Nikel hidratantna krema s narančom


Većina proizvoda Nikel kozmetike koje sam isprobala do sad mi je bila solidna ili ispod prosječna (čitajte: "meh"). U nadi da ću dobiti bolju hidrataciju svoje mješovite kože sa dehidriranim gornjim slojem s nekim drugim proizvodom, kupila sam Hidratantnu kremu s narančom početkom prosinca. Kremu sam na početku koristila samostalno i bila oduševljena izmino prirodnim, nenapadnim mirisom narančinom cvijeta, jako laganom formulom, gustom te pomalo "tučenom" teksturom kreme. No dolaskom snježnih dana i jako hladnog zraka kojeg sam iskusila na potezu Zagreb-Ljubljana i natrag (na Staru godinu), moja koža je rekla "čuj, ne." Dovoljnu dozu hidratacije sam napokon postigla kombinacijom hidratantnog spreja (ružina vodica + glicerin), antioksidativne uljne mješavine za lice, kreme za područje oko očiju i balzamom za usne.
Nikelovu kremu sam planirala koristiti samostalno za cijelo lice, vrat i područje oko očiju, s ciljem minimaliziranja rutine njege lica i uštedom na proizvodima, no to nije bio moguće zbog jako lagane formule.
Proizvod je kvalitetan, nježan, ne izaziva nepravilnosti na licu i pretjerano lučenje sebuma, no ne nudi dovoljnu razinu hidratacije za moju kožu. Preporučila bih ju svima koji imaju masnu ili normalnu kožu bez nepravilnosti i potrebe za ciljanom njegom i dodatnom hidratacijom. Što se tiče ostalih proizvoda koje sam isprobala od ovog brenda, na popisu se nalaze: ulje noćurka (korektan proizvod ugodna mirisa koji omekšava kožu no također ne daje previše hidratacije i potrebno ga je kombinirati sa drugim proizvodima, što je meni živa muka uz jednu uljnu mješavinu), balzam za kožu oko očiju i usana (jako bogata, masna krema koju sam testirala sa majkom ovo ljeto, no zaključila da je bolja za njezinu zrelu, vječno isušenu kožu a u sastavu se nalaze pčelinji vosak i lanolin - mast iz ovčje dlake :/), gel za umivanje sa hamamelisom (odličan, neisušujući, predivnog mirisa koji rado preporučujem) te bogatu hidratantnu kremu sa smiljem koju sam isprobala u obliku testera, a u sjećanju mi je ostao kao gust, maziv i hidratantan proizvod.

Sastav Nikel Hidratantne kreme s narančom:


Proizvod sam kupila u dm-u prije 2 mjeseca; redovna cijena joj je 134.90 kn, no sa dm karticom za bodove i bonom od 25% popusta na jedan proizvod po izboru, kremu sam platila samo 108 kn. Nije mi završila u favoritima, no proizvod je kvalitetan, ugodan za kožu i mirisan.

Ako vam zanima moja trenutna rutina njege lica i/ili želite poseban post o toj temi, javite u komentarima. ;)

3 komentara:

  1. Zanima me tvoja trenutna rutina njege lica :))

    Uglavnom, i ja koristim te iste navedene proizvode od Nikel-a, kremu od naranče i trenutno koristim, ok je preko dana, ali slažem se da je nedovoljno hidratantna čak i za mješovitu kožu poput moje. Preko noći koristim bogatu hidratantnu kremu sa smiljem čisto zato jer ju se bojim staviti preko dana (da mi ne bude too much!), iako do sada nisam imala neugodnih iznenađenja s njom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E vidiš, i ja sam razmišljala da kupim kremu sa smiljem, ali mi se lice brzo sjaji nakon takvog proizvoda koji dobro hrani kožu, ali izaziva previše sebuma :(
      Ugl, napisati ću svakako poseban detaljni post o rutini njege lica, no sad ću ti ukratko napisati što koristim: kombinciju blažeg i snažnijeg gela za umivanje, cvjetnu vodicu sa glicerinom (probala sam alternativno hidrolat + glicerin ali ne podnosim taj miris nikako), antioksidativno ulje za lice, kremu oko očiju, veganski balzam za usne. Što se tiče posebnih tretmana, koristim kao maske za lice čisti aktivni ugljen s malo vode i glicerina, masku/peeling sa bijelom glinom, te običnu palentu/kukuruznu krupicu kao peeling od glave do pete. Za skidanje šminke DIY uljnu emulziju (polisorbat + miks ulja). Mislim da je to sve, imam neke stare favorite i hrpu novih, napisati ću uskoro post sa nazivim proizvoda, gdje se mogu kupiti, po kojoj cijeni i sl. ;)

      Delete
  2. Ja za umivanje koristim Balein gel od glave do pete, i odličan je, super skida i šminku (ne podnosim micelarne!!), zatim stavim tonik, odnosno trenutno Aqua C od Miyu, pa jednu od Nikel kremica. Tu i tamo stavim neku masku, trenutno Terra Naturi hidratantnu ili umirujuću.
    Željela bih pronaći neki dobar hidratantni serum za lice (isključujući Balein Aqua serum).
    I htjela bih probati Mad Hippie kremicu za lice, ali mi se ne da naručivati iz USA, jel ima negdje u EU za kupiti, znaš li možda?
    I koje antioksidativno ulje koristiš? Mad Hippie ili?

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata