste -  fuksija, pastelno roza, neonski roza itd., ali rado biram i koraljne sa jačim primjesama roze i MLBB nijanse koje naginju malo više rozo od boje usana. Žuti sam podton, ali zadnjih pola godine uopće ne furam tople nijanse (breskvaste, narančaste) jer smatram da mi ne pristaju toliko dobro kao hladne nijanse. Ako vam ovo sad nije imalo smisla, zanemarite, imam kaos u glavi pa su sukladno s njim i ove riječi. :D


Swatchevi sa lijeva na desno: 
Look By Bipa olovka za usne - Bonbon, Wet n Wild Megalast Lip Color - Don't Blink Pink, Golden Rose Velvet Matte 09, Flormar Supermatte Lipstick - Vintage Pink, Catrice Made To Stay Smoothing stain/sjajilo - Mission PINKpossible, BeautyUK Glacier Gloss - Tickle Me Pink, e.l.f. Studio HD Blush - Headliner, Everyday Minerals Blush - Snuggle, Sleek blush - Rose Gold i Catrice Defining Blush - Think Pink.

Najnoviji dodaci ovoj kolekciji su Flormat Supermatte ruževi i Catrice stain/sjajilo. Što se tiče Flormara, ovdje je prikazan samo Vintage Pink, no nedavno sam na rasprodaji ugrabila i Rosewood, prekrasnu MLBB nijansu sa jačim smeđim podtonovima, za samo 15 kn po komadu. Oduševljena sam njihovom 100% mat formulom, finišem, dobrom postojanošću i činjenicom da im je sastav veganski, woohoo! Catrice stain/sjajilo sam prekrstila sa ovim dvojnim nazivom (puni naziv mu je Made To Stay Smoothing ruž za usne) jer se ponaša kao intezivno sjajilo (sa fantastičnim aplikatorom, fyi) a ostaje na usnama obećanih 8 sati, postepeno gubeći sjaj no zadržavajući mat boju.

Everyday Minerals Snuggle rumenilo sam totalno bezveze ubacila u ovaj post, jer nije 100% ružičast već bljeckavo pastelno roz sa jakim breskvastim tonom. Na meni izgleda neutralano i često ga nosim sa jačim bronzerom. No unatoč tome ovo je jedno divno divno kvalitetno rumenilo koje krasi odličan sastav, divna tekstura i još divnija postojanost na obrazima. Čekirajte EM stranicu za 100% kvalitetnu vegansku dekorativu (poštarina je 6 $ iz SAD-a). Sad im je u tijeku u rasporodaja. :)

Catrice rumenilo Think Pink sam kupila nedavno u Mulleru kad sam shvatila da je riječ o skoro 100% duplikatu Illamasquinog Hussy rumenila, za kojim sam neko vrijeme slinila, ali odlučila da ga neću ipak kupiti jer je preskup (220 kn) i sastav mu nije veganski. Think Pink je za pola nijanse topliji od Hussy i iako se teksturom ne može nositi sa puterastim Hussy-em, sustiže ga pristojno po pitanju pigmentacije, sastava i trajnosti na obrazima. Za 27.90 kn ovo je čisti win.


Ukoliko niste vidjeli na FB stranici, ovaj vikend vam spremam ukupno 4 posta! Slijede ostala 3, stay tuned.

5 komentara:

  1. Djelimo neke favorite - HB spuzvica, bockalica, bonbon olovka, catrice rumenilo <3
    WNW don't blink pink izgleda divno! A rose gold samo ceka plus na racunu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su sve te Bipine olovke divne, rijetko se koje nanose lako kao ruževi, ne isušuju i imaju divne nijanse. Bonbon je najdivnija roza ikad i provjereni dupe za Illamasquin Eurydice ruž ;)

      Delete
  2. Odlican post! :)
    Catrice rumenilo je moj omiljeni!

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Golden Rose 09 i Vintage Pink nijanse su mi savrsene. :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata