ROP vol. 2

Slijedi drugo izdanje ROP (Recenzije organskih proizvoda) kategorije na blogu! Prvo izdanje možete pročitati ovdje. Ovaj put za vas pišem recenzije Alverde i Earth Science organskih proizvoda.


Alverde je svima dobro poznata marka iz dm-a, a prije nekoliko mjeseci sam od sestre na poklon za rođendan dobila ovu hrpicu. Sestra je pazila da su svi proizvodi veganski, a među njih je uvrstila i moj stari favorit - Sensitiv šampon od breze i kadulje. O njemu sam puno pisala prije na blogu, pa ne bih trošila puno riječi, sve što ću reći jest da mislim da je to jedan solidan šampon; izvrstan za masno i/ili osjetljivo vlasište, odlično čisti kosu no ima tendenciju da ju učini slamnatom pri vrhovima. Zbog toga ga uvijek kombiniram sa hranjivim maskama za kosu (trenutno koristim Macadamia Deep Repair Masque koja dubinski hrani moju izblajhanu, suhu kosu).

Gel za tuširanje i peeling u jednom protiv celulita sa ružmarinom i limunom me nije dojmio jer su čestice za poliranje u njemu prenježne. Za učinkovito rješavanje celulita možda nema rješenja, ali ovaj proizvod ne bi nikako istaknula kao imalo učinkovit. Miris je pomalo umjetan i graniči sa mirisom komercijalnim sredstava za čišćenje u kućanstvu. Doduše, formula je blaga i ne isušuje kožu pa ću ga potrošiti kao običan gel za tuširanje. Bio bi dobra solucija za celulit ako bi u njega umješala nekoliko žlica svježe mljevene kave, no to još nisam probala pa vam ne mogu reći djelovanje. Ukoliko tražite učinkoviti i grublji peeling za problematične zone, preskočite ovaj proizvod.

Ultra Sensitiv gel za tuširanje je blag, bezmirisan i ne isušuje. No ima odliku skoro svih proizvoda bez dodanih parfema/mirisa, pogotovo organskog sastava a to je: smrducka. Da, nema smisla jer je proizvod bez mirisa, ali vjerujte mi - ima ga. Nije intezivan, ali se njuši prilikom korištenja, nakon čega rado poželite neki puderasti miris, da miriše donekle dobro, pritom zadržavajući korektan sastav. Kupila bih ga opet da su mu miris malo bolje zakamuflirali ali ovako ga pamtim samo po neisušujućoj formuli i čudnom mirisu.

Maslac za tijelo sa makadamijom i karite maslacem sam rado potrošila do zadnje kapi. Jako njeguje kožu, miris mu je orašast i ugodan, nije mastan i efekt traje do sljedećeg tuširanja. Često sam posezala za njim kad su mi ostale mazalice bile prebogate i/ili premirisne (tipa Bubbleesh Wave of Green maslac, kojeg inače obožavam, najviše zbog mirisa i shea maslaca u sastavu) i nije mi se "tukao" sa parfemom ili mirisom dezića. Mislim da mu je cijena niska: oko 25 kn, dobijete poštenu količinu proizvoda, shea maslac se nalazi visoko u sastavu i svakako ću ga kupiti opet.

Kruti sapun sa vetiverom je još jedan čudan proizvod. Ne, ne isušuje, dapače - ostavlja film na koži, pun baznim i eteričnih ulja koja njeguju i mirišu ugodno, no kad se kombinira sa bilo kakvim losionima i maslacima za tijelo, kombinacija postane preintezivna. Ne topi se pod tušem, što je plus jer mrzim kad se sapuni zalijepe za pločice, no to opet ukazuje na ne tako prirodan sastav i ugodan je prilikom korištenja na koži. Od krutih sapuna koristim samo Bubbleesh sapune, pa ovaj neću kupiti unatoč niskoj cijeni (mislim da su cijene svih Alverde sapuna oko 6-7 kn).


Sljedeći su na redu proizvodi Earth Science brenda iz Amerike. Njih sam naručila preko iHerb.com stranice na kojoj često kupujem, a oba sam kupila zbog niske cijene i obečavajućeg sastava. Maska za kosu sa maslinom i avokadom me oborila s nogu! Prvo što bih istaknula jest da miriše prekrasno, luksuzno i nekako "bogato". Također jako njeguje kosu, čineći ju svilenkasto mekom, kao da se otapa unutar vlasi i eliminira izgled ispucale, suhe, slamnate kose. Maska je dostupna u manjem (59 g) i većem pakiranju (170 grama). Cijena za manju tubicu je 2.77 $ (20 kn) a veliku 6.65$ (47 kn), bez poštarine. Manja varijanta, koju vidite na fotki, je odlična za putovanja a meni traje skoro 2 mjeseca, pošto ju trošim 2 puta tjedno. Svakako ju preporučujem, ukoliko ste u potrazi za jeftinom a odličnom maskom za kosu i kupujete preko ove stranice. Napomena: maska nije veganska jer sadrže proteine svile, ali ES napominje na službenoj stranici da se svila uzima nakon što mališan izađe iz kukuljice. :)

Skidač šminke s očiju sa kamilicom i zelenim čajem je dobar proizvod, ali ne bih ga uz to nazvala i "fantastičnim". Radi se i prozirnom bezmirisnom gelu koji dobro skida sav makeup (na očimka nešto bolje nego na ostatku lica), ali me smeta činjenica da se nakon trljanja sa blazinicom moram i umiti poslije, pošto gel ostavlja film na koži. Zato sve obavim jednim korakom - uljnom emulzijom koja se ispire sa lica (recept ovdje). Ukoliko proizvod upadne u oči, peče kao lud. No za skidanje swatcheva sa ruke ili sitne popravke šminke sa pamučnim štapićem je dobar. Neću ga opet kupiti jer ga "vučem" po ladičaru još od ljetos i nikako ga ne mogu potrošiti. Cijena na iHerb-u mu je 5.57$ (40 kn), bez poštarine.

Sastav proizvoda i ostale specifikacije možete pogledati na stranicama iHerb-a i dm-a.

Earth Science Deep Conditioning Masque for Hair, Olive & Avocado - 170 g
Earth Science Deep Conditioning Masque for Hair, Olive & Avocado - 59 g
Earth Science Eye Makeup Remover, Chamomile & Green Tea, Fragrance Free

Alverde Sensitiv-Shampoo Birke Salbei (šampon za kosu)
Alverde Cellulite Duschpeeling Zitrone Rosmarin (peeling gel za tuširanje)
Alverde Korperbutter Macadmianuss Karitebutter (maslac za tijelo)
Alverde Ultra Sensitive Duschcreme (sensitiv gel za tuširanje)
Alverde Pflanzenolseife Verveine (sapun)

Ukoliko vam treba kod za popust prilikom prve kupnje na iHerb stranici, moj je KPL205. ;)

5 komentara:

  1. Alverde-u sam puno puta dala priliku,ali mi ništa njihovo nije dobro :/ šampon sam koristila jedno vrijeme,ali mi je kosa bila kao slama. Earth Science maska mi zvuči baš dobro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam nedavno kupila još par stvari od Alverde-a, jednu kremu za lice koja je ispala loše kao i sve njihove, te jedan šampon koji me ugodno iznenadio (crveni, za obojanu kosu). Kod njih je sve prosječno, istaknula bih tuširalice i mazalice za tijelo kao dobre proizvode..

      Delete
  2. Maslac za telo je savrsen, obozavam njegov miris. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je jako ugodan, iako više volim mirise ruže, jasmina i sličnog cvijeća :)

      Delete
  3. slažem se da su Alverde tuširalice, mazalice i šamponi OK, ali kreme za lice, barem meni, su koma...

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata