Bi good (BIPA) proizvodi

BIPA drogerije su sredinom 2014. godine lansirale novu marku ekološke i organske kozmetike Bi Good. U ponudi nude brojne proizvode za njegu kože i kose od glave do pete, ali i proizvode za čišćenje kućanstva. Mene je najviše zaintrigirale činjenice da je ambalaža izrađena od 100% recikliranih materijala te da su proizvodi veganski (pošto je kod nas donekle moguće pronaći vegansku kozmetiku za lice i tijelo, ali su proizvodi za kućanstvo skoro nepostojeći). U nekoliko navrata kupila sam sljedeće proizvode: tekuće sredstvo za ručno pranje suđa od 500 ml, tekućinu za čišćenje stakla od 500 ml, tekući sapun za ručno pranje ruku (za osjetljivu kožu) od 300 ml te tonik za lice od 200 ml.


Prvo ću se pozabaviti proizvodima za čićenje kućanstva jer su me oni najviše zanimali prije kupnje. Tekućina za pranje suđa dolazi u prozirnoj plastičnoj bočici od 300 ml, kako sam već spomenula, a cijena mu je 18.90 kuna. Od kupnje do danas ju koristim svakodnevno za pranje suđa i jako sam zadovoljna s njom. Jako je koncentrirana pa ju koristim štedljivo. Miris nije umjetan, već je jako ugodan i blag (miris vodenog ljiljana), a suđe pere vrhunski - čak i jako tvrdokorne sasušene mrlje. Još jedna pozitivna stvar što ne isušuje ruke kao neka sredstva za pranje. S obzirom na cijenu, dostupnost, vegansku formulu i učinkovitost, sigurna sam da ću ovaj proizvod kupiti opet, a s tim ulazi u moj jako uski krug najdražih proizvoda za pranje suđa uz Mrs. Meyers Clean Day Liquid Dish Soap - Honeysuckle (koji miriše kao sreća). 

Sastav: 15 - 30 % ahionskih tenzida, < 5 % amfoternih tenzida i neionskih tenzida. Sadrži: konzervans (Benzisothiazolinone, Methylisothiazolinone), miris.

Ostalo: Sredstvo za pranje suđa čisti posuđe temeljito i ima ugodan cvjetni miris. Snažna formula koja čisti masnoću osigurava blještavi sjaj i higijensku čistoću. Bi good sredstvo za pranje suđa sa mirisom vodenog ljiljana proizvodi se u Austriji na bazi organskih (obnovljivih) sirovina i biološki je razgradivo. Bez bojila. Bi good proizvodi su nježni prema prirodi, proizvedeni u Austriji, upakirani u ekološku ambalažu, certificirani i vrlo djelotvorni.
(ispod ovih navoda stoji i upozorenje o nadraživanju kože, držanju van dohvata djece, pravilnom odlaganju ambalaže na posebnim odlagalištima opasnog otpada, itd.)

Sredstvo za čišćenje stakla je upakirano u prozirnu bočicu sa sprej pumpicom od 500 ml, a cijena mu je oko 20 kn. Nisam ga koristila neko duže vrijeme nakon kupnje jer nemam naviku čišćenja stakla osim ako nisu jako jako prljava /buuu ljenčino/. Jednom prilikom u prosincu sam imala radnu akciju kompletnog čišćenja stakla, pa sam upotrijebila ovaj proizvod. Odradio je stvar odlično i nemam niti jedne zamjerke za njega. Najviše sam bila zadovoljna činjenicom da mi miris nije izazvao mučninu ili glavobolju kao što bi neka druga sredstva znala napraviti prije. Ima klasičan miris za sredstvo za pranje stakla, ali mnogo blaži i neprimjetniji. Iako nije apsolutno prirodan i učinkovit kao domaći miks destilirane vode, alkoholnog octa i limuna, zadovoljna sam s njim i na osnovu certifikata, ugodne formule i djelovanja dajem mu peticu. 

Sastav: < 5% neionskih tenzida. 

Ostalo: Uklanja masnoću i nečistoću sa svih površina - ogledala, prozora te ostalih staklenih i plastičnih površina. Sredstvo se proizvodi na bazi organskih sirovina i biološki je razgradivo. Bez bojila. Bi good proizvodi su nježni prema prirodi, proizvedeni u Austriji, upakirani u ekološku ambalažu, certificirani i vrlo djelotvorni. Primjena: Sredstvo za čišćenje stakla raspršiti na mjestu koje se želi očistiti i jednostavno obrisati sa papirom ili čistom krpom. Koristiti nerazrijeđeno i štedljivo. Na obojanim i lakiranim površinama prije upotrebe testirati na nekom neupadljivom mjestu. Preporučeno doziranje štedi novac i štiti okolinu. Biološki brzo razgradivo. Ambalaža prikladna za recikliranje. Nakon svakog korištenja ruke isprati u čistoj vodi. + upozorenje o čuvanju van dohvata djece, ne miješati s drugim proizvodima i ne udisati aerosol)


Što se tiče proizvoda za njegu kože, nisu me toliko oduševili kao prethodni proizvodi, no nikako im ne bih dala lošu ocjenu što se općenite kvalitete tiče. Tonik za lice sa ekstraktima lopoča i lavande sam kupila iz čiste znatiželje zbog tonika kao takvog, jer ih do sad nisam nikad koristila za svakodnevnu njegu lica. Proizvod je namijenjen nanošenju nakon čišćenja i umivanja, a prije nanošenja hidratantne njege. Za količinu od 200 ml cijena mu je 19.90 kn. Miriše kao hidrolat od lavande, a nakon cca mjesec dana korištenja nisam primjetila nikakvo poboljšanje u teksturi kože ili čistoći tena. Koristim ga ponekad na blazinici za uklanjanje sjenila na obrazima prije nanošenja podloge. Dala bih mu prolaznu ocjenu jer mi nije isušio lice, izazvao prištiće ili pojačao lučenje sebuma na masnim zonama lica. Preporučila bih ga svima koji vole tonike, miris lavande i organske povoljne lako dostupne proizvode.

Ostale vam navode neću tipkati jer se u skoro svakoj rečenici ponavljaju izjave tipa: reciklirani materijali, biorazgradivo, neškodljivo za okoliš, vlaži i osvježava kožu, sa zilijun certifikata, ekstrakt lavande i lopoča, itd. Plus, napomena da se izbjegava aplikacija oko očiju.

Sastav: Aqua, Alcohol**, Glycerin, Sorbitol, Caprylyl/Capryl wheat bran/straw glycosides, Fusel wheat bran/straw glycosides, Lavandula hybrida oil*, Parfum*, Polyglyceryl-5 oleate, Sodium cocoyl glutamate, Linalool*, Nymphea alba flower extract, Glyceryl caprylate, Limonene*, Geranoil*.
*s prirodnim mirisima
*iz biološkog uzgoja

Sapun za pranje osjetljive kože ruku sam uzela jer sam uvijek u potrazi za neisušujućim formulama koje ne sadrže SLS. Cijena mu je bila oko 15 kuna, a pošto sam bacila ambalažu nakon što sam potrošila sapun ne mogu vam prepisati navode ni sastav pošto ih na netu nema (niti jedna službena BIPA stranica nema označen sastav proizvoda što je veliki minus,) Osim ugodnim mirisom, bila sam jako zadovoljna blagom formulom koja mi nije isušila ruke. Sapun je blag, pa ga mogu preporučiti za pranje osjetljive kože i kože djece. U ponudi imaju još verzija s drugim mirisima, a planiram ih isprobat nakon što potrošim nove Biobaza tekuće sapune za ruke (koji su sjajni btw, onog s jojobom i shea maslacem koristim čak kao gel za umivanje!). 

Cijene drugih proizvoda Bi good marke čekirajte na ovom linku, a ostalu ponudu potražite u BIPA drogerijama. Hvala BIPI što nam je omogućila povoljan i brz pristup veganskim proizvodima, posebice teško dobavljivim sredstvima za čišćenje u kućanstvu čime je dala do znanja da prati najnovije potrebe kupaca u Europi.

Jeste li isprobali ostale Bi good proizvode? Mene najviše zanimaju tekuće sredstvo za pranje rublja, omekšivači i paste za zube. Javite svoje dojmove. :)

I sretna vam Nova godina! 



6 komentara:

  1. probala sam bi good kremu za ruke, ali me nije oduševila..preko zime moje ruke zahtjevaju neku bogatu kremu, jer su suhe, ispucale i sklone ekcemima..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš u blizini Muller, probaj Dr Scheller kremu za ruke s arganovim uljem. Bogata je i miriše na božićne kolačiće.

      Delete
  2. Nisam još isprobala te proizvode, ali hoću. Kao pravu domaćicu posebno me zanimaju sredstva za čišćenje stoga sam vrlo zahvalna na ovome postu :)

    ReplyDelete
  3. Ja sam probala gel za tuširanje Kugleblume koji je skroz ok, isti takav losion za tijelo i još jedan na bazi maka i oba su mi se svidjela jer je koža onako fino meka. Doduše, možda su malo rijeđe teksture, ali meni su oba prolazna i u redu.
    Imam i kremicu za ruke od marelice i iako nije nešto jako hranjiva, sviđa mi se jer ju koristim na poslu gdje ne volim da mi ruke budu premasne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što se tiče gelova za tuširanje, ja sam isprobala Bi Good od marelice ali me toliko ostavio ravnodušnom da se vraćam Lavera i Terra Naturi gelovima. I Organic Surge su genijalni, kupujem ih na Naturisimo.com. Sad si mi dala dobru ideju za post :D

      Delete

 

Newsletter pretplata