Najpostojaniji makeup proizvodi

Koja vam je najbitnija odlika makeup-a? Meni je to svakako postojanost. Često su takvi proizvodi jako pigmentirani i mat, posebice kad govorimo o ruževima za usne, zato nerijetko dobijem (kako Amerikanke vole pisati po blogovima) "more bang for my buck". Drogerijska kozmetika postaje sve bolja i raznovrsnija iz mjeseca u mjesec, pa nije ni čudo da ćete u ovom postu čitati uglavnom o proizvodima iz drogerija.


U smjeru kazaljke na satu: Sleek Matte Me - Party Pink, Wet n Wild Megalast Lip Color - Red Velvet, Sleek Blush - Rose Gold, Everyday Minerals Electric Eye Primer, Sleek Blush By 3 - Pumpkin, Alverde Cover & Stay Make Up - Cashew & Sienna i Lime Crime Velvetine - Red Velvet.

Krenuti ću prvo sa ruževima, koje sam spomenula na samom početku posta. Čak dva favorita nose naziv nijanse Red Velvet - WnW Megalast i Lime Crime Velvetine.
Prvi je drogerijske cijene - 23 kn, a za te novce dobivate mazivost, iznimnu pigmentaciju, postojanost na usnama u vidu dugotrajnog traga zvanog "stain" i neisušujuću formulu. Mana je svakako jeftina neugledna ambalaža koja je poznata boljka ovog brenda, no govoreći o proizvodu unutra, ovo je divan hladno crveni ruž koji osvježava lice i osmijeh.
Lime Crime RV je moj najdraži crveni ruž - neutralne čiste crvene boje, iznimno pigmentiran, traje jako dugo na usnama bez isušivanja, bolesne pigmetacije, lijepe kvalitetne ambalaže, etc. Ne vidim manu u pakiranju ili performansama ovog ruža, jedino bih istaknula visoku cijenu (u prosjeku od 20 do 30 dolara, ovisno odakle naručujete) i tešku dobavljivost.
Sleek Matte Me Party Pink je zabavna, vedra svijetlo crvena sa jako malo narančaste, totalno mat finiša, najpostojaniji od svih prikazanih, no isušuje. Cijena mu je relativno niska (50 kn bz poštarine) i dostupan je na nizu stranica: Sleekmakeup.com, Pinkpanda.hr, ebay-u, itd. Party Pink je dupe za Lime Crime Suedeberry, no poznavajući formule obje linije ruževa, uvijek bih prije kupila LC.


Najpostojanija rumenila koja posjedujem su (osim nedavno recenziranih e.l.f. HD Studio rekućih rumenila) Sleek-ova. Brend je inače poznat po jako kvalitetnim, postojanim i pigmentiranim proizvodima povoljne cijene s kojima rijetko pogriješite. Shimmer nijanse rumenila su baršunaste i super se blendaju na licu, dok je mat narančasta nijasa u Pumpkin paleti jako kredasta i teže se blenda, no to ju ne sprečava u postojanosti i pigmentiranosti. Prije nekoliko godina imala sam nijansu Pixie Pink, no morala sam ju pokloniti jer je također bila mat, kredasta i jako se teško blendala. Ako do sad niste isprobali Sleek rumenila, savjetujem vam prvo isprobati mono rumenila, posebice Rose Gold nijansu (jako sličnu NARS Orgasm slavnom rumenilu) za koju sam uvjerena da bi pristajala s-v-i-m-a. Dodatni plus ide na kvalitetnu ambalažu i dobar vizualni identitet brenda.

Ako imate problema sa nepostojanim i slabo pigmentiranim sjenilima, onda morate potražiti pomoć kod baze za sjenila. Isprobala sam ih nekolicinu do sad, no Concrete Minerals Electric Eye Primer rastura sve redom. Vjerna sam mu skoro 2 godine, ovo mi je druga posudica po redu, a koristim ga skoro svaki dan. Uz njega su mi ultra postojana sva sjenila, pigmenti, glitter, tuševi i olovke. Tekstura je masnjikava pod prstima i u posudici primjetite zlatni shimmer u bazi boje šampanjca, no baza je potpuno prozirna kad ju nanesete na kapke. Cijena mu je nešto viša - oko 90 kn sa poštarinom, ali vrijedi svake lipe i kunem se u njega. CM trenutno imaju totalnu rasprodaju na stranici, no primer je nažalost odavno otišao (da sam vidjela prije ugrabila bih nekoliko komada odmah). Inače ga možete naći ovdje.

I za kraj - vrhunska podloga koju sam pronašla kod brenda koji me skoro nikad nije oduševio nekim makeup proizvodom (osim ako ne računate na zeleni korektor za prekrivanje crvenila, koji je odličan): Alverde. Za samo 42.90 kn (ukoliko ne iskoristite popust od 25% popusta na odabrani proizvod u dm-u, pri čemu vas ispada cca 37 kn) dobivate: iznimnu postojanost, jaku moć prekrivanja koja graniči sa kamuflažom i iznenađujuće kvalitetno pakiranje. To je sve što ću za sad reći o njemu, pošto bih ovom puderu posvetila detaljno napisanu recenziju. :)

* svi proizvodi su veganski


Jeste li isprobali nešto iz ove probrane hrpice ili planirate? Ugodan vikend svima!

9 komentara:

  1. Nadam se da ćeš se pridružiti bojkotu LC kozmetike zbog sve materijalne štete i bola koji su naneli ljudima svojim bezobzirnim ponasanjem. Ne mislim na to da ih vise ne treba koristiti vec ceo pokret zeli prestati sa reklamom njihovih proizvoda. Na internetu mozes da nadjes detalje!


    E sad, komentar na tvoj blog! Jako mi se svidja ideja cruelty free bloga i nadam se da ce se cure ugledati na tebe. Ja se trudim da kupujem samo cf ali desi se da omanem. Svaka ti čast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već sam dobila na Facebook stranici napomenu za LC. U globalu se slažem jer ne podnosim takve brendove (kad se sjetim samo stresa koji su mi dva brenda sa Etsy-a priuštila zbog takvog ponašanja). Red Velvet sam htjela prikazati jer je vrhunski proizvod i odgovara temi, no činjenica je da je osim skupoće i teške dobavljivosti brend problematičan. Hvala na lijep riječima. :)

      Delete
  2. Iako ima par stvari koje su mi bile na WL od LC, nakon par procitanih iskustava sam ih odavno prekrizila, mogu biti najkvalitetniji, ali mislim da si brand ne moze dopustati takve dugogodisnje trakavice, a vrhunac je kradja podataka i novaca sa racuna musterija. Hvala, ali ne hvala. Ima ovih dana dovoljno kvalitetnih indie brandova koji nemaju nikakvih kontroverzi, a proizvode jednako kvalitetne tekuce mat ruzeve.
    Sleek tekuci met ruzevi i nisu skupili neke najbolje recenzije, pa mi nisu jako zanimljivi, ali su im zato rumenila vrhunska. Imam jednu trio paletu i u planu su rose gold i pomegranate koje sanjam vec koliko ih zelim :)
    O concrete minerals bazi gdje kod da naidjem samo hvalospjeve citam i zato je na popisu za kupnju i samo ceka bolje dane na racunu :D

    Zaintrigirala si me sa podlogom i moram priznati da jedva cekam citati o njoj, do sada se nisam razocarala u tvoje preporuke, pa me uvijek zanimaju proizvodi koji ti se svide.
    I drago mi je da si se vratila pisanju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se za ovo zadnje, dobro si me sjetila da to u biti traje već duži niz godina... Na jednom blogu sam našla super post sa alternativama za LC Velvetinse, pogle: http://tinyurl.com/qz8v4xv Ja sam sad na pauzi s kupnjom ruževa, ali mislim da ću naručiti Aromi jer su mi dugo bili na WL, pa sam ih maknula.
      Sleek tekući ruževi tj. ovaj koji imam mi je super sa svim osim sa isušujućom formulom. No ok, ja nemam niti malo suhe usne, pa i kad isuši nije mi toliki bed, mada nekome tko mrzi taj osjećaj ili ima jako jako suhe usnice to sigurno užasno smeta.
      CM bazu moraš kupiti, posebice ako koristiš pigmente i puno sjenila a znam da da, tak da... :D

      Alverde podlogu sljedeću recenziram, čak sam uzbuđena što sam našla ovako genijalan jeftin proizvod, u biti imam nekoliko proizvoda koje ću staviti pod "Otkrića mjeseca" ili nešto sličnog naslova, pa na dugo i na široko recenzirati. :)
      Hvala, dobro je vratiti se :D

      Delete
  3. Drugi put pišem komentar...nešto je zakucalo, pa ću biti kratka:
    1. Oduševljena sam što ponovo pišeš jer volim tvoje postove
    2. WnW ruževi su fantazija za te novce
    3. Ja imam Sleek rumenilo Suede koje je mat, ali je jako dobro blenda, možda ovisi i o boji
    4. Jako se veselim Alverde puder recenziji jer nemam dobra prijašnja iskustva (osim za olovku za obrve)
    Pusa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Zozolina :***
      I da, meni isto Blogger šteka sa komentiranjem zadnjih mjesec, ako ne i malo više, upišem komentar, i ne primi se pa moram opet :/ Nije do nas očito.

      Delete
  4. Super post!
    Ja inače imam problema s bazama za sjenila, sa svakom mi se nakon nekoliko sati sjenilo počne skupljati u pregibima, što me užasno nervira. Da li se to događa i sa tvojom bazom?
    Inače od baza koristim UD i ArtDeco.

    Što se tiče komentiranja, bitno je da ste prvo ulogirane na blogger pa vam se onda neće restartati komentiranje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, kako nanesem sjenilo, tuš i pigmente na kapke, tako stoje netaknuti do navečer. Nije se dogodilo niti jednom, u bilo kojim uvjetima da se išta pomakne s ovom bazom. Kunem se u nju do kraja. :D

      Btw ja sam uvijek ulogirana u Blogger, pa mi se svejedno ovo dešava. :/

      Delete
    2. P.S. Moji kapci su normalni do masni, koža lica mješovita s masnom t-zonom (na njoj isto moram nositi bazu zbog nakupljanja u borama i postojanosti podloge).

      Delete

 

Newsletter pretplata