John Masters Organics Vitamin C Anti-aging Serum


Prošle godine, nakon ljeta, mrlje na mom licu su bile uočljivije nego prije. Jedno me je jutro, prije rutine mazanja razno raznih kremica i šminke, majka pitala: "Kakve su ti to fleke na licu?!" i instantno sam se zaprepastila. Manje zbog činjenice da ona komentira samo one jako vidljive i uočljive pojave na meni, a više zbog još očitije činjenice da su mrlje (uzrokovane izlaganjem suncu, unatoč SPF zaštiti, genetikom i manjkom ciljane njege) bile spremne za tretiranje. Nakon brzinske pretrage po netu, pronašla sam puno pozitivnih recenzija za ovaj serum. Srećom je u rujnu prošle godine (nedugo prije kupnje) bila promocija JMO proizvoda u jednom Garden dućanu u centru ZG-a, pa sam probala uzorak Vitamin C seruma i bila jako zadovoljna njegovom formulom. Djelovanje je trebalo pokazati duže korištenje, za što sam iskešala 270 kn koliko ovaj serum dođe i čekala rezultate.


Amabalaža proizvoda je privlačna i kvalitetna. Kutija je napravljena od recikliranog papira (živjela reciklaža!) a serum se nalazi u staklenoj bočici od tamnog stakla (pri čemu se čuvaju visokovrijedni sastojci poput vitamina C i biljnih ulja koje lako oksidiraju) sa pumpicom. Pumpica je srećom kvalitetna i jednim stiskom izbacuje količinu koja je čak dovoljna za dvije primjene, pa sam rukovala nježnije s njom. Naljepnica se nije niti malo izlizala tijekom puna 3 mjeseca korištenja (!) koliko je trajao ovaj proizvod, što je apsolutno za očekivati po pitanju ugleda brenda i cijene.


No krenimo na najbitnije, a to je proizvod unutar ambalaže. Tekstura je rijetka, pomalo gelasta, svijetložute boje i ugodnog citrusnog mirisa. U sastavu se nalaze aloe vera gel koji na prvom mjestu djeluje kao hidratantni medij, zatim lagano ulje suncokreta, ružina vodica, ekstrakt topole Populus tremuloides, ekstrakt acerole (izvor prirodnog vitamina C), ekstrakt spiruline (alge), Tocopheryl acetate (vitamin E),  shea maslac, ulje pšeničnih klica, ulje damaske ruže (Rosa damascena), ulje crvene naranče, itd. Kao što vidite, sastav je pun korisnih vitamina za zaštitu kože od slobodnih radikala.

Ali serum nije dobar za hidrataciju, na što mi je ukazala i moja mješovita koža (koja ulaskom u hladne mjesece od listopada do ožujka) zahtjeva više njege. Zato sam u kombinaciji s ovim serumom morala koristiti cvjetne vodice (npr. ružina vodica) i neka laganija ulja, poput marelicinog.

Proizvod sam u potrošila nakon točno 3 mjeseca, korištenjem dva puta dnevno - ujutro nakon umivanja i prije šminkanja te navečer nakon uklanjanja šminke s lica. Dovoljna je mala količina za cijelo lice, iako sam ga ja dodatno natapkavala u ciljane zone - a to su mrljama pogođeni obrazi, područje oko usana i područje oko nosa. Kao eventualnu manu bih istaknula ljepljivost kože koja se osjeti nakon nanošenja (što nije rijetko kod sličnih proizvoda), no ona bi nakon potpunog upijanja i nanošenja šminke potpuno nestala.


Na lijevoj fotki vidite moje lice fotkano u kasno proljeće, prije primjene seruma (stanje je ostalo identično do rujna, netom prije korištenja). Na desnoj slici je ista strana lica fotografirana samo mjesec dana nakon korištenja ovog seruma. Možete primjetiti kako je koža postala mrvicu čišća, puno sjajnija, tekstura kože na sljepoočnicama se poboljšala a mrlje oko nosa, usana i brade su postale mnogo neprimjetnije. Nažalost, nisam fotografirala lice nakon puna 3 mjeseca korištenja, no efekt je ostao isti (ako ne i bolji).

Serumom sam jako jako zadovoljna i drago mi je da sam investirala ovaj nemali iznos u njega jer je napravio čuda za mrlje na licu i kožu općenito. JMO je meni inače drag brend, sa odličnim sastavom proizvoda i pakiranjem i rado bih za njih izdvojila potrebnu sumu, no smatram njihove proizvode ciljanima i potrebnima svima koji traže nešto više od obične njege za nezahtjevnu i/ili normalnu kožu.

Dakle, cijena je 269 kn za 30 ml, a možete ga pronaći u svim Bio&Bio dućanima diljem Hrvatske, Garden dućanima i na web shopu www.terra-organica.hr koji dostavljaju diljem RH (klikom na link možete detaljnije pogledati u sastav i ostale specifikacije). Ukoliko imate slične probleme poput mene, a ne smeta vam uložiti veću sumu, toplo vam preporučujem ovaj proizvod. Ja ću ga svakako opet "baciti u akciju" nakon ljeta da bih opet eliminirala uočljivost mrlja na licu. One možda nisu tako uočljive na fotografijama, ali uživo su bile "šaka u oko" posebice nakon preplanulog tena (što je i istaknula mama. Nikad ne sumnjajte u mame. :D).

Onda, jeste li isprobali ovaj serum ili planirate nakon ove recenzije? Ima li još JMO ljubitelja poput mene?

3 komentara:

  1. Zvuči jako zanimljivo :) Koristim Miyu serum s vitaminom C u iste svrhe, tj micanje flekica od sunca i također prištića po kojima sam marljivo kopala i napravila generalno (da prostiš) sranje :D

    Trošim već drugu tubicu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planiram isprobati i taj, nadam se da će Miyu ubaciti koji tester sljedeći put kad uzmem njezin genijalni Aqua C sprej za lice ;)

      Delete
  2. Nisam probala, ali mi deluje kao odlican proizvod. Jasno se vidi da koza mnogo bolje izgleda nakon koriscenja ovog seruma. :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata