H&M makeup kistovi i uvijač za trepavice


Šansa da pronađete jeftine a kvalitete makeup kistove i ostali pribor kod nas u dućanima je donedavno bila n-e-m-o-g-u-ć-a misija. Pojavom nekih web shopova i odlukom dorgerijskih brendova da prate aktualne trendove i poboljšavaju ponudu je rezultirala sve većom ponudom pristojnih proizvoda za sitne novce. Essence je prošlogodišnju Bloom Me Up! kolekciju kistova (koja je bila odlična, a ja sam nedavno na oglasima ugrabila etui za kistove i ravno rezani kist za manje od 20 kn - koja sreća) redizajnirao i lansirao šarene kistove od sintetičke dlake na police s redovnim proizvodima, a Real Techniques se pojavio na Pink Panda web shopu pa možete dobiti svoje primjerke odmah sljedeći da bez čekanja i zezanja sa carinom. No Ecotools kistovi su u Kozmo drogerijama i dalje skuplji nego u SAD-u a ponuda je minimalna, dok sam Alicia da Silva kistove u Muller drogerijama odbijala kupiti nakon pogleda na police sa rastrganim i polomljenim kistovima koji su nekvalitetu dokazali i bez kupnje.

Činjenica da H&M posjeduje liniju makeup kistova nije nova, ali je novo da su redizajnirali stare; mijenjajući prirodnu dlaku za sintetičku (dobro su se sjetili...) a mat crne drške su zamijenjene prekrasnim metalik bojama, kao dodatak redovnoj kolekciji. Kad sam ih ugledala na službenoj stranici, odmah sam pohitala u obližnji H&M u nabavku. Iskreno, nisam očekivala ne znam kakvu kvalitetu za kistove i alate koji dođu maksimalno 40 kn, pa sam se itekako iznenadila!


Uvijač za trepavice je čvrst, ali istodobno nježan (ima li ovo smisla?), dolazi u kutijici sa rezervnom gumicom (apsolutni plus), a lagan je za rukovanje. Osim ove boje tamnog čelika, u ponudi imaju i zlatnu te metalik ružičastu nijansu, no ja sam odabrala ovu jer je najmanje kičasta. Do sad sam imala samo jedan uvijač i to Look by Bipa koji me razočarao nekvalitetom. Ali što očekivati od uvijača za trepavice koji košta ni 20 kn? Tako sam mislila i za ovaj, koji također dođe 20 kn, no uvjerio me da visoka cijena i kvaliteta ne idu nužno pod ruku. Uvijač je ugodan u ruci, potpuno uvija trepavice sa samo 2 lagana stiska na svakom oku i lako stane u bilo koju torbicu ili ladicu sa ostatkom šminke. Efekt na trepavicama nisam fotkala jer sam zaboravila (pardon pardon), zato mi morate vjerovati na riječ. :)


Veliki duo kist za puder i tekuću podlogu je prekrasan! Jako lagan u ruci, a opet čvrst, dobro rasporežene težine na ključnim dijelovima, multipraktičan, lako se pere i beskrajno mekan. Iskreno, ovo su najmekši kistovi koje sam ikad probala u životu. Čvrstoćom i preciznošću se dostojno mogu natjecati sa nekim skupljim brendovima, dok je dobar vizualni efekt ovdje zajamčen. Sa ovim širim dijelom sam probala nanositi rumenilo, no za to mi ne odgovara. Odličan je za nanošenje pudera u prahu, dok je plosnatiji dio odličan i za tekuću podlogu i sve vrste korektora. Dolazi i u verziji ružičasto zlato-vanilija, no meni je ova kombinacija boja ipak bila ljepša. Cijena: 39 kn.


Zadnja dva kista su namijenjena aplikaciji sjenila (lijevi na fotki iznad) i blendanju na pregibu oka te nanošenju pigmenta za orbe ili tuša (desni na fotki). Ove sam uzela u drugoj verziji boja jer nisam mogla pronaći tamnije. Kistovi su ne samo lagani, već jako precizni i super obavljaju svoju funkciju. Jednostrani kist za sjenilo je jako precizan i s njim rado nanosim jako pogmentirana metalik sjenila u prahu poput Meow Cosmetics sjenila iz Egyptian Treasures kolekcije. Dio drugog kista za blendanje je malen i precizan, pa će dobro doći svima sa manjim očima i kapcima te ostalima za razmrljavanje olovke ili sjenila na vanjskom kutu oka ili na donjem kapku. Tanki dio kista za obrve ili tuš me oduševio preciznošću i tankim rezom. S njim jednako uspješno popunjavam obrve kao i sa najdražim Ecotools kistom, iako je ovaj fleksibilniji i mekši ali i precizniji zbog užeg rasporeda dlaka. Svi kistovi su najpravljeni od turbo mekane sintetičke dlake, ne "linjaju" se tijekom pranja i brzo se suše. Cijena za zadnja dva kista je 29.90 kn.

Ove kistove možete pronaći u svim H&M poslovnicama iako je ponuda različita od lokacije do lokacije. Uvijač za trepavice i kistove za oči sam lako pronašla u H&M na Cvjetnom trgu ali sam trebala produžiti sve do Arene Zagreb da bih pronašla veliki duo kist za lice i to posljednji primjerak. Također sam slinila za ovim kistom, no njega nema kod nas. Čak mi je frendica pogledala u H&M-u u Austriji, ali ga nije ni tamo mogla pronaći. Od ostalih proizvoda zanimaju me još i ova spužvica i ovaj kabuki.

Nisu li predivni? (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧



Napomena: Prekasno sam shvatila da na H&M službenoj stranici piše da su ovi kistovi limited edition! Zato vam savjetujem da ih ugrabite što prije. ;)

13 komentara:

  1. odlični su daa i ja sam ih kupila a kupila sam i onaj BB cream kist bio je u areni prije jedno mjesec i pol kad sam ga ja kupila i mogu reći da je fantastičan...možda dođe opet ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kvragu, taj sam najviše htjela, blago ti se :D

      Delete
  2. ovaj kist za kojeg kažeš da ga nema kod nas - bilo ga je na cvjetnom, i to 20ak primjeraka barem. kad sam se vratila nakon 3 dana, više nije bilo niti jednog. ima i sličan njemu, kao BB cream kist (crna drška, smeđa vlakna), kojeg na cvjetnom češće vidim. uglavnom, ima ga, samo trebaš imati sreće. inače obožavam sve HM kistove, stvarno su super, moj osobni favorit je mini kabuki kist bez kojeg ne mogu zamisliti svakodnevicu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Očito smo se fulali. E da, taj neću jer je od prirodne dlake i čitala sam da je ionako jako grub, što me ne čudi. Mislim da ću si kupiti kabuki (jel ovaj sa linka ili onaj crni, kockasti? imaju ih više).

      Delete
    2. ja imam onaj skroz svijetli, i sad mi je super, makar su mi prvi dojmovi bili li-la...tj. zavukao mi se pod kožu postupno hehe. ne sviđa mi se taj sa kockastom drškom jer mi se čini nespretan za držanje u ruci, pa nisam ja spužvabob skockani hehe ;)

      Delete
  3. Definitivno ću ih ugrabiti prvom prilikom, ubedila si me!

    ReplyDelete
  4. Imam mini kabuki i pokazao mi se pretvrd za puder u kamenu/rumenilo/bronzer. Za to nekako pribjegavam mekšim kistovima. Ali mi je zato odličan za blendanje tekuće podloge. Imam i stariju verziju ovog dvostrukog kista za lice. Plosnata strana za podlogu mi nije niš' posebno, ali možda zato što ne preferiram takve kistove za nanošenje podloge. Zato je druga strana dušu dala za sve ono u čem mi je kabuki zakazao. Mislim da je vrijeme za novi primjerak kista :D Žao mi je što nisam znala za ovaj ravni, koso rezani, a vidim da je bio limited edition. :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima li sintetičku dlaku ili prirodnu, kao oni smeđi sa crnom bazom? Teško mi je zamisliti ovu sintetiku tvrdom, dapače, predivno je mekana, najmekša do sad. Ček, limited edition? kako to nisam vidila o_O očito sam kratkovidnija nego mislim. hvala na infou!

      Delete
    2. Uf, stvarno, sad gledam sve iz ove nove linije i piše limited edition. Kad su stavili najmanji font mogući -.- A dobro da sam i ove onda ugrabila.

      Delete
    3. Imala si srece ;) ne znam kakvu dlaku ima mini kabuki, dobila sam ga na poklon i bacila ambalazu, uopce se nisam sjetila provjeriti. a iskreno, nr znam procjeniti jer nisam nikad obracala paznju na to. Amater, šta'š.

      Delete
  5. bilo je ovog koji želiš u HMu u Cvjetnom, prije nekih mjesec dana :) moguće da će ga opet dobiti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekšuli neće, tek sam kasnije skužila da su limited edition :( Ali dobro sam i ove ugrabila :D

      Delete

 

Newsletter pretplata