Tutorial: Royal_Gold

Pošto već dugo nisam objavila tutorial na blogu, a uz tu činjenicu cilj mi je da u 2015. proširim popis kategorija na blogu (osim češćih food postova, ubacila bih i više tutoriala, DIY postova, čak razmišljam i o Youtube kanalu - javite što mislite u tome u komentarima pliz!), pa sam danas spremila tutorial dramatičnog party makeup-a. Dobro znate da nisam ljubitelj neutralnih lookova, a ovaj sam furala nekoliko puta tijekom jeseni kad sam eksprimentirala sa ružičastom kosom i obrvama. 


1. Popunite obrve (tu sam koristila Kryolan Aquacolor 070 i Essence Paparedzzi pigment) i nanesite bazu za sjenilo. Kao i uvijek, koristila sam Concrete Minerals Electric Eye Primer kojeg obožavam i toplo preporučujem, posebice za sjenila i pigmente u prahu.


2. Nanesite električno plavo sjenilo na gornji kapak (Detrivore Cosmetics Paradoxia). 3. Pobrišite višak sjenila ispod oka sa maramicom ili blazinicom natopljenom u odstranjivač šminke.


Za treći korak sam koristila Earth Science Chamomile & Green Tea Eye Makeup Remover koji je jako blag za oči i kožu oko očiju (uskoro recenzija).


4. Blendajte sjenilo do polovice između obrva i pregiba oka (Coastal Scents Synthetic Blender Brush). 5. Nanesite metalik zlatni pigment ili sjenilo na donji kapak i sredinu gornjeg kapka (Sugarpill Goldilux).


6. U unutrašnji kut oka nanesite sedefasto bijelo sjenilo (Femme Fatale Fire Opal) da naglasite kontrast boja. Nanesite crni tuš sa malo debljom linijom i izraženim flick-om (polu-Amy Winehouse stil - gel liner: Alverde 10 Extreme Black). 7. Završite look sa maskarom za volumen (Catrice Multimezer Volume Mascara Ultra Black).


Kombinaciju sam upotpunila sam Barbie pink ružem - Golden Rose Velvet Matt u nijansi 09 i Essence XXXL Longlasting Lipgloss 03 Very Berry. Iako sam ovaj look nosila tijekom dana, vjerujem da će većini biti prigodnija za tulum ili noćni izlazak. Možda sam malo zakasnila sa postom jer bi ovaj combo bio fora look za Novu godinu ali vjerujem da bi nekome od vas mogla poslužiti kao inspiracija i u nadolazećim danima. Pusa!

3 komentara:

  1. Da za Youtube kanal :) Odličan look, a ovaj pigment mi je toliko genijalan da samo slinim otkad sam ga vidjela kod tebe u recenziji :)

    ReplyDelete
  2. Slažem se sa Surom - veliko DA za Youtube kanal :)
    Tutorial je fantazija kao i uvijek ;)

    ReplyDelete
  3. Usne su za desetku, a o plavoj senki ne vredi ni govoriti, mada sam ja vise za neutralne boje ili eventualno jednu boju na kapcima! :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata