e.l.f. Contouring Blush and Bronzing Powder - St. Lucia

e.l.f. ili Eyes Lips Face je britanski brend cruelty-free kozmetike koji nudi ogroman broj proizvoda po jako povoljnim cijenama. Vrlo vjerojatno ste već čuli za njih ili čak probali neke njihove proizvode. Nažalost, ne mogu se kupiti u RH, no zato uz čuda tehnologije 2014. godine kupnja je moguća i laka uz samo par klikova. Ovo ljeto sam kupila e.l.f. Contouring Blush & Bronzing Powder (mini paletu sa bronzerom i rumenilom) u varijanti "St. Lucia".

Nisam imala previše očekivanja u vezi kvalitete ovog proizvoda, a još manje kvalitete samog pakiranja jer po mom iskustvu e.l.f. nikad nije rasturao po tom pitanju. Doduše, Studio linija nudi kvalitetnije pakiranje i proizvode po ništa većoj cijeni od drugih linija. Paleta je iznimno udobna u ruci, a materijal je mat crna plastika na kojoj se, srećom, ne vide često mrlje od šminkanja, prašina, otisci prstiju i sl. "Klik" mehanizam prilikom otvaranja i zatvaranja radi savršeno, čak i 2 mjeseca nakon čestog korištenja. U paleti se nalazi ogledalo koje je jako praktično ukoliko nemate veće ogledalo u blizini, a uz to je zaštićeno prozirnom plastičnom folijom koja sprečava rasipanje proizvoda okolo.

"St. Lucia" je najsvijetlija verzija rumenila i bronzera, a ostale verzije nose nazive "Antigua" i "Turks & Caicos". Rumenilo u paleti je neutralna zagasita ružičasta sa shimmerom, a bronzer je srednje taman, također sadrži shimmer tj. sjajne čestice (doduše, mnogo ih je manje u bronzeru nego u rumenilu) i odgovara mom NC25 podtonu kože. Odmah ću vam priznati da sam ovu paletu naručila samo jer sam na jednom stranom blogu vidjela usporedne swatcheve popularnih bronzera u beauty svijetu a bronzer iz St. Lucia palete je izgledao gotovo identično kao slavni theBalm Havana Mama bronzer. Uz to je mnogo mnogo jeftiniji, dostupniji i formula mu je veganska.

Na fotografiji iznad su najrealniji prikaz nijansi proizvoda u paleti. Rumenilo je jako jako suptilno i uvijek ga nosim u kombinaciji s bronzerom jer se teško nadzire na koži, čak i u debljem sloju. Bronzer, s druge strane, nije niti malo suptilan, već mu je pigmentacija solidna, dobro se stapa s kožom i ne izgleda preneprirodno ili naračasto. 

Lijevo: rumenilo, desno: bronzer iz St. Lucia palete.

Bronzer na obrazima.

Bronzer + rumenilo na obrazima.

Što se tiče dugotrajnosti na koži, paleta me nije razočarala. Iako ju koristim isključivo radi bronzera, često posegnem i za rumenilom u paru jer je jako suptilno te mi skraćuje vrijeme šminkanja i mozganja oko odgovarajućeg rumenila. Oba proizvoda traju na koži cijeli dan, posebice bronzer i nisam imala problema sa nestajanjem s lica, preslikavanjem i nakupljanjem u porama. U sastavu se nalaze talk i magnezijev stearat, pa bih osobama s osjetljivom ili reaktivnom kožom savjetovala oprez pri eventualnom korištenju. Unatoč Titanium Dioxide i Ethylhexyl Merhoxycinnamate sastojcima, u opisu proizvoda ne stoji napomena da rumenilo ili bronzer imaju (ikakav) SPF.

Sastav:

Talc, Mica, Magnesium Stearate, Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Polyisobutene/Hydrogenated Polyisobutene, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Triacontanyl PVP, Sodium Dehydroacetate. May Contain: Iron Oxides (CI 77491 CI 77492 CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77981), Red No.40 Lake (CI 16035), Ultramarine Blue (CI 77007)

Proizvod možete kupiti na službenoj UK stranici koja isporučuje u Hrvatsku i okolicu, na www.iherb.com ili na www.beautyjoint.com. Cijena blago varira od stranice do stranice, no u prosjeku je 30 kn (bez poštarine). Jedini jednako kvalitetni jeftini bronzer koji mi pada na pamet je Essence Sun Club Matt Bronzing Powder u verziji Blondes kojeg obožavam i toplo preporučujem (30ak kn, dm drogerije).

S obzirom na kvalitetu pakiranja i proizvoda, njegovu dugotrajnost na koži, nekomedogenu formulu (barem za moju kožu), veganski sastav i jako nisku cijenu, dajem ovom proizvodu visoku ocjenu. ;) 

8 komentara:

  1. Već ga dugo vrebam na iHerb-u ali čas pročitam pozitivno, čas negativno mišljenje :/ I dopada mi se što je veganski proizvod! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manje više su sve elf recenzije iste. Ja nisam ništa očekivala od ovog, pa sam se valjda zato ugodno iznenadila. I da, mene je baš privukao takav sastav, pa rekoh ajd da probam :)

      Delete
  2. Već ga dugo želim naručiti, cijena je pristupačna, a nijanse mi se sviđaju i mislim da ću ga nakon ove recenzije napokon i uzeti. :)

    ReplyDelete
  3. http://candymakeupgirl.blogspot.com pogledajte blog :D

    ReplyDelete
  4. Ovo je jedini bronzer koji sam potrošila do kraja. :D Na meni savršeno neutralan i odličan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za mene je to Essence Sun Club Mat Bronzer za plavuše. :D Što više isprobavam bronzera (sad ih imam 5-6) i još nekoliko na wish listi, to ga više volim. Trošim čak novo pakiranje jer se staro raspalo od korištenja. Ali i ovaj elf je odličan, samo je manje svilenkast od Essence-ovog, zato što elf ima sitne šljokice u sebi.

      Delete
  5. Makeup na očima koji imaš na ovoj slici ti je sjajan!

    moj blog: candymakeupgirl.blogspot.com

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata